جستجو

سریال جنگل آسفالت

رضا شفیعی جم از بيوگرافي تا عکس هاي خصوصي

فیلم نایس رضا شفیعی جم یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که رضا شفیعی جم با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . رضا شفیعی جم همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت رضا شفیعی جم با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

رضا شفیعی جم و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی رضا شفیعی جم همراه با تصاویر رضا شفیعی جم و آثار منخب و برگزیده رضا شفیعی جم را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی رضا شفیعی جم فیلم نایس همراه شوید .

 

رضا-شفیعی-جم-فیلم

 

زندگینامه بازیگر برجسته رضا شفیعی جم :

رضا شفیعی جم متولد ۹ تیر ماه ۱۳۵۰ در تهران است . رضا شفیعی جم فعالیت هنری خود را از تئاتر و در  سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و از سال ۱۳۷۱ با بازی در مجموعه ساعت خوش با کارگردانی مهران مدیری وارد بازیگری تلویزیون شد . به این ترتیب با بازی کمدی خود به شهرت رسید .
رضا شفیعی جم سال ها پیش ازدواج کرده بود اما پس از شش ماه زندگی مشترک ، سرانجام به طلاق گران ختم شد . رضا شفیعی جم مجبور شد تمام درامد حرفه خود را برای  بابت مهریه به همسرش از دست داده و از ازدواج مجدد مایوس شود . 

رضا شفیعی جم ، بازیگر و کمدین نامی کشورمان به علت بیماری تیروئید و دیابت در طول دوره های زندگی اش تغییرات زیادی در ظاهر داشته است . بیماری های رضا شفیعی جم در این مدت سبب کم شدن وزن وی شده است . به طوری که عده ای شایعه اعتیاد رضا شفیعی جم را به پا کردند .

 

رضا-شفیعی-جم-علیرضا-خمسه



شرح کلی حرفه بازیگری رضا شفیعی جم :

رضا شفیعی جم با نقش بامشاد و نقش کمدی در سریال تلویزیونی نقطه چین مشهور شد . شروع فعالیت سینمایی رضا شفیعی جم در سال ۱۳۷۱ با فیلم دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی بود .

 

رضا-شفیعی-جم-جوانی


نقش های برجسته رضا شفیعی جم :

رضا شفیعی جم با چهره خندان و کمدی خود در فیلم های زیر بهترین هنر نمایی را کرده است :
1396 دم سرخ ها ، 1395 سه بیگانه و 1395 گیلدا . 


جوایز و افتخارات رضا شفیعی جم :

رضا شفیعی جم در مدتی که پا به عرصه هنر و سینما گذاشته توانست جوایز زیادی دریافت کند که از جمله آنها می توان به نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم ارتفاع پست اشاره کرد .

فعالیت های خارج از بازیگری رضا شفیعی جم :

رضا شفیعی جم فعالیتی به جز بازیگری در خارج از تلوزیون دارد و آن دور هم شدن با دوستان در محافل ادبی است . 


علاقه مندی های دیگر رضا شفیعی جم :

از جمله علایق شخصی شفیعی جم استفاده از مناطر طبیعی برای کشیدن نقاشی است . شفیعی جم همیشه به نقاشی و کشیدن تابلو علاقه داشته است . استعداد شفیعی جم در نقاشی خوب است زیرا این کار را از کودکی دوست دارد .

 

رضا شفیعی جم در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

رضا شفیعی جم در مجموعه های نمایشی زیر بسیاری توانست هنر نمایی کند :
1394 ، حالت خاص ، 1394 خندوانه ، 1392 شوخی کردم ، 1392 گنج مظفر ، 1387 در چشم باد ، 1387  پیامک از دیار باقی ، 1386 چارخونه 
، 1386 ترش و شیرین ، 1385  باغ مظفر ، 1384 شب های برره ، 1384  جایزه بزرگ ، 1383 نقطه چین ، 1382 کوچهٔ اقاقیا ، 1381 بدون شرح ، 1378 این چند نفر ، 1377  معجزه نوروزی .
رضا شفیعی جم در سریال جدیدی با نام بهشت تبهکاران ایفای نقش نموده است . بهشت تبهکاران با مضمون تاریخی ، به نویسندگی و کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در مرحله ساخت است و احتمال آن می رود که در زمستان 1402 در شبکه نمایش خانگی منتشر شود . 

 

رضا شفیعی جم در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

رضا شفیعی جم با چهره خندان و کمدی خود در فیلم های بسیاری هنر نمایی کرده است :
1396 دم سرخ ها ، 1395 سه بیگانه ، 1395 گیلدا ، 1389 دزدان خیابان جردن ،1389 کمی شیرین ، بسی فرهاد ، 1389 بازگشت به آینده
، 1388 داماد خجالتی ، 1388 راز دشت تاران ، 1388 یه جیب پر پول ، 1388 چراغ قرمز ، 1388 حلقه های ازدواج ، 1388 افراطی ها ، 1388 فوتبالی ها ، 1387 زندگی شیرین ، 1387 خروس بی محل .

 


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.15
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .