جستجو

سریال جنگل آسفالت

قسمت اول تا آخر سريال بلیط یکطرفه

سریال بلیط یکطرفه - تمام قسمت ها - « بلیط یکطرفه » عنوان اثری در حوزه نمایش خانگی به کارگردانی پوریا حیدری اوره است که فیلمبرداری آن انجام شد . گفتنی است فیلمبرداری سریال بلیط یکطرفه تمام شده و مراحل فنی فیلم ادامه دارد .

 

 

 دانلود رايگان قسمت اول تا آخر سريال بلیط یکطرفه

 

در این مطلب علاوه بر قراردادن لینک قسمت اول تا قسمت آخر سریال بلیط یکطرفه ، به معرفی بازیگران و عوامل آن نیز خواهیم پرداخت

 

لینک دانلود تمامی قسمت های سریال بلیط یکطرفه

 

" با کلیک بر روی هر لینک امکان دانلود با چهار کیفیت را دارید "

 

 

دانلود قسمت اول - 1 سریال بلیط یکطرفه

 

تاریخ انتشار : بزودی

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

 

 

 

 

  • فیلم مقیمان ناکجا
  • دانلود فیلم فسیل Fosil
  • دانلود فيلم سينمايي سه کام حبس Puff Puff Pass
  • سریال الحشاشین The Assassins
  • زودیاک - فصل دوم - دانلود قسمت دهم
  • سريال گناه فرشته - دانلود قسمت هفدهم 17
  • سريال شب آهنگی فصل سوم - دانلود قسمت اول تا آخر
  • سريال افعی تهران - دانلود قسمت هفتم 7
  • گناه فرشته
  • سريال در انتهای شب - دانلود قسمت اول 1
  • سريال صداتو فصل دوم - صداتو 2 - دانلود قسمت چهارم 4
  • سريال آمرلی - دانلود قسمت نهم 9
  • سريال پسر دلفینی - دانلود قسمت پنجم 5
  • پوست شیر
  • دانلود سريال پدر خوانده فصل سوم قسمت اول 1
  • سريال جنگل آسفالت - دانلود قسمت چهارم 4
  • سريال اکازیون - دانلود قسمت چهارم 4
  • سريال همزاد من - دانلود قسمت ششم 6
  • سریال سقوط

 

 

این روزها سریال های شبکه نمایش خانگی طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. به دلیل آن که علاقه مندان به این شبکه روز به روز افزوده می شوند، تعداد سریال های این شبکه هم در حال افزایش است. بلیط یکطرفه سریالی است که از 1402 پخش آن شروع می شود. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با سریال بلیط یکطرفه هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

عوامل سریال بلیط یکطرفه

 

عوامل یک سریال اولین سوالی است که مخاطب ها در رابطه با آن سریال می پرسند. سریال بلیط یکطرفه را پوریا حیدری اوره نوشته و کارگردانی کرده است. سبک کاری پوریا حیدری اوره به گونه ای است که طرفداران بسیاری دارد ، حال باید منتظر باشیم که ببینیم سریال بلیط یکطرفه هم مانند دیگر کارهای این کارگردان مطرح تاثیرگذار خواهد بود، یا خیر!

 

 

 

در لیست بازیگران سریال بلیط یکطرفه نام بازیگران مطرحی به چشم می خورد. پیمان معادی ، ارکان پتکایا و گروهی از بازیگران ایرانی ، ترک ، عرب و آمریکایی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال بلیط یکطرفه نقش آفرینی می کنند ؛

 

 

 

 

 

ژانر سریال بلیط یکطرفه

 

یک سریال باید داستانی مخاطب پسند داشته باشد، از آن جایی که مخاطب اصلی شبکه نمایش خانگی خانواده ها و جوانان هستند، موضوعی جذاب تر از مشکلات و دغدغه های این قشر وجود ندارد. داستان سریال بلیط یکطرفه با توجه به نیاز قشر مربوطه نوشته شده است، ماجرای این سریال که در ژانر پلیسی و معمایی است ، در ترکیه اتفاق افتاده از این رو انتظار می رود که طرفداران و مخاطب های خاص خود را داشته باشد.

در هر جامعه ای افرادی با ویژگی های مختلف زندگی می کنند. کاملا طبیعی است که مشکلات و اتفاق های جامعه برای هر کسی تاثیرهای خاصی دارد. از این رو نویسنده سریال بلیط یکطرفه به دنبال این بوده است که این مشکلات و تاثیرات متفاوت آن را بر روی افراد مختلف، به طور کامل به نمایش بگذارد.

 پیش بینی می شود به علت جذاب بودن این سریال ، همین موضوع باعث افزایش روز به روزی مخاطب ها و طرفداران این سریال شود از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که از همان قسمت ابتدایی سریال بلیط یکطرفه را دنبال کنید.

 

 

شروع پخش سریال بلیط یکطرفه

 

مهمترین سوال بازدیدکنندگان فیلم نایس این است که سریال بلیط یکطرفه کی پخش می شود ؟ در پاسخ باید گفت ، فیلم برداری سریال بلیط یکطرفه از سال 1401 استارت خورده است و در سال 1402 همچنان ادامه دارد. اولین قسمت  این سریال تابستان 1402 از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد . انتظار می رود که سریال بلیط یکطرفه به دلیل حضور بازیگران مطرح و موضوع جالب و جدید ، در همان قسمت های ابتدایی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

 

 

حواشی سریال بلیط یکطرفه

 

از نکات حاشیه‌ ای این مجموعه میتوان به همبازی شدن پیمان معادی با ارکان پتککایا اشاره کرد .

پیمان معادی در اولین حضورش در یک سریال ایرانی ، با ارکان پتککایا بازیگر سرشناس ترکیه همبازی می شود . فیلمبرداری سریال بلیط یکطرفه به نویسندگی و کارگردانی پوریا حیدری اوره از اکتبر آغاز خواهد شد و برای اکران بین المللی آماده می شود . 

پیش از این پیمان معادی در سریال آمریکایی آن شب به ایفای نقش پرداخته بود .

 

تیزر بلیط یکطرفه

جدیدترین تریلر ( آنونس ) پخش شده از این مجموعه را می توانید تماشا یا دانلود کنید

 

 

 

توجه : این سایت برای حفظ حقوق صاحب اثر از قرار دادن لینک دانلود رایگان خوداری نموده و فقط امکان دانلود با پرداخت مبلغی ناچیز بصورت حلال امکان پذیر می باشد .

 

اگر شما نیز از طرفداران این سریال هستید یا آنرا مشاهده کردید ، می توانید نظرات خود را درباره سریال بلیط یکطرفه پایین این مطلب به اشتراک بگذارید .

 

همچنین با ذخیره کردن این مطلب آخرین قسمت را زودتر از بقیه دانلود کنید .

 

1401.07.02
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت دهم شبهای مافیا زودیاک منتشر شد .