جستجو

سریال جنگل آسفالت

دانلود فيلم سينمايي صحنه زنی

فیلم صحنه زنی

 

دانلود فیلم سینمایی صحنه زنی به کارگردانی علیرضا صمدی با لینک مستقیم

 

نام : فیلم سینمایی صحنه زنی | موضوع فیلم سینمایی صحنه زنی : معمایی | سال انتشار فیلم سینمایی صحنه زنی : 1400

 

 

دانلود فیلم سینمایی صحنه زنی

  

کیفیت 480

 

کیفیت 720

 

کیفیت 1080

 

کیفیت 1080 HQ

 

کیفیت BLURAY

 

 

 

فیلم صحنه زنی

 

  • فیلم مقیمان ناکجا
  • دانلود فیلم فسیل Fosil
  • دانلود فيلم سينمايي ستاره بازی
  • دانلود فیلم سینمایی هوک
  • زودیاک - فصل دوم - دانلود قسمت هفتم
  • سريال گناه فرشته - دانلود قسمت چهاردهم 14
  • سريال شب آهنگی فصل سوم - دانلود قسمت اول تا آخر
  • سريال افعی تهران - دانلود قسمت چهارم 4
  • گناه فرشته
  • سريال صداتو فصل دوم - صداتو 2 - دانلود قسمت اول 1
  • سريال در انتهای شب - دانلود قسمت اول 1
  • سريال آمرلی - دانلود قسمت سوم 3
  • سريال پسر دلفینی - دانلود قسمت دوم 2
  • پوست شیر
  • دانلود سريال پدر خوانده فصل سوم قسمت اول 1
  • سريال جنگل آسفالت - دانلود قسمت اول 1
  • سريال اکازیون - دانلود قسمت دوم 2
  • سريال همزاد من - دانلود قسمت دوم 2
  • سریال سقوط

 

  دانلود رایگان فیلم صحنه زنی

 

اسامی بازیگران فیلم سینمایی صحنه زنی

 

بهرام افشاری ، مهتاب کرامتی ، مجید صالحی و ...

 

کارگردان فیلم سینمایی صحنه زنی : علیرضا صمدی | ژانر فیلم سینمایی صحنه زنی : معمایی  

 

مدت زمان فیلم سینمایی صحنه زنی : 90 دقیقه 

 

دانلود رایگان فیلم صحنه زنی 

 

خلاصه داستان فیلم سینمایی صحنه زنی :

 

فیلم نایس : «صحنه زنی» این بار صمدی به سراغ قصه‌ای سرراست‌تر، با تنش‌ها و کنش‌های دراماتیک بیشتر رفته است. فیلمی که در عین مطرح کردن و برجسته‌سازی برش‌هایی از معضلات اجتماعی، می‌کوشد شبیه جریان غالب فیلم‌های موسوم به سینمای اجتماعی سالیان اخیر سینمای ایران نباشد.

 

 

حواشی و سایر عوامل فیلم سینمایی صحنه زنی

 

دانلود رایگان فیلم صحنه زنی


به نظر می‌رسد «صحنه زنی» از جمله فیلم‌های کنجکاوی برانگیز و پرمخاطب جشنواره امسال باشد. فیلمی که به لحاظ تکنیک و روایت و در مقایسه با فیلم قبلی علیرضا صمدی، برای او گام بلندی رو به جلو محسوب می شود.
از سوی دیگر مهتاب کرامتی که به دلیل درگیر شدن در یک سریال شبکه خانگی و البته فعالیت در حوزه تهیه کنندگی، مدتی از سینما دور بود، با نقشی تازه و البته تاثیرگذار در متن، در فیلم «صحنه زنی» حضور دارد. «صحنه زنی» برای کرامتی بازگشتی به سینما پس از سه سال ( آخرین بار در فیلم «جاده قدیم» ساخته منیژه حکمت در سال ۱۳۹۶) را رقم زده است.
از جمله ویژگی‌های برجسته و قابل توجه فیلم «صحنه زنی» مجموعه شخصیت‌ها و ترکیب بازیگران آنهاست که جذابیت‌های ویژه‌ای دارد. بهرام افشاری برای نخستین بار در کارنامه سینمایی خود، در نقش اصلی یک فیلم قرار گرفته و با بهره گیری از ویژگی‌های فیزیکی و میمیک خاص چهره و نگاه‌هایش، نقش آفرینیِ قابل توجهی ارائه داده است.
در «صحنه زنی» مجید صالحی با گریم و چهره پردازی متفاوت، نقشی را برعهده دارد که صرف نظر از چند تکیه کلام و متلک‌پرانی‌های گاه و بیگاه، جدی‌تر و البته پیچیده‌تر از همیشه است. بازی صالحی و چرخش‌های شخصیتی کاراکتر سبزواری در فیلم، از جمله غافلگیری‌های جذاب فیلم «صحنه زنی» به شمار می رود.

جایزه بهترین کارگردانی جشنواره جهانی به علیرضا صمدی برای فیلم «صحنه زنی» رسید

علیرضا صمدی کارگردان «صحنه زنی» بعد از اعلام جایزه‌ بهترین کارگردانی بخش جلوه گاه شرق در پیامی ویدئویی گفت: از دریافت جایزه بسیار خوشحالم و این اتفاق فوق‌العاده‌ای برای من است.

همچنین یک اتفاق خوب و قابل‌ تحسین در این روزها، پیوستن و ثبت جشنواره جهانی فیلم فجر در فیاپف است که جای تبریک دارد. از بازیگران و عوامل «صحنه زنی» تشکر می‌کنم. از همه عوامل پشت دوربین و پشت صحنه و سرمایه‌گذار این فیلم و همینطور مجید رضابالا تهیه‌کننده فیلم که مثل برادر همراه من بود سپاسگزارم.

یك روز مانده به اكران در جشنواره جهانی فجر/ اولین تیزر «صحنه‌زنی» منتشر شد

اولین تیزر فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به نویسندگی و كارگردانی علیرضا صمدی در آستانه برگزاری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد و ساخت اين تيزر به عهده کیومرث بیک‌زند بوده است.

«صحنه‌زنی» دومین فیلم بلند سینمایی صمدی است كه در بخش جلوه‌گاه شرق سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد و فردا ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه و در اولین روز برگزاری جشنواره در پردیس سینمایی چارسو به اكران در خواهد آمد و تمامی بلیت‌های روز اول به فروش رسیده و علاقه‌مندان برای تماشای این اثر در روزهای بعدی اقدام کنند.

در این فیلم مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، غزاله جزایری و مجید صالحی به همراه امید روحانی، سیامک ادیب، حمیدرضا نعیمی و آتش تقی‌پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیگر عوامل این فیلم عبارت هستند از: تهیه‌کننده: مجید رضابالا، مجری طرح: مسعود زارع، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، طراح صحنه: رضا مهدی‌زاده، طراح گریم: علی بهرامی‌فر، طراح لباس: آلما گشتاسب،تدوین: هایده صفی‌یاری، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، موسیقی: بامداد افشار، صدابردار: سعید زند، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مهدی توکلی زانیانی، مدیر تولید: مصطفی گشتگر، مدیر تدارکات: مهرداد بابایی، منشی صحنه: گل کوشان و عکاس: اردلان آزرمی.

 

Danlod Film Irani, بازیگران فیلم صحنه زنی, دانلود تله فیلم صحنه زنی, دانلود فیلم ایرانی, دانلود فیلم جدید, دانلود فیلم صحنه زنی با کیفیت 1080p, دانلود صحنه زنی, دانلود مستقیم فیلم صحنه زنی, فیلم صحنه زنی, فیلم صحنه زنی 720p HD, فیلم صحنه زنی رایگان, صحنه زنی, نسخه اصلی فیلم صحنه زنی,

دانلود فیلم صحنه زنی با کیفیت 480 ,دانلود فیلم صحنه زنی با کیفیت 720 ,دانلود فیلم صحنه زنی با کیفیت 1080 HQ, دانلود فیلم صحنه زنی با کیفیت BLURAY, دانلود رایگان فیلم صحنه زنی ,خلاصه داستان فیلم صحنه زنی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم با کیفیت عالی,دانلود فیلم ترسناک,دانلود فیلم اکشن,دانلود فیلم مهیج,دانلود فیلم سانسور شده,دانلود فیلم درام,دانلود فیلم عاشقانه,دانلود فیلم خانوادگی,

 

بنا به درخواست صاحب اثر لینکهای دانلود رایگان حذف گردید و لینک قانونی و حلال اضافه شد

 

1399.12.01
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت اول سریال سو و شون بزودی منتشر خواهد شد