جستجو

سریال جنگل آسفالت

دانلود فیلم ویلای ساحلی

دانلود قانونی فیلم ویلای ساحلی

 دانلود ویلای ساحلی vilaye saheli به کارگردانی کیانوش عیاری با لینک مستقیم  

 

 

دانلود ویلای ساحلی

 

تاریخ انتشار : بزودی

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

 

 

دانلود رایگان فیلم سینمایی ویلای ساحلی

دانلود رایگان ویلای ساحلی

کارگردان فیلم ویلای ساحلی vilaye saheli کیانوش عیاری است و بازیگران مطرحی همچون  رضا عطاران در این فیلم طنز نقش برادرزن یونس را برعهده دارد و پژمان جمشیدی هم در نقش یونس بازی می کند. ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی نیز در «ویلای ساحلی» بازی کرده‌اند و این فیلم شووار کریم‌زاده را نیز به عنوان بازیگر معرفی کرده است. زنده‌یاد کیومرث پوراحمد نیز در فیلم عیاری ایفای نقش کرده است. فیلم سینمایی ویلای ساحلی vilaye saheli با پنج کیفیت : کیفیت 480 و کیفیت 720 و کیفیت 1080 و کیفیت 1080 HQ و کیفیت BLURAY از سایت فیلم نایس منتشر می شود و علاقمندان به تماشای فیلم ویلای ساحلی vilaye saheli هم اکنون قادر به دانلود و تماشای فیلم ایرانی ویلای ساحلی با 5 کیفیت هستند .

خلاصه داستان فیلم ویلای ساحلی vilaye saheli

این فیلم ایرانی با ژانر و موضوع کمدی دارای داستانی مخاطب پسند است که البته این مورد گاها با برخی سلیقه ها مغایرت دارد . خلاصه داستان فیلم ویلای ساحلی از این قرار است که داستان فیلم «ویلای ساحلی» در یکی از شهرهای شمالی اتفاق می‌افتد. ماجرا از این قرار است که مردی به نام چاوش که صاحب یک ویلا است می خواهد همراه دخترش که در دانشگاهی در خارج از کشور پذیرش شده برای 6 ماه به سفر برود و ویلا را به مردی به نام یونس می سپارد.

یونس همراه همسر و 3 فرزندش ساکن ویلا می شوند و سپس برادرزن یونس هم از راه می رسد و از آن به بعد شاهد وقوع اتفاقات زیادی هستیم.

 

 

حواشی و سایر عوامل فیلم ویلای ساحلی vilaye saheli

 

 

بینندگان عزیز فیلم ویلای ساحلی میتوانند نظرات و نقد های خود را در رابطه با فیلم ایرانی ویلای ساحلی در ادامه همین پست ثبت نمایند تا سایت اختصاصی فیلم و سریال فیلم نایس با منعکس کردن آنها ، قدمی در جهت ارتقای سطح کیفیت و سناریوی فیلم ها در تولیدات آینده سینمای ایران برداشته و فیلم و سریال های بروز ایرانی را در سطح بین المللی پوشش داده و کارنامه ای درخشان باقی گذاریم .

 

بیننده عزیز فیلم ویلای ساحلی خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید . 

 

دانلود فیلم جدید ، download film ، دانلود فیلم سینمایی خارجی ، بازیگران زن ایرانی ، sereal download ، دانلود فیلم بدون سانسور ، دانلود فیلم روز ایرانی ، free download ، دانلود فیلم رایگان ، دانلود فیلم درام ، دانلود فیلم عاشقانه ، دانلود فیلم اکشن ، دانلود فیلم خارجی ، دانلود سریال جدید ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم سینمایی ایرانی ، بازیگران مرد ایرانی ، دانلود فیلم قدیمی ایرانی ، دانلود انیمیشن ، دانلود فیلم کودک ، دانلود فیلم بزرگسال ، فیلم ایرانی ، فیلم خارجی ، فیلم کودک ، سریال ایرانی ، سریال خارجی ، سریال کودک ، کارتون ، انیمیشن ، سینمایی ، دانلود رایگان سریال ، دانلود رایگان فیلم 

1402.12.28
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت اول قطب شمال منتشر شد .