جستجو

سریال جنگل آسفالت

سريال رهایم کن قسمت بيست و هشتم 28

قسمت بيست و هشتم 28 سریال رهایم کن set me free - دانلود سریال رهایم کن با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف

  

قسمت بيست و هشتم 28 سریال رهایم کن set me free با کارگردانی شهرام شاه‌حسینی منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر درام برای مخاطب بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

  

 

دانلود قسمت بيست و هشتم 28 سریال رهایم کن

 

تاریخ انتشار : بزودی

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY

 

 

 

 

 

قسمت 27 رهایم کن

  قسمت 29 رهایم کن  

تمام قسمتهای

 رهایم کن

 

 دانلود غير رايگان رهایم کن قسمت بيست و هشتم 28

 

  • فیلم مقیمان ناکجا
  • دانلود فیلم فسیل Fosil
  • دانلود فيلم سينمايي ستاره بازی
  • دانلود فیلم سینمایی هوک
  • زودیاک - فصل دوم - دانلود قسمت هفتم
  • سريال گناه فرشته - دانلود قسمت چهاردهم 14
  • سريال شب آهنگی فصل سوم - دانلود قسمت اول تا آخر
  • سريال افعی تهران - دانلود قسمت چهارم 4
  • گناه فرشته
  • سريال در انتهای شب - دانلود قسمت اول 1
  • سريال آمرلی - دانلود قسمت سوم 3
  • سريال پسر دلفینی - دانلود قسمت دوم 2
  • سريال صداتو فصل دوم - صداتو 2 - دانلود قسمت دوم 2
  • پوست شیر
  • دانلود سريال پدر خوانده فصل سوم قسمت اول 1
  • سريال جنگل آسفالت - دانلود قسمت اول 1
  • سريال اکازیون - دانلود قسمت دوم 2
  • سريال همزاد من - دانلود قسمت سوم 3
  • سریال سقوط

سریال نمایش خانگی رهایم کن چند قسمت است ؟

تعداد قسمت های سریال رهایم کن set me free ، توسط شهرام شاه‌حسینی ، سی قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود .  

سریال نمایش خانگی رهایم کن چه روزهایی پخش می شود ؟

سریال رهایم کن set me free در روزهای جمعه ساعت 8 صبح که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید . 

خلاصه قسمت بيست و هشتم 28 سریال رهایم کن

 خلاصه داستان سریال رهایم کن از این قرار است: «هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم -پسر ارشد خانواده- دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند… 

بازیگران قسمت بيست و هشتم 28 مجموعه رهایم کن set me free

 محسن تنابنده، هدا زین‌العابدین، هوتن شکیبا، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی و با حضور آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری در کنار چهره‌های جدید ، در قسمت بيست و هشتم 28 سریال رهایم کن هنرمندی کرده اند . 

حواشی سریال رهایم کن set me free

سریال رهایم کن که هم اکنون شما قسمت بيست و هشتم 28 آنرا مشاهده می کنید ،کاری است از گروه سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده: مجید مولایی / کارگردان: شهرام شاه‌حسینی / نویسندگان: سینا شفیعی، سجاد ابوالحسنی و مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی / مدیر تولید: فواد بور بور / جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی / صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق / طراح صحنه: سهیل دانش‌اشراقی / تدوین: عماد خدابخش / مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی / طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی / موسیقی: بامداد افشار / مشاور انتخاب بازیگر: پانته‌آ پناهی‌ها / مدیر اجرایی: کامبیز دارابی / طراحان لباس: مارال جیرانی، نازنین خزاعی / دستیاران اول کارگردان: علیرضا هاشمی، افشین آقایی / منشی صحنه: هدیه نصیری / مدیر برنامه‌ریزی: سجاد دین‌پرست / عکاس: امید صالحی

می‌خواهم زنده بمانم فصل جدیدی در سریال‌های نمایش خانگی بود؛ شاه‌حسینی ثابت کرد حضور در نمایش خانگی صرفا جنبه تجاری و سرگرمی ندارد و می‌توان بر بستر داستانی جذاب و پرکشش حرف‌های مهمی را زد و مخاطب را با خود همراه کرد.

حالا شاه‌حسینی یکبار دیگر با سریال رهایم کن که پخش آن از فیلم نایس قرار است آغاز شود تجربه دلپذیر دیگری را برای مخاطبان رقم زده است که می‌تواند در ادامه موفقیت‌ها و فعالیت درخشانش در فیلمسازی او را به مرتبه‌های مهم‌تری رهسپار کند.

ترکیب بازیگران سریال رهایم کن ، وسوسه‌انگیز است. از سویی، حضور بازیگرانی است که نخستین تجربه سریال درام در نمایش خانگی را از سر می‌گذرانند و همچنین بازیگرانی همچون تنابنده و شکیبا که جزء بهترین ها هستند ، در کاری از شاه‌حسینی که آزمون‌پس‌داده ، از دلایل تماشای سریال رهایم کن است . هنگام تماشای این سریال ، به قاب‌ بندی‌ها ، نور پردازی و رنگ این سریال دقت کنید . تصاویر چشم‌ نوازی که با وسواس ثبت شده‌اند تا به مخاطبان خود احترام بگذارند . موسیقی متن بامداد افشار یکی از جذابیت‌های این سریال تازه خواهد بود. 

تیزر قسمت بيست و هشتم 28 سریال رهایم کن set me free

تیزر قسمت بيست و هشتم 28 یک هفته قبل از انتشار قرار خواهد گرفت 

 

توجه : فیلم نایس برای حفاظت از حقوق ناشر لینک دانلود رایگان را قرار نداده و صرفا دانلود قسمت بيست و هشتم 28 رهایم کن set me free با پرداخت مبلغی ناچیز بصورت شرعی ممکن هست .

 

با انتشار نظرات خود پیرامون قسمت بيست و هشتم 28 سریال رهایم کن set me free و یا عوامل ساخت آن در پایین این پست بازخوردتان را بیان کنید .

 

سایر قسمتهای رهایم کن  : 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 ، 15 ، 16 ، 17 ، 18 ، 19 ، 20 ، 21 ، 22 و 23

24 ، 25 ، 26 ، 27 ، 28 ، 29 ، 30

1401.12.04
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت اول سریال سو و شون بزودی منتشر خواهد شد