جستجو

سریال جنگل آسفالت

حمید گودرزی و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش

فیلم نایس حمید گودرزی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که حمید گودرزی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . حمید گودرزی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت حمید گودرزی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

حمید گودرزی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی حمید گودرزی همراه با تصاویر حمید گودرزی و آثار منخب و برگزیده حمید گودرزی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی حمید گودرزی فیلم نایس همراه شوید .

 

 

حمید-گودرزی

زندگینامه بازیگر برجسته حمید گودرزی :

حمید گودرزی متولد ۲ آذر ۱۳۵۶ در بروجرد است . حمید گودرزی بازیگر و مجری ایرانی ، فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد . حمید گودرزی در ۲۱ شهریور ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد . همسر حمید خانه دار است و با فعالیت هنری حمید مخالف است . 

 

حمید-گودرزی-کودک-شو



شرح کلی حرفه بازیگری حمید گودرزی :

حمید گودرزی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش کشتی اسپرانزا به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد . نخستین تجربه سینمایی او ، بازی کوتاهی در فیلم سهراب به کارگردانی سعید سهیلی می باشد .
حمید گودرزی پس از ازبازی در فیلم های پسران مهتاب و بازنده ، در سال ۱۳۸۴ در دو فیلم قتل آنلاین و چپ دست به ایفای نقش پرداخت . قتل آنلاین فیلمی به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی کمال الدین طباطبایی و نویسندگی نادر وحید ساخته سال ۱۳۸۴ یک فیلم جنایی با درون مایه وحشت است که حمید در آن هنرنمایی نمود . 

 

حمید-گودرزی-بازیگر


نقش های برجسته حمید گودرزی :

حمید گودرزی توانست در مجموعه تلوزیونی که در سال 1388 با نام پنجمین خورشید ساخته و در تلوزیون پخش شد ، نقش برجسته از خود بیافریند .


جوایز و افتخارات حمید گودرزی :

حمید گودرزی چندین بار نامزد دریافت جایزه شد ولی تا کنون جایزه ای دریافت نکرده است . 


فعالیت های خارج از بازیگری حمید گودرزی :

حمید گودرزی به غیر از بازیگری به ورزش نیز مشغول است .  


علاقه مندی های دیگر حمید گودرزی :

حمید گودرزی عاشق کشور پاریس و موبایل است . حمید گودرزی علاوه بر بازیگری تجارت فرش و شکلات هم می کند . آرامش را با دو عامل سلامتی و ثروت معنی می کند . به شدت به تیم استقلال علاقه دارد . ورزش شنا و بکس و تنیس و بدنسازی را دوست دارد . از جمله مواردی که حمید گودرزی به آن علاقه دارد ، پیانو ، ساکسیفون ، کادو دادن و کادو گرفتن است .


حمید گودرزی در مجموعه های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

حمید گودرزی توانسته در مجموعه های تلوزیونی بسیاری ایفای نقش نماید که از جمله آن می توان به مجموعه های تلوزیونی زیر اشاره داشت :
در سال 1388 پنجمین خورشید .
در سال 1383 کمکم کن .
در سال 1383 تب سرد .
در سال 1381 مسافری از هند .

 

حمید گودرزی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

حمید گودرزی توانسته در بعضی از سریال های نمایش خانگی بسیاری ایفای نقش نماید که از جمله آن می توان به سریال های نمایش خانگی زیر اشاره داشت :
در سال 1391 لاله وحشی .
در سال 1389 قلب یخی .
حمید گودرزی در سریال بهشت تبهکاران به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی نقشی دیگر و ماندگار از خود برجای خواهد گذاشت .
ساخت سریال بهشت تبهکاران به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی و تهیه کنندگی فتح الله جعفری جوزانی است که فیلمبرداری آن از اواخر مرداد ماه ۱۴۰۱ در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده است . انتظار می‌ رود سریال بهشت تبهکاران در زمستان ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی انتشار یابد .  

 

حمید گودرزی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

حمید گودرزی توانسته در فیلم های بسیاری ایفای نقش نماید که از جمله آن می توان به فیلم های زیر اشاره داشت :
در سال 1393 : ایران برگر .
در سال 1389 : دزدان خیابان جردن .
در سال 1389 : زن ها شگفت انگیزند .
در سال 1388 : داماد خجالتی .
در سال 1388 : خیابان بیست و چهارم .
در سال 1387 : کیش و مات .
در سال 1386 : انعکاس .
در سال 1386 : تلافی .
در سال 1386 : قرنطینه .
در سال 1386 : مجنون لیلی .
در سال 1385 : بی وفا .
در سال 1385 : گناه من .
در سال 1384 : چپ دست .
در سال 1384 : قتل آنلاین ‌.
در سال 1383 : بازنده .


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.14
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .