جستجو

سریال جنگل آسفالت

سريال فوفو سوم 3

قسمت سوم 3 سریال فوفو مسافری از کامادو fofo mosaferi az kamado دانلود سریال فوفو مسافری از کامادو با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف  

قسمت سوم 3 سریال فوفو مسافری از کامادو fofo mosaferi az kamado با کارگردانی میثم معراجی منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر  کودک و تخیلی برای مخاطب کودک از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

  

 

دانلود قسمت سوم 3 فوفو مسافری از کامادو

 

تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

دانلود رایگان فوفو قسمت 3 سوم

 

 

 

 

 دانلود رايگان فوفو سوم 3

 

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس راهنمای کیفیت‌ها برای دانلود سریال فوفو مسافری از کامادو راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی فوفو مسافری از کامادو چند قسمت است ؟

تعداد قسمت های سریال فوفو مسافری از کامادو fofo mosaferi az kamado ، توسط میثم معراجی ، بیست و پنج 25 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود . 

 

سریال نمایش خانگی فوفو مسافری از کامادو چه روزهایی پخش می شود ؟

سریال فوفو مسافری از کامادو fofo mosaferi az kamado در روزهای سه شنبه 8 صبح که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید .

 

خلاصه قسمت سوم 3 سریال فوفو مسافری از کامادو

موجود عجیب و بامزه ای به نام فوفو توسط نیروهای پلید پادشاه میتا میتا، از سیاره خودش دزدیده می‌شود. فوفو هنگام انتقال به میتا میتا از سفینه به بیرون پرتاب شده، به زمین سقوط می‌کند و از دودکش شومینه خانه‌ای سر در می‌آورد. این آغاز ماجراهای فوفو و آرزوهای عجیب بچه ها روی کره زمین است.

 

بازیگران قسمت سوم 3 مجموعه فوفو مسافری از کامادو fofo mosaferi az kamado 

جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، بهراد خرازی، پاشا جمالی، رضا شفیعی‌جم، السا فیروزآذر، ستاره حسینی، سارا مقربی، محمدمهراد دادخواه با هنرمندی یدالله شادمانی، مجید افشاری، لاله صبوری و یوسف صیادی و همچنین فربد عشقی، ویهان معراجی و تامارا یکتا بازیگران کودک این سریال هستند. در کنار چهره‌های جدید ، در قسمت سوم 3 سریال فوفو مسافری از کامادو هنرمندی کرده اند . 

 

حواشی سریال فوفو مسافری از کامادو fofo mosaferi az kamado

سریال فوفو مسافری از کامادو که هم اکنون شما قسمت سوم 3 آنرا مشاهده می کنید ، فیلمنامه «فوفو مسافری از کامادو» را گروهی از نویسندگان شامل سلمان خورشیدی، حسام حیدری، نگین موسوی، کاوه مرحمتی، شیما اسماعیلی و میثم معراجی به سرپرستی سلمان خورشیدی نوشته‌اند. همچنین بازنویسی فیلمنامه این سریال برعهده حسام حیدری و مجید افشاری بوده است.

فهرست دیگر عوامل «فوفو مسافری از کامادو» بدین شرح است: مدیر فیلمبرداری: سهیل نوروزی، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح‌جلوه های‌ویژه: امیر ولی‌خانی، مدیر برنامه‌ریزی و گروه کارگردانی: مجید کرباسیان، طراح چهره‌پردازی: میثم قراگزلو، طراح‌لباس: شقایق منوچهری، طراح‌صحنه: مانا معراجی، آهنگساز : سیاوش وزیری، طراحی و ترکیب‌صدا: امیر‌حسین صادقی، صداگذار: رضا غرابی‌تهرانی، انیمیشن: حمید حقانی، مدیر تولید: سعید میرزایی، منشی‌صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: کیمیا پوراحمد. 

 

تیزر قسمت سوم 3 سریال فوفو مسافری از کامادو fofo mosaferi az kamado

تیزر قسمت سوم 3 یک هفته قبل از انتشار قرار خواهد گرفت

 

توجه : فیلم نایس برای حفاظت از حقوق ناشر لینک دانلود رایگان را قرار نداده و صرفا دانلود قسمت سوم 3 فوفو مسافری از کامادو fofo mosaferi az kamado با پرداخت مبلغی ناچیز بصورت شرعی ممکن هست .

 با انتشار نظرات خود پیرامون قسمت سوم 3 سریال فوفو مسافری از کامادو fofo mosaferi az kamado و یا عوامل ساخت آن در پایین این پست بازخوردتان را بیان کنید .

 

 

سایر قسمتهای فوفو : 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 ، 15 ، 16 ، 17 ، 18 ، 19 ، 20

 

1402.04.17
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 12 زودیاک منتشر شد .