جستجو

سریال جنگل آسفالت

سریال جنگل آسفالت - دانلود قسمت اول تا آخر

سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt - تمام قسمت ها - « جنگل آسفالت » عنوان اثری در حوزه نمایش خانگی به کارگردانی پژمان تیمورتاش است که فیلمبرداری و امور فنی آن انجام شده و قسمت جدید جنگل آسفالت ، پس از طی چندمرحله ، از فیلم نایس منتشر خواهد شد . 

در این مطلب علاوه بر قراردادن لینک قسمت اول تا قسمت آخر سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt ، می توانید اطلاعاتی در رابطه با خلاصه سریال جنگل آسفالت و بازیگران و عوامل جنگل آسفالت و همچنین زمان پخش سریال جنگل آسفالت کسب نمایید .

 

لینک دانلود تمامی قسمت های سریال جنگل آسفالت

 دانلود قسمت ششم 6 جنگل آسفالت

تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1403

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

دانلود رایگان جنگل آسفالت قسمت 6

 

 

 دانلود قسمت پنجم 5 جنگل آسفالت

تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

دانلود رایگان جنگل آسفالت قسمت 5

 

 

 

دانلود قسمت چهارم 4 جنگل آسفالت

تاریخ انتشار : 24 فروردین 1403

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

جنگل آسفالت قسمت چهارم

 

 

دانلود قسمت سوم 3 جنگل آسفالت

تاریخ انتشار : 19 فروردین 1403

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

قسمت سوم جنگل آسفالت

 

 

 

دانلود قسمت دوم 2 جنگل آسفالت

تاریخ انتشار : 10 فروردین 1402

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

جنگل آسفالت 2

 

 

 

 دانلود قسمت اول 1 جنگل آسفالت

تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1403

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

دانلود رایگان جنگل آسفالت قسمت 1 اول

 

 

دانلود رايگان سريال جنگل آسفالت قسمت 1 تا 30

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس راهنمای کیفیت‌ها برای دانلود سریال جنگل آسفالت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی جنگل آسفالت چند قسمته ؟

تعداد قسمت های سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt ، توسط پژمان تیمورتاش ، 30 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود .  

سریال نمایش خانگی جنگل آسفالت چه روزهایی پخش میشه ؟

سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt در روزهای که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید . 

این روزها سریال های شبکه نمایش خانگی طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. به دلیل آن که علاقه مندان به این شبکه روز به روز افزوده می شوند، تعداد سریال های این شبکه هم در حال افزایش است. جنگل آسفالت سریالی است که به زودی پخش آن شروع می شود. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با سریال جنگل آسفالت هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

عوامل سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt و حواشی جنگل آسفالت

عوامل یک سریال اولین سوالی است که مخاطب ها در رابطه با آن سریال می پرسند. سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt را پژمان تیمورتاش نوشته و کارگردانی کرده است . سبک کاری پژمان تیمورتاش به گونه ای است که طرفداران بسیاری در فیلم و سریال های کوتاه بلند خود دارد ، حال باید منتظر باشیم که ببینیم سریال جنگل آسفالت هم مانند دیگر کارهای این کارگردان مطرح تاثیرگذار خواهد بود ، یا خیر ! 

در لیست بازیگران سریال جنگل آسفالت نام بازیگران مطرحی به چشم می خورد . نوید محمدزاده ، فرشته حسینی ، مریلا زارعی و امیر جعفری از جمله بازیگرانی هستند که در سریال جنگل آسفالت نقش آفرینی می کنند ؛ البته برخی از چهره های هنری جوان نیز در قسمتهای مجموعه جنگل آسفالت ، هنرمندی و درخشیده اند .

ژانر سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt 

داستان یک سریال درصورتی جذاب و مخاطب پسند خواهد بود که عوامل و بازیگران در هر قسمت از سریال جنگل آسفالت به خوبی وظایف خود را انجام دهند و مخاطب را برای تماشا و انتظار دیدن قسمت بعدی یک سریال و فیلم ، تحریک نمایند . بر اساس توضیحات پژمان تیمورتاش که کارگردان مجموعه نمایش خانگی جنگل آسفالت است ، سریال جنگل آسفالت توانایی لازم برای این منظور را دارد . گاهی اوقات یک سریال برای گروه خاصی از افراد مثلا کودکان یا جوانان و نوجوانان و یا خانم ها و یا آقایان و ... تهیه و تولید می شود و گاهی نیز یک سریال ، کلیه افراد با رده های سنی مختلف و بدون تفکیک جنسیتی را پوشش می دهد .

 

سریال ها با ژانر و موضوعات متفاوت ، بیننده خود را تعیین می کنند و بعضا دیده شده موضوعات اجتماعی ، عاشقانه ، اکشن و همچنین موضوعات روز در یک جامعه ، مخاطبان بیشتری دارند .

سریال جنگل آسفالت با موضوع درام نیز از این امر مستثنی نیست و مخاطب خود را شناسایی و ارضا می کند .

پیش بینی می شود به علت جذاب بودن این سریال ، همین موضوع باعث افزایش روز به روزی مخاطب ها و طرفداران این سریال شود از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که از همان قسمت ابتدایی سریال جنگل آسفالت را دنبال کنید. 

شروع پخش سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt 

مهمترین سوال بازدیدکنندگان فیلم نایس این است که سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt کی پخش می شود ؟ در پاسخ باید گفت ، فیلم برداری سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt از چندین ماه قبل استارت خورده است و امسال همچنان مراحل تولید و سایر مراحل کار ادامه دارد . اولین قسمت این سریال به زودی از شبکه نمایش خانگی و سایت فیلم نایس پخش خواهد شد . انتظار می رود که سریال جنگل آسفالت به دلیل حضور بازیگران مطرح و موضوع جالب و جدید ، در همان قسمت های ابتدایی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . 

خلاصه داستان و حواشی سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt 

خلاصه داستان این است که هنگامه دختری ۲۵ ساله است که برادری به نام دانیال دارد . هنگامه دچار بحران بزرگی است . برادر کوچکش دانیال ، به دنبال نزاعی در گذشته در آستانه قصاص قرار دارد و  هنگامه تلاش کرده و به هر دری می زند تا بتواند مبلغ مورد نظر اولیا دم را فراهم کند… 

تیزر جنگل آسفالت Jangal e asfalt

جدیدترین تریلر ( آنونس ) پخش شده از این مجموعه را می توانید تماشا یا دانلود کنید

 

بیننده عزیز سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

اگر شما نیز از طرفداران این سریال هستید یا آنرا مشاهده کردید ، می توانید نظرات خود را درباره سریال جنگل آسفالت Jangal e asfalt پایین این مطلب به اشتراک بگذارید .

همچنین با ذخیره کردن این مطلب آخرین قسمت را زودتر از بقیه دانلود کنید .

 

 

1402.10.20
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت اول قطب شمال منتشر شد .