جستجو

سریال جنگل آسفالت

قسمت اول تا آخر سريال منتالیست

سریال منتالیست mentalist - تمام قسمت ها - « منتالیست » عنوان اثری در حوزه نمایش خانگی به کارگردانی سینا مهدوی است که فیلمبرداری آن انجام شد . گفتنی است فیلمبرداری سریال منتالیست mentalist تمام شده و مراحل فنی فیلم ادامه دارد .

 

 دانلود غير رايگان قسمت اول تا آخر سريال منتالیست

 

در این مطلب علاوه بر قراردادن لینک قسمت اول تا قسمت آخر سریال منتالیست mentalist ، به معرفی بازیگران و عوامل آن نیز خواهیم پرداخت . 

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس راهنمای کیفیت‌ها برای دانلود سریال منتالیست راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

لینک دانلود تمامی قسمت های سریال منتالیست 

" با کلیک بر روی هر لینک امکان دانلود با پنج کیفیت را دارید "

 

دانلود قسمت اول 1 سریال منتالیست 

تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردین 1402 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

قسمت 1 منتالیست

 

دانلود قسمت دوم 2 سریال منتالیست 

تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

قسمت 2 منتالیست

 

دانلود قسمت سوم 3 سریال منتالیست 

تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

 

قسمت 3 منتالیست

 

دانلود قسمت چهارم 4 سریال منتالیست 

تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

قسمت 4 منتالیست

 

 

دانلود قسمت پنجم 5 سریال منتالیست 

تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

قسمت 5 منتالیست

 

دانلود قسمت ششم 6 سریال منتالیست 

تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1402 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

قسمت 6 منتالیست

 

دانلود قسمت هفتم 7 سریال منتالیست 

تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

قسمت 7 منتالیست

 

دانلود قسمت هشتم 8 سریال منتالیست 

تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1402 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

قسمت 8 منتالیست

 

دانلود قسمت نهم 9 سریال منتالیست 

تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

قسمت 9 منتالیست

 

 

سریال نمایش خانگی منتالیست چند قسمته ؟

تعداد قسمت های سریال منتالیست mentalist ، توسط سینا مهدوی ، سی قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود .  

سریال نمایش خانگی منتالیست چه روزهایی پخش میشه ؟

سریال منتالیست mentalist در روزهای شنبه‌ ۸ صبح که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید . 

این روزها سریال های شبکه نمایش خانگی طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. به دلیل آن که علاقه مندان به این شبکه روز به روز افزوده می شوند، تعداد سریال های این شبکه هم در حال افزایش است. منتالیست سریالی است که از فروردین 1402  پخش آن شروع می شود. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با سریال منتالیست هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

عوامل سریال منتالیست mentalist 

عوامل یک سریال اولین سوالی است که مخاطب ها در رابطه با آن سریال می پرسند. سریال منتالیست mentalist را سعید فتحی روشن اجرا و سینا مهدوی کارگردانی کرده است . سبک کاری سعید فتحی روشن به گونه ای است که طرفداران بسیاری دارد ، حال باید منتظر باشیم که ببینیم سریال منتالیست هم تاثیرگذار خواهد بود، یا خیر! 

لیست بازیگران سریال منتالیست : سعید فتحی‌ روشن با همراهی مردم عادی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال منتالیست نقش آفرینی می کنند ؛  

ژانر سریال منتالیست mentalist 

منتالیست یک شوی بسیار جذاب است که توسط سعید فتحی روشن اجرا می شود و با کارهای بسیار عادی ولی خارق العاده ، ذهن افراد را به چالش می کشد و آنها را به گونه ای متفاوت سرگرم می سازد . داستان سریال منتالیست mentalist با توجه به نیاز قشر مربوطه نوشته شده است، از این رو انتظار می رود که طرفداران و مخاطب های خاص خود را داشته باشد.

پیش بینی می شود به علت جذاب بودن این شوی سریالی ، همین موضوع باعث افزایش روز به روزی مخاطب ها و طرفداران این سریال شود از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که از همان قسمت ابتدایی سریال منتالیست را دنبال کنید. 

شروع پخش سریال منتالیست mentalist 

مهمترین سوال بازدیدکنندگان فیلم نایس این است که سریال منتالیست mentalist کی پخش می شود ؟ در پاسخ باید گفت ، فیلم برداری سریال منتالیست mentalist از سال 1401 استارت خورده است . اولین قسمت  این سریال فروردین 1402 از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد . انتظار می رود که سریال منتالیست به دلیل حضور سعید فتحی روشن و موضوع جالب و جدید ، در همان قسمت های ابتدایی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند.  

حواشی سریال منتالیست mentalist 

از نکات حاشیه‌ ای این مجموعه میتوان به اینکه سعید فتحی روشن با حضور در کافه‌های شهر در کنار مردم شروع به اجرای برنامه‌های خود می‌کند اشاره کرد . او با استفاده از ابزارهای ساده و دم دستی کارهایی می‌کند که مخاطب حیرت‌زده می‌شود. نکته جالب این برنامه آن‌جا است که فتحی‌روشن در پایان شوی خود یکی از کارهایی که انجام داده‌ است را به افراد داخل کافه و مخاطبان آموزش می‌دهد و شما بعد از آن متوجه می‌شوید که با چه چیزهای ساده‌ای گول خوردید و به راحتی مغز و تفکر و هوش شما به چالش کشیده شده است . 

تیزر منتالیست mentalist

جدیدترین تریلر ( آنونس ) پخش شده از این مجموعه را می توانید تماشا یا دانلود کنید 

 

توجه : این سایت برای حفظ حقوق صاحب اثر از قرار دادن لینک دانلود رایگان خوداری نموده و فقط امکان دانلود با پرداخت مبلغی ناچیز بصورت حلال امکان پذیر می باشد . 

اگر شما نیز از طرفداران این سریال هستید یا آنرا مشاهده کردید ، می توانید نظرات خود را درباره سریال منتالیست mentalist پایین این مطلب به اشتراک بگذارید .

 

همچنین با ذخیره کردن این مطلب آخرین قسمت را زودتر از بقیه دانلود کنید .

1402.01.10
Free Download

مطالب مشابه

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت آخر گناه فرشته منتشر شد .