جستجو

سریال جنگل آسفالت

مرتضی امینی تبار و اطلاعات کامل از زندگي و سفرهایش به افغانستان و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش

فیلم نایس مرتضی امینی تبار یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که مرتضی امینی تبار با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . مرتضی امینی تبار همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت مرتضی امینی تبار با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

مرتضی امینی تبار و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی مرتضی امینی تبار همراه با تصاویر مرتضی امینی تبار و آثار منخب و برگزیده مرتضی امینی تبار را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی مرتضی امینی تبار فیلم نایس همراه شوید .

 

مرتضی امینی تبار

 

زندگینامه بازیگر برجسته مرتضی امینی تبار :
مرتضی امینی تبار در سال ۱۳۷۸ در قم متولد و فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد . والدین مرتضی امینی تبار یعنی پدر و مادرش از اقوام تاجیک هستند که در سال ۱۳۷۵ به ایران مهاجرت کرده و در شهر قم ساکن شدند . مرتضی امینی تبار یک خواهر به نام لیلا دارد . در ضمن مرتضی امینی تبار اصالتا افغانی است که در ایران متولد شده است و در حال تردد به افغانستان نیز می باشد . مرتضی امینی تبار تا کنون ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است .

 
شرح کلی حرفه بازیگری مرتضی امینی تبار :
مرتضی امینی تبار بازیگری را با تئاتر دانشجویی شروع و در همان جا توانست جذب بیننده و مخاطب نماید .


نقش های برجسته مرتضی امینی تبار :
هنرنمایی مرتضی امینی تبار در سریال زخم کاری در نقش پسری عاشق پیشه به نام میثم ، یکی از نقش هایی بود که سبب درخشش او شد .

 

مرتضی امینی تبار - بازیگر


فعالیت های خارج از بازیگری مرتضی امینی تبار :
مرتضی امینی تبار به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شده است . مرتضی امینی تبار سپس در نمایش بی مکان به کارگردانی لعبت شعار و نمایش چهلم امیر پیشوایی و مشاهیر افشین واعظی ایفای نقش نمود .

 

مرتضی امینی تبار در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :
مرتضی امینی تبار برای اولین بار در سریال نمایش خانگی راز بقا به کار گردانی صالح علوی زاده بازی کرده است .
سریال جدید و پرطرفدار زخم کاری "۳ " با ژانر درام ، رازآلود و اجتماعی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان ، تولید شده که مرتضی امینی تبار به همراه سایر بازیگران مطرح و اصلی سریال سایه باز از جمله : جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، کامبیز دیرباز ، الناز ملک ، فاطمه مسعودی فر ، مارال بنی آدم ، الهه حصاری , مهراوه شریفی نیا ، سعید چنگیزیان ، امیر دژاکام ، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی به ایفای نقش پرداخته است .

 

 

جوایز و افتخارات مرتضی امینی تبار :

 

علاقه مندی های دیگر مرتضی امینی تبار :

 

 

مرتضی امینی تبار در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

 

 

مرتضی امینی تبار در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

 

1402.11.23
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .