جستجو

سریال جنگل آسفالت

سریال کارآگاهان پسر مرده Dead Boy Detectives

فیلم نایس - سریال کارآگاهان پسر مرده Dead Boy Detectives درباره دو زوج نوجوان هست که کنار یک روشن بین سعی می کنند تا اسرار مشتریان فراطبیعی خود را حل کنند ؛ اما زمانی که یک جادوگر قدرتمند وارد داستان می شود نقشه های آنها پیچیده میگردد .

 

سریال کارآگاهان پسر مرده

 

سریال کارآگاهان پسر مرده Dead Boy Detectives | محصول 2024 آمریکا

 

مدت زمان هر قسمت : 50 - 60 دقیقه | ژانر : درام -اکشن

 

کارگردان : گلن وینتر | بازیگران : کاسیوس نلسون ، جورج رکسترو ، جیدن ریوری و ... .

 

دانلود رایگان سریال کارآگاهان پسر مرده Dead Boy Detectives با زیرنویس چسبیده

 

 

توجه : تا قسمت هشتم فصل اول کارآگاهان پسر مرده قرارداده شد !

 

 

 

کارآگاهان پسر مرده

 

فصل اول - قسمت اول

 

مورد کریستال پالاس

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

کارآگاهان پسر مرده

 

فصل اول - قسمت دوم

 

مورد زیارتگاه قاصدک

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

کارآگاهان پسر مرده

 

فصل اول - قسمت سوم

 

پرونده خانه دولین

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

کارآگاهان پسر مرده

 

فصل اول - قسمت چهارم

 

مورد جهنده های فانوس دریایی

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

کارآگاهان پسر مرده

 

فصل اول - قسمت پنجم

 

پرونده دو اژدهای مرده

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

کارآگاهان پسر مرده

 

فصل اول - قسمت ششم

 

پرونده جنگل خزنده

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

کارآگاهان پسر مرده

 

فصل اول - قسمت هفتم

 

مورد پلکان بسیار طولانی

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

کارآگاهان پسر مرده

 

فصل اول - قسمت هشتم

 

مورد مار گرسنه

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 


جدیدترین قسمت سریالهای در حال پخش


درباره سریال کارآگاهان پسر مرده

 

The Dead Boy Detectives یک دو کارآگاه ماوراء طبیعی خیالی هستند که در کتاب های مصور منتشر شده توسط دی سی کامیکس 'سرگیجه imprint' ظاهر شده اند. آنها توسط نویسنده نیل گیمن و هنرمندان مت واگنر و مالکوم جونز سوم در مرد شنی شماره 25 (آوریل 1991) خلق شدند. شخصیت‌ها ارواح دو کودک مرده به نام‌های چارلز رولند و ادوین پین هستند که به جای ورود به زندگی پس از مرگ، روی زمین می‌مانند تا کارآگاهی شوند که جنایات ماوراء طبیعی را بررسی می‌کنند. سباستین کرافت و تای تنانت نقش رولند و پین را در فصل سوم سریال HBO Max Doom Patrol بازی می‌کنند. جورج رکس استرو و جیدن ریوری شخصیت‌های سریال نتفلیکس را به تصویر می‌کشند .

 

تاریخچه انتشار

 

شخصیت ها توسط گیمن و واگنر در طول خط داستانی "فصل مه" در سندمن شماره 25 خلق شدند. در این داستان منشأ آنها به عنوان ملاقات دو شخصیت برای اولین بار بیان می شود. داستان و شخصیت‌ها چرخشی وحشتناک در دو ژانر داستان کودکان بریتانیایی هستند - ادبیات مدرسه شبانه روزی و داستان‌های پلیسی نوجوان. گیمن شخصیت‌های جنگ صلیبی کودکان را احیا کرد، اولین و تنها رویداد متقاطع سرگیجه، که تمام سالانه‌های سرگیجه آن سال را که بین دسامبر 1993 و ژانویه 1994 منتشر می‌شد، اجرا کرد. آنها عنوان رسمی "کارآگاهان پسر مرده" را دریافت کردند. شخصیت‌ها همچنین در داستان کوتاه The Books of Magic در Winter's Edge شماره 3، نوشته نویسنده فعلی پیتر گراس، ظاهر شدند.[1] در سال 2001 آنها مینی سریال خود را با چهار شماره Sandman Presents: Dead Boy Detectives اثر نویسنده اد بروبیکر و مداد برایان تالبوت دریافت کردند. آنها همچنین در سریال در حال اجرا The Books of Magic که همچنین بر اساس اثری از نیل گیمن ساخته شده بود ظاهر شده اند. جیل تامپسون به طور مختصر شخصیت‌های رمان گرافیکی خود مرگ: در درب مرگ را به تصویر کشید که وقایع «فصل مه» را از منظر مرگ بازگو می‌کرد. در سال 2005، نویسنده/هنرمند بعداً یک رمان گرافیکی به سبک مانگا با بازی شخصیت‌ها به نام کارآگاهان پسر مرده تولید کرد. این زوج در مجموعه‌های «سرگیجه آنتولوژی» بازگشتند، سه نما که در سال 2012 منتشر شد و مجموعه‌های گلچین دی‌سی «ارواح»، «زمان تار» و «ساعت جادوگری» را احیا کرد. با استقبال مثبت از بازگشت کوتاه آنها و علاقه دوباره به Sandman نیل گیمن به دلیل پیش درآمد، The Sandman: Overture، سرگیجه مجموعه در حال انجام Dead Boy Detectives[2] نوشته توبی لیت و مارک باکینگهام با هنری باکینگهام و گری ارسکین را منتشر کرد. . این مجموعه تنها 12 شماره منتشر شد که در طول سال 2014 منتشر شد. اگرچه شخصیت‌ها کودک هستند و داستان‌های آن‌ها اغلب شامل سایر موضوعات مربوط به کودکان و نوجوانان است، مینی سریال چهار شماره‌ای برچسب «پیشنهادی برای خوانندگان بالغ» را دارد. این مجموعه 12 شماره ای دارای برچسب "رتبه T Teen" است. شخصیت‌ها در یک سری شش شماره محدود به عنوان بخشی از ابتکار The Sandman Universe بازگشتند. این مجموعه که توسط پورنسک پیچشات و با هنر جف استوکلی نوشته شده است، در 27 دسامبر 2022 عرضه شد و در 24 مه 2023 به پایان رسید. جلد شومیز تجاری برای انتشار در 7 نوامبر 2023 تنظیم شده است. در آخرین شماره، ادوین پین متوجه شد که او این کار را انجام داده است. احساسات عاشقانه برای شریک زندگی خود چارلز رولند .

 

خلاصه داستان Dead Boy Detectives

ادوین پین در سال 1916 در مدرسه شبانه روزی خود به قتل رسید، پس از آن به جهنم رفت، جایی که برای چندین دهه در راهروی طولانی توسط یک تهدید ناپیدا تحت تعقیب قرار گرفت. در طول خط داستانی فصل مه، که در دسامبر 1990 منتشر شد، جهنم از ساکنانش خالی شد. در نتیجه این، مدرسه شبانه روزی توسط روح معلمان و دانش آموزان گذشته اش که از جهنم فرار کرده بودند، تسخیر شد. چارلز رولند تنها دانش آموز زنده مدرسه در طول این رویدادها بود، زیرا همه دانش آموزان دیگر برای تعطیلات به خانه رفته بودند. چند نفر از معلمانی که عقب مانده بودند، او را سرپرستی می کردند، اما یکی یکی قربانی وحشت های مختلف شدند. پین به رولند کمک کرد تا از بسیاری از خطرات، مانند باند قاتل دانش‌آموزان دوری کند. در نهایت، رولند زنده نماند. او بعداً به عنوان یک روح ظاهر شد و تصمیم گرفت از رفتن به زندگی پس از مرگ با مرگ صرف نظر کند تا ماجراجویی های آینده با پین را ترجیح دهد. دو روح بعدی در طول کراس اوور جنگ صلیبی کودکان ظاهر می شوند. در این داستان مشخص می‌شود که آنها مشغول مطالعه کتاب‌ها و فیلم‌های کتابخانه مدرسه (بیشتر داستان‌های ماجراجویی کودکان) بوده‌اند به این امید که یاد بگیرند چگونه کارآگاه شوند. در اولین مورد، آنها توسط یک دختر جوان استخدام می شوند تا بفهمند چه اتفاقی برای بچه های یک شهر کوچک بریتانیا ("فلکسدان") افتاده است که همه ناپدید شده اند. این خط داستانی به دیگر شخصیت‌های عنوان Vertigo مانند Swamp Thing، Animal Man، Doom Patrol و Black Orchid متصل می‌شود. آنها برای مدت کوتاهی در حال تعقیب جادوگر تیم هانتر در حالی که او در یکی از مسافرخانه های بین دنیاها پنهان شده بود، دیده شدند، اما دستگیر شدند و ظاهراً توسط یک کالسکه به قلمرو مرگ بازگردانده شدند - هرچند که کالسکه در واقع به آنها قول داده بود که به آنها اجازه فرار دهد همانطور که او این کار را کرد. هر روحی را مجبور به بازگشت به مرگ بر خلاف میل خود کنید. در سری محدود Sandman Presents: Dead Boy Detectives در سال 2001، این دو روح به بررسی راز این موضوع می پردازند که چرا و چگونه اجساد بی شماری از کودکان بی خانمان در سواحل تیمز شروع به شستشو کرده اند.

 

نمایش تلوزیونی

 

کارآگاهان پسر مرده در Doom Patrol با ادوین پین با بازی تای تنانت، چارلز رولند توسط سباستین کرافت و کریستال پالاس توسط مدالین هورچر ظاهر می‌شوند.[4] این نسخه از ادوین به طور ضمنی به عشقی نافرجام به چارلز اشاره دارد که او حاضر به اعتراف آن نیست. HBO Max در سپتامبر 2021 یک خلبان برای سریال بالقوه Dead Boy Detectives سفارش داد.[5] این خلبان توسط استیو یوکی نوشته شده است که در کنار جرمی کارور به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می کند. در خلبان نیز گرگ برلانتی، سارا شچتر و دیوید مدن به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی زیر نظر برلانتی پروداکشنز حضور داشتند. بازیگران اصلی خلبان، همانطور که در نوامبر اعلام شد، جورج رکس استرو در نقش ادوین پین، جیدن ریوری در نقش چارلز رولند و کاسیوس نلسون در نقش کریستال پالاس بودند.[6] این سریال توسط HBO Max برای فصل اول هشت قسمتی در آوریل 2022 انتخاب شد. سایر بازیگران عبارتند از: Briana Cuoco در نقش جنی قصاب، یویو کیتامورا در نقش نیکو، جن لیون در نقش استر، و روث کانل در نقش Night در Doom Patrol بازی کرد. پرستار.[7] لوکاس گیج به عنوان پادشاه گربه به صورت تکراری انتخاب شد.[8] مایکل بیچ، جاشوا کولی و لیندزی گورت به ترتیب در نقش تراژیک میک، مونتی و ماکسین انتخاب شدند. در فوریه 2023، این پروژه از HBO Max به نتفلیکس منتقل شد، [9] جایی که در آوریل 2024 به نمایش درآمد.

 

کارآگاهان پسر مرده در Doom Patrol با ادوین پین با بازی تای تنانت، چارلز رولند توسط سباستین کرافت و کریستال پالاس توسط مدالین هورچر ظاهر می‌شوند. این نسخه از ادوین به طور ضمنی به عشقی نافرجام به چارلز اشاره دارد که او حاضر به اعتراف آن نیست . در "The Sandman: Act II"، از اقتباس درام صوتی چند قسمتی شنیدنی از The Sandman، مک کیث روچ صداپیشگی چارلز رولند و هری تافین صداپیشگی ادوین پین را بر عهده دارند.

 

تصاویر سریال کارآگاهان پسر مرده

 

سریال کارآگاهان پسر مرده

عکس های سریال کارآگاهان پسر مرده

فیلم و سریال تصادفی


1403.02.11
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 20 آمرلی منتشر شد .