جستجو

سریال جنگل آسفالت

سريال سلام بمبئی قسمت دوم 2

قسمت دوم 2 سریال سلام بمبئی - دانلود سریال سلام بمبئی با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف

 

قسمت دوم 2 سریال سلام بمبئی با کارگردانی قربان محمدپور منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر عاشقانه برای مخاطب بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

 

 

 

دانلود سریال سلام بمبئی قسمت دوم 2

 

تاریخ انتشار : بزودی

 

کیفیت 480

 

کیفیت 720

 

کیفیت 1080

 

کیفیت 1080 HQ

 

کیفیت BLURAY

 

 

 

 

 دانلود رايگان سلام بمبئی قسمت دوم 2

همچنین با مراجعه به صفحه دانلود تمامی قسمتهای سریال سلام بمبئی سایر بخش های این مجموعه را نیز دانلود کنید . 

خلاصه قسمت دوم 2 سریال سلام بمبئی

 

سریال سلام بمبئی ، در رابطه با ماجراهای عاشقانه ای است که میان دختر هندی و پسر ایرانی اتفاق می افتد و به علت راضی نبودن خانواده دختر ، اتفاقات بسیاری رخ داده و .... در اخبار بعدی ، ادامه خلاصه سریال به زودی اضافه خواهد شد .

 

 

بازیگران قسمت دوم 2 مجموعه سلام بمبئی

 

محمد رضا گلزار ، بنیامین بهادری ، دیا میرزا و... در کنار چهره‌های جدید ، در قسمت دوم 2 سریال سلام بمبئی هنرمندی کرده اند .

 

 

حواشی سریال سلام بمبئی

سریال سلام بمبئی که هم اکنون شما قسمت دوم 2 آنرا مشاهده می کنید ،
به گزارش روابط عمومی پروژه ، قربان محمدپور به تازگی برای ساخت فیلم سینمایی «سلام بمبئی 2» پروانه ساخت گرفته و حتی مذاکرات اولیه با بازیگران این فیلم هم انجام شده بود ، عقب افتادن فیلمبرداری این فیلم به علت کرونا باعث شد تهیه کننده و کارگردان فیلم تصمیم تازه ایی برای این پروژه بگیرند . 
با تصمیم سازندگان ادامه داستان «سلام بمبئی» در قالب یک سریال برای شبکه خانگی در پانزده تا بیست قسمت ساخته میشود . سریالی که این روزها نگارش پانزده قسمتش تمام شده و قرار است نسخه سینمایی هم از این سریال آماده شود .
سریال «سلام بمبئی» مانند فیلم سینمایی اش با ترکیب بازیگران سینمای هند و ایران ساخته است با وجود توافق با چند بازیگر هندی قسمت اول احتمال حضور بازیگران ایران فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به ویژه محمدرضا گلزار در این سریال پایین است.
قربان محمدپور کارگردان و فیلمنامهنویس در گفتگو با فیلم نایس درباره پروژه جدید شبکه نمایش خانگی خود گفت : ما قرار بود فیلم سینمایی «سلام بمبئی 2» را بسازیم اما جواد نوروزبیگی تهیهکننده فیلم پیشنهاد داد سریال شبکه نمایش خانگی آن را در حدود 20 قسمت بسازیم و از دل آن یک فیلم سینمایی نیز تولید می کند.
تاکنون 15 قسمت از این مجموعه به نگارش درآمده است و 5 قسمت دیگر باقی مانده که باید حاضر کنیم تا بتوانیم پس از دریافت مجوز پیش تولید را آغاز کنیم . محمدپور در پاسخ به این پرسش که آیا بازیگران فیلم «سلام بمبئی» در پروژه شبکه نمایش خانگی حضور دارند یا نه ، اظهار کرد: با برخی از بازیگران هند صحبت کرده و در واقع از آنها تایید گرفتهایم اما برای عقد قرارداد با بازیگران ایرانی و هندی باید مجوز شود تا بتواند برنامه های خود را از دست بدهد.
وی در پایان با اشاره به اینکه این پروژه در ایران و هند جلوی دوربین استفاده می شود ، باعث کرد: 5 تا 6 قسمت از این مجموعه در هند اتفاق نمی افتد که برای تصویربرداری باید به آنجا سفر کنیم اما اگر کار را در ایران کلید کنید یا هند مشخص کنید نیست فیلم سینمایی «سلام بمبئی» محصول مشترک ایران و هند به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور و تهیهکنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال 1394 است و قرار بود فصل دوم آن نیز به تولید برسد اما به دلیل مشکلات کرونا میسر نشد .


‎به گزارش روابط عمومی پروژه؛ سریال «سلام بمبئی» که اولین سریال مشترک ایران و هند است و در دو فصل و ۲۲ قسمت و به زبان های انگلیسی و فارسی برای پلتفرم های ایران و هند تولید می‌شود.

‎‏Tutu Sharma و کمپانی بالیوودی Echelon که تهیه‌کنندگی این سریال را در هند برعهده دارد خبر از پخش این سریال از نتفلیکس هند داده‌اند. با توجه به جمعیت یک و نیم میلیاردی هند نتفلیکس در یک سال گذشته تولیدات زیادی در هند داشته است.

‎فصل اول سریال در هند و فصل دوم آن در ایران فیلمبرداری خواهد شد و جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد.

‎قربان محمدپور کارگردان سریال پیش از این دو فیلم «سلام بمبئی» و «دختر شیطان» را در بالیوود ساخته و با بازیگران مطرح هندی چون جکی شروف، گلشن گروور، پونم دهلون و دیا میرزا همکاری داشته است.

 

 

 

 

 

 

تیزر قسمت دوم 2 سریال سلام بمبئی

تیزر قسمت دوم 2 یک هفته قبل از انتشار قرار خواهد گرفت

 

 

توجه : فیلم نایس برای حفاظت از حقوق ناشر لینک دانلود رایگان را قرار نداده و صرفا دانلود قسمت دوم 2 سلام بمبئی با پرداخت مبلغی ناچیز بصورت شرعی ممکن هست .

 

با انتشار نظرات خود پیرامون قسمت دوم 2 سریال سلام بمبئی و یا عوامل ساخت آن در پایین این پست بازخوردتان را بیان کنید

 

  • فیلم مقیمان ناکجا
  • دانلود فیلم فسیل Fosil
  • دانلود فيلم سينمايي ستاره بازی
  • دانلود فیلم سینمایی هوک
  • زودیاک - فصل دوم - دانلود قسمت هفتم
  • سريال گناه فرشته - دانلود قسمت چهاردهم 14
  • سريال شب آهنگی فصل سوم - دانلود قسمت اول تا آخر
  • سريال افعی تهران - دانلود قسمت چهارم 4
  • گناه فرشته
  • سريال صداتو فصل دوم - صداتو 2 - دانلود قسمت اول 1
  • سريال در انتهای شب - دانلود قسمت اول 1
  • سريال آمرلی - دانلود قسمت سوم 3
  • سريال پسر دلفینی - دانلود قسمت دوم 2
  • پوست شیر
  • دانلود سريال پدر خوانده فصل سوم قسمت اول 1
  • سريال جنگل آسفالت - دانلود قسمت اول 1
  • سريال اکازیون - دانلود قسمت دوم 2
  • سريال همزاد من - دانلود قسمت دوم 2
  • سریال سقوط
1400.06.01
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت اول سریال سو و شون بزودی منتشر خواهد شد