جستجو

سریال جنگل آسفالت

بيوگرافي و زندگي و عکس هاي خصوصي مهران مدیری

فیلم نایس مهران مدیری یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که مهران مدیری با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . مهران مدیری همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت مهران مدیری با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

مهران مدیری و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی مهران مدیری همراه با تصاویر مهران مدیری و آثار منخب و برگزیده مهران مدیری را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی مهران مدیری فیلم نایس همراه شوید .

 

مهران مدیری

مهران مدیری

 

زندگینامه بازیگر برجسته مهران مدیری :

مهران مدیری یکی از برجسته ترین هنرمندان کشور است که در زمینه های مختلفی از جمله مجری ، خواننده ، بازیگر و کارگردان مشغول فعالیت است .
مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ و فرزند آخر خانواده است . مهران مدیری متاهل و  صاحب دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد می باشد .

از جمله آثار مهران مدیری می توان به آثاری چون ساعت ۶ صبح ، خائن کشی ، پدر گواردیولا ،عطسه ، هیولا ، خاتون ، درد سر والدین ، پاورچین ، ساعت خوش ، شب های برره ،مرد دوهزار چهره ، جایزه بزرگ و... اشاره کرد . 


شرح کلی حرفه بازیگری مهران مدیری :

مهران مدیری کار خود را از تئاتر و سال ۱۳۶۳ شروع کرد و مسیر سختی را تا بازیگر شدن پیمود . مهران مدیری در سال ۱۳۶۹ با سریال «مشت‌ های کوچک» وارد تلویزیون شد اما نقش بسیار کوتاهی داشت . 
مهران مدیری سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود . مهران مدیری در نوروز سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه طنز نوروز ۷۲ به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد . 


نقش های برجسته مهران مدیری :

مهران مدیری در بسیاری از مجموعه ها با عناوین مختلفی ایفای هنر کرده است که از نقش های برجسته ایشان یاد می شود :
مشت های کوچک :بازیگر 1371 .
حکایت ها : بازیگر 1371 .
پند ها و اندرز ها : بازیگر 1371 .
نوروز 72 : بازیگر 1372 .
باغ گیلاس : بازیگر 1372 .
ساعت خوش : بازیگر و کارگردان 1373 .
سال خوش : بازیگر و کارگردان 1374 .
نوروز 76 : بازیگر و کارگردان 1376 .
جُنگ 77 : بازیگر و کارگردان 1377 .
ببخشید شما :مجری و کارگردان  1378 .
پلاک ۱۴ : بازیگر و کارگردان ۱۳۸۷ .
نود شب : بازیگر و کارگردان ۱۳۸۸ . 

مهران مدیری بازیگر

مهران مدیری بازیگر


جوایز و افتخارات مهران مدیری :

مهران مدیری طی سالهای هنری خویش توانسته موفق به اخذ تعداد زیادی جوایز ارزنده شود :
گوینده «داستان شب» ، بازیگر داستان های شب رادیو ، دیوانه از قفس پرید به کارگردانی بهزاد فراهانی 1370 ، دژ به کارگردانی اکبر زنجانپور ، 1370
، واسکادلوگاما به کارگردانی جواد شیرگر 1371 و موشها و آدمها . 


فعالیت های خارج از بازیگری مهران مدیری :

مهران مدیری علاوه بر بازیگری و کارگردانی در حوزه موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت می کند . مدیری صدای خوبی دارد و تا کنون چندین  کنسرت اجرا کرده و با استقبال بسیار بالای مخاطبان در روی صحنه روبرو شده است . مهران مدیری تیتراژ برخی از کار های خود را اجرا می نماید که از جمله آنها می توان به مواردی از جمله  دورهمی ، شب های برره و باغ مظفر اشاره داشت . 


علاقه مندی های دیگر مهران مدیری :

به طور کلی می توان گفت که مهران مدیری به هر هنری که مربوط به صدا و تصویر است علاقه نشان می دهد و از خود نقشی بدیع می آفریند . مهران مدیری به تئاتر ، رادیو و خوانندگی علاقه فراوان دارد و توانسته شهرت فراوانی کسب نماید .

 

هنرنمایی مهران مدیری در تئاتر :

مهران مدیری در بسیاری از تئاترها با عناوین مختلفی ایفای هنر کرده است : خرگوش 1353 ، شوخی 1356 ، تلگراف 1358 ، پلنگ نادان 1362 ، یک طنز و یک غم آوا 1364 ، ساعت عمو اسکندر ، آرسنال 1367 ، پانسیون 1368 ، سیمرغ 1369 ، هملت 1370 و کیسه بوکس 1371 .

 

هنرنمایی مهران مدیری در خوانندگی :
مهران مدیری کارگردان ، نویسنده ، بازیگر ، مجری و بازیگردان قهاری است که از خود اثرات خاطره انگیزی برای همه سنین بر جای گذاشته است . از جمله اثرات شیرین و موفق مهران مدیری می توان به مواردی از جمله :
کاست برای کودکان بازیگر ، کاست دلتنگی ها دکلمه اشعار هاتف علیمردانی ، آلبوم از روی سادگی ، خوانندگی تیتراژ فیلم هم نفس ، خوانندگی تیتراژ سریال مهر و ماه ، خوانندگی تیتراژ سریال شب های برره ، خوانندگی تیتراژ سریال باغ مظفر و خوانندگی آهنگ حیران در آلبوم دارکوب .

 

هنرنمایی مهران مدیری در رادیو :
مهران مدیری در بسیاری از برنامه های رادیو با عناوین مختلفی ایفای هنر کرده است :
گوینده «داستان شب» ‌، بازیگر داستان های شب رادیو ، دیوانه از قفس پرید به کارگردانی بهزاد فراهانی ، دژ به کارگردانی اکبر زنجانپور ، واسکادلوگاما به کارگردانی جواد شیرگر و موشها و آدمها .

مهران مدیری دورهمی

مهران مدیری دورهمی

 

مهران مدیری در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

مهران مدیری در بسیاری از سریال های شبکه خانگی با عناوین مختلفی ایفای هنر کرده است :
گنج مظفر : بازیگر و کارگردان .
قهوه تلخ :بازیگر ، خواننده و کارگردان .
قلب یخی (فصل سوم) :بازیگر .
ویلای من : بازیگر ، کارگردان ، طراح صحنه و لباس و تهیه کننده .
شوخی کردم ! : بازیگر ، کارگردان ، مجری ، طراح صحنه و لباس و تهیه کننده .
عطسه : بازیگر و کارگردان .
هیولا : بازیگر و کارگردان .
دراکولا : بازیگر ، کارگردان و تهیه کننده .
خاتون : بازیگر .
پدر گواردیولا : بازیگر .
زالو : بازیگر ، کارگردان و تهیه کننده .

مهران مدیری در سریال بهشت تبهکاران به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی نقشی دیگر و ماندگار از خود برجای خواهد گذاشت .
ساخت سریال بهشت تبهکاران به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی و تهیه کنندگی فتح الله جعفری جوزانی است که فیلمبرداری آن از اواخر مرداد ماه ۱۴۰۱ در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده است . انتظار می‌ رود سریال بهشت تبهکاران در زمستان ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی انتشار یابد . همچنین ، مهران مدیری به تازگی سریال جدیدی را با نام اسکار رئالیتی شو کارگردانی و اجرا کرده است . سریال اسکار رئالیتی شو در حال ضبط می باشد و به زودی از شبکه پخش نمایش خانگی پخش خواهد شد .

 

مهران مدیری در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

مهران مدیری در بسیاری از فیلم با عناوین مختلفی ایفای هنر کرده است :
فیلم دیگه چه خبر ، دستیار طراح صحنه .
فیلم دیدار : بازیگر .
توکیو بدون توقف : بازیگر و بازیگردان .
همیشه پای یک زن در میان است :بازیگر .
دایره زنگی :بازیگر .
تهران 1500 :صدا پیشه .
پل چوبی :بازیگر .
ساعت پنج عصر : کارگردان ، نویسنده ، تهیه کننده ، بازیگر .
ما همه با هم هستیم : بازیگر .

 


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.02
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 16 آمرلی منتشر شد .