جستجو

سریال جنگل آسفالت

سریال دیدن SEE

دیدن،یک مجموعه تلویزیونی درام و علمی-تخیلی است که در شرکت Apple TV+ در آمریکا تولید شده است. دو بازیگر اصلی این سریال جیسون موموآ و آلفر وودار هستند. See توسط استیون نایت نوشته شده و کارگردان آن فرانسیس لارنس است. سیلویا هوکس، هرا هیلمار و کریستین کامارگو نیز در این سریال ایفای نقش کرده اند.از تهیه کنندگان اجرایی این سریال می توان به نایت، لارنس، پیتر چرنین، جنو تاپینگ و کریستن کامپو اشاره کرد. امتیاز IMDB این سریال، 7.6 از 10 است.

 

دانلود رایگان سریال see

 

 دانلود رایگان فصل دوم سریال SEE

 

فصل دوم فقط نسخه زیرنویس

 

( فقط با آی پی ایران )

 

لینک های دانلود و پخش فصل اول ( دوبله ) نیز در همین مطلب موجود است

 

 

سریال دیدن فصل دوم قسمت اول

 

Brothers and Sisters

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

 

 

 

سریال دیدن فصل دوم قسمت دوم

 

Forever

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل دوم قسمت سوم

 

The Compass

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل دوم قسمت چهارم

 

The Witchfinder

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل دوم قسمت پنجم

 

The Dinner Party

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل دوم قسمت ششم

 

The Truth About Unicorns

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل دوم قسمت هفتم

 

The Queen's Speech

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل دوم قسمت هشتم

 

Rock-a-Bye

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

--------- --------- ---------

 

 دانلود رایگان فصل اول سریال SEE

 

نسخه دوبله شده

 

( پایین باکس دانلود هر قسمت امکان مشاهده آنلاین وجود دارد )

 

 

سریال دیدن فصل اول قسمت اول

 

Godflame

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل اول قسمت دوم

 

Message in a Bottle

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل اول قسمت سوم

 

Fresh Blood

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل اول قسمت چهارم

 

The River

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل اول قسمت پنجم

 

Plastic

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل اول قسمت ششم

 

Silk

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل اول قسمت هفتم

 

The Lavender Road

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

سریال دیدن فصل اول قسمت هشتم

 

House of Enlightenment

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

سریال See در چند فصل تولید شده است

 

فصل های سریال see

 

فصل اول این سریال در هشت قسمت و در 1 نوامبر 2019 به نمایش درآمد و سپس برای فصل دوم تمدید شد؛ اما فیلمبرداری آن به دلیل همه گیریCOVID-19 موقتاً به تعویق افتاد. فیلمبرداری در 18 مارس 2021 مجددا آغاز شده و فصل دوم آن در 27 آگوست 2021 به پایان رسید. در ژوئن 2021، اپل اعلام کرد که فصل سوم این سریال تولید خواهد شد. فیلمبرداری فصل سوم در می 2021 آغاز شده است.

 

داستان سریال دیدن (See)

 

داستان سریال see

 

در متن مقدماتی این سریال توضیح می دهد که در اوایل قرن بیست و یکم، ویروسی همه افراد، به جز دو میلیون نفر را نابود کرد. کسانی که در آن پاندمی زنده ماندند، بینایی خود را از دست دادند. داستان سریال دیدن، چندین قرن بعد از ماجرای نابودی انسانها اتفاق میافتد.درست در زمانی که جامعه راههای جدیدی برای تعامل اجتماعی، ساختن، شکار کردن و زنده ماندن بدون بینایییافته است. بقایای بشریت در این زمان، بینایی را جادوگری می دانستند. در میان کوهها، شخصی به نام بابا ووس، رئیس قبیله آلکنی است. این شخص قهرمان داستان این سریال است که از گذشته اسرار آمیز خود فرار می کند و در حسرت یک وارث است. بابا ووس در این زمان با زنی به نام مغرا که به دنبال پناهندگی به الکنی می آید، آشنا شده و ازدواج می کند. این زن در بدو ورودش سه ماهه باردار است. ماما پاریس، بزرگ قبیله آلکنی، متوجه می شود که نوزاد مغرا دارای قدرت بینایی است.

پدرواقعی فرزندان مغرا، فردی به نام  جرلامارل است. این فرد توسط ملکه سلسله کانه از کانزوا تحت تعقیب است، زیرا به طور طبیعی  توانایی دیدن دارد. جرمی که در آن سرزمین به عنوان بدعت بینایی شناخته می شود. اخبار مربوط به فرزندان Jerlamarelدر همه جا پخش می شود تا جایی که باعث تحت تعقیب بودن او و فرزند ارشدش می شود. در این شرایط بابا ووس با بازی جیسون موموآ، باید از خانواده و قبیله اش در برابر ارتش ملکه محافظت کند.

نکته جالب این است که "Alkenny" و "Kanzua" تغییراتی در Allegheny و Kinzua هستند. این مکان ها در غرب پنسیلوانیای امروزی در ایالات متحده  واقع شده اند.

 

بازیگران و شخصیت های اصلی سریال دیدن

 

بازیگران سریال دیدن

 

  • جیسون موموآ در نقش بابا ووس: این فرد،یک جنگجوی بی باک و رهبر قبیله آلکنی است. او شوهر مغرا، برادر بزرگتر ادو ووس و پدر خوانده کوفون و هانیوا، یعنی کودکانی است که با حس بینایی در حال حاضرمتولد شده اند. او ایمنی خانواده، دوستان و قبیله خود را در اولویت اول قرار میدهد تا از آنها در برابر جادوگران محافظت کند.
  • سیلویا هوکس در نقش ملکه، سیبت کین:این شخصیت، فرمانروای پادشاهیpayan و خواهر بزرگتر مغرا است. او بی رحمانه از قدرت خود استفاده می کند و هرکسی را که درباره حس بینایی بدعت می گذارد، می کشد.
  • هرا هیلمار در نقش پرنسس مغرا کین:او به عنوان یک غریبه به قبیله آلکنی پیوسته و با بابا ووس ازدواج کرده است. او خواهر کوچکتر ملکه سیبت و مادر کوفون و هانیوا است. مغرا که به شدت از خانواده اش محافظت می کند، هر کاری لازم باشد برای زنده ماندن آنها انجام می دهد.
  • کریستین کامارگو در نقش تماکتی جان: او جمع آوری کننده مالیات سلطنتی و ژنرال جادوگر ارتش Payan است. تماکتییک سرباز درخشان و خشن است که وظیفه دارد افراد بینا، به ویژه فرزندان جرلامارل را پیدا کند.
  • آرچی مادکوه در نقش کوفون: پسر خوانده بابا ووس و پسر بیولوژیکی جرلامارل و مغرا، که توانایی دیدن را دارد. او دقیق و باهوش و از خواهر دوقلویش هانیوا محتاط تر است.
  • نستا کوپر در نقش هانیوا: او دختر خوانده بابا ووس و دختر واقعی جرلامارل و مغراست که توانایی دیدن را نیز دارد. او مفتخر، مصمم و قوی است و از برادر دوقلوی خود کوفون سرکش تر شده و درباره ریشه های واقعی آنها کنجکاوتر می شود.
  • یدیرا گوارا-پریپ در نقش بولاین:او متحد سرسخت بابا ووس و عضو قبیله آلکنی است. او دختری رویاپرداز است و دارای مهارت های "جنگجوی سایه" است. او توانایی کمیابی دارد که می تواند بدون صدا یا بو حرکت کند.
  • آلفر وودارد در نقش پاریس: اویکی از بزرگان خردمند قبیله آلکنی است. خرد ذاتی او بابا ووس را به ویژه در مواقع بحرانی راهنمایی می کند و او به عنوان یک مادر خوانده برای او عمل می کند. او همچنین به عنوان شامن قبیله خدمت می کند.
  • ادن اپستاین در نقش رن: او ستوان باهوش و بلندپرواز ارتش تریوانتیا و محرم نزدیک ادو ووس است. این بازیگر در فصل دوم به این سریال پیوست.
  • اولیویا چنگ در نقش شارلوت: او جنگجوی سرسخت و محافظ آلکنی است. شارلوت هیچ فیلتری ندارد و از گفتن آنچه در ذهنش است خجالت نمی کشد. اولیویا چنگ نیز در فصل دم به See ملحق شد.
  • هون لی در نقش تاد: او سرباز ماهر جادوگر است. او معتقد است که بینایی شر است. این تفکر از بدو تولد در او ریشه دوانده است. هون لی بازیگر فصل دوم سریال دیدن است.
  • تام میسون در نقش لرد هارلان: او فرمانروای شهر پنسا است. او گوینده سریع، باهوش و حیله گر است. هارلان برادر بزرگتر کریگان و دوست دوران کودکی مغرا است. این بازیگر در فصل دوم سریال See نقش آفرینی کرده است.
  • دیو باوتیستا در نقش ادو ووس: او برادر کوچکتر انتقامجوی بابا ووس و فرمانده کل ارتش تریوانتیا، یعنی پادشاهی رقیبPayan است. در فصل 2 شاهد حضور دیو باوتیستا در سریال دیدن هستیم.

 

مراحل تولید سریال See

 

مراحل تولید سریال see

 

در 10 ژانویه 2018، اعلام شد که اپل، دستور تولید سریال دیدن را براییک فصل هشت قسمتی داده است. این سریال توسط استیون نایت نوشته و توسط فرانسیس لارنس کارگردانی شده است که هر دو در کنار پیتر چرنین، جنو تاپینگ و کریستن کامپو تهیه کنندگان اجرایی این پروژه نیز هستند. شرکت های تولید کننده درگیر در این مجموعه شامل Chernin Entertainment و Endeavor Content هستند.

 

در 7 نوامبر 2019، اپل فصل دوم این سریال را سفارش داد. تمدید فصل سوم نیز در 10 ژوئن 2021، یعنی قبل از پخش فصل دوم این سریال اتفاق افتاد.

 

نظرات منتقدان درباره سریال See

 

نظرات درباره سریال دیدن see

 

دنیل فینبرگ در نقد خود از سریال See در هالیوود ریپورت می نویسد:"این سریال در مجموعه ای از مکانهای فتوژنیک بریتیش کلمبیا، دارای گستره حماسی بی چون و چرا است. خدمه بابا ووس در جنگل های سرسبز بی پایان، کوه ها و مناطق حاشیه دریاچه گشت می زنند، در حالی که شهرک ملکه کین در یکسد متروکه با عناصر طبیعی مشابه احاطه شده است. "

بن تراورس در ایندی وایر نیز معتقد است:"چرا این افراد اینقدر عقب نشینی کرده اند؟ لوله کشی داخلی و برق خورشیدی چه شد، چه برسد به رایانه ها و تلفن های همراه؟ به نظر می رسد که مفهوم تصویر بزرگ مستلزم نابینایی معادل ناتوانی است. دقیقاً چگونه این جامعه به جای 200 سال در آینده مانند 200 سال گذشته زندگی می کرد."

 

1400.07.27
Free Download

نظرات

  1. User Avatar
    • اسماعیل شاه
    • در تاریخ : 23 اسفند 1400 21:32
    1
    سلام خداقوت بشما کارشناسان $چرا نمیتونم با سریال ها رو رایگان تماشا کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون منتظرم
    • 0
    1. User Avatar
      • modiriat
      • در تاریخ : 24 اسفند 1400 11:19
      2
      در حال حاضر دانلود رایگان THE SEE روی سایت فعال می باشد با آی پی ایران
      • 0

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .