جستجو

سریال جنگل آسفالت

سريال ساعت صفر - دانلود قسمت اول تا آخر

فیلم نایس : سریال ساعت صفر Saat sefr - تمام قسمت ها - « ساعت صفر » عنوان اثری در حوزه نمایش خانگی به کارگردانی رضا رشیدپور است که فیلمبرداری و امور فنی آن انجام شده و قسمت جدید ساعت صفر ، پس از طی چند مرحله ، از فیلم نایس منتشر خواهد شد . در این مطلب علاوه بر قراردادن لینک قسمت اول تا قسمت آخر سریال ساعت صفر Saat sefr ، می توانید اطلاعاتی در رابطه با خلاصه سریال ساعت صفر و بازیگران و عوامل ساعت صفر و همچنین زمان پخش سریال ساعت صفر کسب نمایید . 

" با کلیک بر روی هر لینک امکان دانلود با پنج کیفیت را دارید "

 

دانلود ساعت صفر قسمت 1 - اول

تاریخ انتشار : بزودی 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

سريال ساعت صفر - دانلود رايگان تمامي قسمتهاي ساعت صفر

 

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس فیلم نایس : راهنمای کیفیت‌ها برای دانلود سریال ساعت صفر راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی ساعت صفر چند قسمته ؟

تعداد قسمت های سریال ساعت صفر Saat sefr ، توسط رضا رشیدپور ، 25 تا 30 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود .  

سریال نمایش خانگی ساعت صفر چه روزهایی پخش میشه ؟

سریال ساعت صفر Saat sefr در روزهای که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید . 

عوامل سریال ساعت صفر Saat sefr و حواشی ساعت صفر

عوامل یک سریال اولین سوالی است که مخاطب ها در رابطه با آن سریال می پرسند. سریال ساعت صفر Saat sefr را رضا رشیدپور کارگردانی کرده است . سبک کاری رضا رشیدپور به گونه ای است که طرفداران بسیاری در فیلم و سریال های کوتاه بلند خود دارد ، حال باید منتظر باشیم که ببینیم سریال ساعت صفر هم مانند دیگر کارهای این کارگردان مطرح تاثیرگذار خواهد بود ، یا خیر ! در لیست بازیگران سریال ساعت صفر نام بازیگران مطرحی به چشم می خورد . ابراهیم تاتلیسس ، الیاس یالچینتاش ، عایشه گل جوشکون و ماهسون قرمیزی‌گول از جمله بازیگرانی هستند که در سریال ساعت صفر نقش آفرینی می کنند ؛ البته برخی از چهره های هنری جوان نیز در قسمتهای مجموعه ساعت صفر ، هنرمندی و درخشیده اند .

ژانر سریال ساعت صفر Saat sefr 

داستان یک سریال درصورتی جذاب و مخاطب پسند خواهد بود که عوامل و بازیگران در هر قسمت از سریال ساعت صفر به خوبی وظایف خود را انجام دهند و مخاطب را برای تماشا و انتظار دیدن قسمت بعدی یک سریال و فیلم ، تحریک نمایند . بر اساس توضیحات رضا رشیدپور که کارگردان مجموعه نمایش خانگی ساعت صفر است ، سریال ساعت صفر توانایی لازم برای این منظور را دارد . گاهی اوقات یک سریال برای گروه خاصی از افراد مثلا کودکان یا جوانان و نوجوانان و یا خانم ها و یا آقایان و ... تهیه و تولید می شود و گاهی نیز یک سریال ، کلیه افراد با رده های سنی مختلف و بدون تفکیک جنسیتی را پوشش می دهد .  سریال ها با ژانر و موضوعات متفاوت ، بیننده خود را تعیین می کنند و بعضا دیده شده موضوعات اجتماعی ، عاشقانه ، اکشن و همچنین موضوعات روز در یک جامعه ، مخاطبان بیشتری دارند . سریال ساعت صفر با موضوع هارد داک شو ، سرگرمی و تفریحی نیز از این امر مستثنی نیست و مخاطب خود را شناسایی و ارضا می کند .

خلاصه داستان سریال ساعت صفر : خلاصه داستان این است که رضا رشیدپور از چهره‌ های مطرح بین المللی در کشور ترکیه هنرمندانی را انتخاب کرده و با آنها گفت وگو می کند . رضا رشیدپور جهت اجرای برنامه هارد داک شو " ساعت صفر " ، چهار استودیو در دبی ، استانبول ، کیش و تهران دارد و از آن جهت ... 

پیش بینی می شود به علت جذاب بودن این سریال ، همین موضوع باعث افزایش روز به روزی مخاطب ها و طرفداران این سریال شود از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که از همان قسمت ابتدایی سریال ساعت صفر را دنبال کنید. 

شروع پخش سریال ساعت صفر Saat sefr 

مهمترین سوال بازدیدکنندگان فیلم نایس این است که سریال ساعت صفر Saat sefr کی پخش می شود ؟ در پاسخ باید گفت ، فیلم برداری سریال ساعت صفر Saat sefr از چندین ماه قبل استارت خورده است و همچنان مراحل تولید و سایر مراحل کار ادامه دارد . اولین قسمت این سریال بزودی از شبکه نمایش خانگی و سایت فیلم نایس پخش خواهد شد . انتظار می رود که سریال ساعت صفر به دلیل حضور بازیگران مطرح و موضوع جالب و جدید ، در همان قسمت های ابتدایی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند .  

تیزر ساعت صفر Saat sefr

جدیدترین تریلر ( آنونس ) پخش شده از این مجموعه را می توانید تماشا یا دانلود کنید

 

بیننده عزیز سریال ساعت صفر Saat sefr خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

اگر شما نیز از طرفداران این سریال هستید یا آنرا مشاهده کردید ، می توانید نظرات خود را درباره سریال ساعت صفر Saat sefr پایین این مطلب به اشتراک بگذارید . همچنین با ذخیره کردن این مطلب آخرین قسمت را زودتر از بقیه دانلود کنید .

 

1402.12.24
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .