جستجو

سریال جنگل آسفالت

قسمت اول تا آخر سريال بامداد خمار

سریال بامداد خمار - تمام قسمت ها - « بامداد خمار » Bamdad Khomaar عنوان اثری در حوزه نمایش خانگی به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد است که فیلمبرداری آن انجام شد . گفتنی است فیلمبرداری سریال بامداد خمار تمام شده و مراحل فنی فیلم ادامه دارد .

 

 

 دانلود غير رايگان قسمت اول تا آخر سريال بامداد خمار

 

در این مطلب علاوه بر قراردادن لینک قسمت اول تا قسمت آخر سریال بامداد خمار Bamdad Khomaar ، به معرفی بازیگران و عوامل آن نیز خواهیم پرداخت

 

لینک دانلود تمامی قسمت های سریال بامداد خمار

 

" با کلیک بر روی هر لینک امکان دانلود با چهار کیفیت را دارید "

 

 

دانلود قسمت اول 1 سریال بامداد خمار

 

تاریخ انتشار : بزودی

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

 

 

 

 

 

دانلود قسمت دوم 2 سریال بامداد خمار

 

تاریخ انتشار : بزودی

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

 

 

 

 

 

دانلود قسمت سوم 3 سریال بامداد خمار

 

تاریخ انتشار : بزودی

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

 

 

 

 

 

دانلود قسمت چهارم 4 سریال بامداد خمار

 

تاریخ انتشار : بزودی

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

 

 

 

 

 

  • فیلم مقیمان ناکجا
  • دانلود فیلم فسیل Fosil
  • دانلود فيلم سينمايي ستاره بازی
  • دانلود فیلم سینمایی هوک
  • زودیاک - فصل دوم - دانلود قسمت هفتم
  • سريال گناه فرشته - دانلود قسمت چهاردهم 14
  • سريال شب آهنگی فصل سوم - دانلود قسمت اول تا آخر
  • سريال افعی تهران - دانلود قسمت چهارم 4
  • گناه فرشته
  • سريال در انتهای شب - دانلود قسمت اول 1
  • سريال آمرلی - دانلود قسمت سوم 3
  • سريال پسر دلفینی - دانلود قسمت دوم 2
  • سريال صداتو فصل دوم - صداتو 2 - دانلود قسمت دوم 2
  • پوست شیر
  • دانلود سريال پدر خوانده فصل سوم قسمت اول 1
  • سريال جنگل آسفالت - دانلود قسمت اول 1
  • سريال اکازیون - دانلود قسمت دوم 2
  • سريال همزاد من - دانلود قسمت سوم 3
  • سریال سقوط

 

سریال نمایش خانگی بامداد خمار چند قسمت است ؟

تعداد قسمت های سریال سریال بامداد خمار Bamdad Khomaar  ، توسط ابراهیم ایرج‌زاد ، سی قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود . 

 

سریال نمایش خانگی بامداد خمار چه روزهایی پخش می شود ؟

سریال بامداد خمار سریال بامداد خمار Bamdad Khomaar  در روزهای که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید .

 

این روزها سریال های شبکه نمایش خانگی طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. به دلیل آن که علاقه مندان به این شبکه روز به روز افزوده می شوند، تعداد سریال های این شبکه هم در حال افزایش است. بامداد خمار سریالی است که از 1402 پخش آن شروع می شود. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با سریال بامداد خمار هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

 

عوامل سریال بامداد خمار

 

عوامل یک سریال اولین سوالی است که مخاطب ها در رابطه با آن سریال می پرسند. سریال بامداد خمار Bamdad Khomaar را فتانه حاج‌سیدجوادی نوشته و ابراهیم ایرج‌زاد کارگردانی کرده است. سبک کاری ابراهیم ایرج‌زاد به گونه ای است که طرفداران بسیاری دارد ، حال باید منتظر باشیم که ببینیم سریال بامداد خمار هم مانند دیگر کارهای این کارگردان مطرح تاثیرگذار خواهد بود، یا خیر!  

در لیست بازیگران سریال بامداد خمار نام بازیگران مطرحی به چشم می خورد. ساعد سهیلی ، مهرداد صدیقیان و سارا رسول زاده از جمله بازیگرانی هستند که در سریال بامداد خمار نقش آفرینی می کنند ؛ البته تعدادی از چهره های تازه ، در کنار گروهی از هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون نیز در این مجموعه ایفای نقش می کنند که نام آنها متعاقبا اعلام خواهند شد . 

ژانر سریال بامداد خمار

 

یک سریال باید داستانی مخاطب پسند داشته باشد، از آن جایی که مخاطب اصلی شبکه نمایش خانگی خانواده ها و جوانان هستند، موضوعی جذاب تر از مشکلات و دغدغه های این قشر وجود ندارد. داستان سریال بامداد خمار با توجه به نیاز قشر مربوطه نوشته شده است، از این رو انتظار می رود که طرفداران و مخاطب های خاص خود را داشته باشد.

در هر جامعه ای افرادی با ویژگی های مختلف زندگی می کنند. کاملا طبیعی است که مشکلات و اتفاق های جامعه برای هر کسی تاثیرهای خاصی دارد. از این رو نویسنده سریال بامداد خمار به دنبال این بوده است که این مشکلات و تاثیرات متفاوت آن را بر روی افراد مختلف، به طور کامل به نمایش بگذارد.

 پیش بینی می شود به علت جذاب بودن این سریال ، همین موضوع باعث افزایش روز به روزی مخاطب ها و طرفداران این سریال شود از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که از همان قسمت ابتدایی سریال بامداد خمار را دنبال کنید. 

شروع پخش سریال بامداد خمار

 

مهمترین سوال بازدیدکنندگان فیلم نایس این است که سریال بامداد خمار Bamdad Khomaar کی پخش می شود ؟ در پاسخ باید گفت ، فیلم برداری سریال بامداد خمار از سال 1400 استارت خورده است و در سال 1401 همچنان ادامه دارد. اولین قسمت این سریال سال 1402 از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد . انتظار می رود که سریال بامداد خمار به دلیل حضور بازیگران مطرح و موضوع جالب و جدید ، در همان قسمت های ابتدایی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

 

حواشی سریال بامداد خمار 

 

تیزر بامداد خمار

جدیدترین تریلر ( آنونس ) پخش شده از این مجموعه را می توانید تماشا یا دانلود کنید 

 

توجه : این سایت برای حفظ حقوق صاحب اثر از قرار دادن لینک دانلود رایگان خوداری نموده و فقط امکان دانلود با پرداخت مبلغی ناچیز بصورت حلال امکان پذیر می باشد .

 

اگر شما نیز از طرفداران این سریال هستید یا آنرا مشاهده کردید ، می توانید نظرات خود را درباره سریال بامداد خمار Bamdad Khomaar پایین این مطلب به اشتراک بگذارید .

 

همچنین با ذخیره کردن این مطلب آخرین قسمت را زودتر از بقیه دانلود کنید .

 

بامداد خمار قسمت اول , بامداد خمار قسمت 2 , دانلود بامداد خمار قسمت سوم , دانلود رایگان بامداد خمار قسمت چهارم ، دانلود قسمت پنجم بامداد خمار , قسمت ششم بامداد خمار , قسمت 7 بامداد خمار , دانلود رایگان قسمت هشتم بامداد خمار , سریال بامداد خمار قسمت نهم , قسمت دهم سریال بامداد خمار , لینک قسمت یازدهم بامداد خمار , دانلود سریال بامداد خمار قسمت دوازدهم , بامداد خمار سیزدهم , دانلود قانونی قسمت چهاردهم بامداد خمار , دانلود حلال قسمت پانزدهم بامداد خمار , دانلود مجانی قسمت شانزدهم بامداد خمار , خرید قسمت هفدهم بامداد خمار , زمان پخش قسمت هجدهم بامداد خمار , سایت رایگان بامداد خمار قسمت نوزدهم , بامداد خمار 20 ,

دانلود سریال بامداد خمار , دانلود بامداد خمار 21 , داستان سریال بامداد خمار , قسمت بیست و دو بامداد خمار , سریال بامداد خمار چند قسمته , بامداد خمار قسمت 23 , سریال بامداد خمار چه روزهایی پخش میشه , لینک دانلود بامداد خمار 24 , سریال بامداد خمار چند قسمت است , لینک رایگان قسمت 25 بامداد خمار , لینک بامداد خمار بیست و شش , قسمت 27 بامداد خمار , قسمت بیست و هشتم بامداد خمار رایگان , بامداد خمار 29 کاملا رایگان , لینک دانلود مجانی 30 بامداد خمار  

 

 

1401.10.04
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت اول سریال سو و شون بزودی منتشر خواهد شد