جستجو

سریال جنگل آسفالت

دانلود فیلم روشن

دانلود قانونی فیلم روشن

 دانلود روشن roshan به کارگردانی سید روح‌الله حجازی با لینک مستقیم  

 

 

دانلود روشن

 

تاریخ انتشار : بزودی

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

 

دانلود رایگان فیلم روشن

کارگردان فیلم روشن roshan سید روح‌الله حجازی است و بازیگران مطرحی همچون رضا عطاران، سیامک انصاری و سارا بهرامی در فیلم روشن نقش آفرینی کرده اند . فیلم سینمایی روشن roshan با پنج کیفیت : کیفیت 480 و کیفیت 720 و کیفیت 1080 و کیفیت 1080 HQ و کیفیت BLURAY از سایت فیلم نایس منتشر می شود و علاقمندان به تماشای فیلم روشن roshan هم اکنون قادر به دانلود و تماشای فیلم ایرانی روشن با 5 کیفیت هستند .

خلاصه داستان فیلم روشن roshan

این فیلم ایرانی با ژانر و موضوع درام اجتماعی دارای داستانی مخاطب پسند است که البته این مورد گاها با برخی سلیقه ها مغایرت دارد . خلاصه داستان فیلم روشن از این قرار است که «روشن» درباره زندگی مردی عاشق سینماست که تمام سرمایه‌اش را برای پیش‌خرید یک واحد از برج‌های اطراف تهران صرف کرده و حالا که مسئولان پروژه به قولشان عمل نکرده‌اند و خانه‌ها نیمه‌کاره باقی مانده، زندگی‌اش درحال فروپاشی است. او یکی از ده‌ها نفری است که هر روز برای مشخص کردن تکلیف سرمایه‌شان، در سرما پشت درهای دفاتر ساختمانی می‌ایستند و به جایی نمی‌رسند. روح‌الله حجازی با دست گذاشتن روی زندگی روشن، درواقع بی‌توجهی نظام سرمایه‌داری نسبت به زندگی مردم عادی را نقد کرده است.

 

حواشی و سایر عوامل فیلم روشن roshan

 

 

بینندگان عزیز فیلم روشن میتوانند نظرات و نقد های خود را در رابطه با فیلم ایرانی روشن در ادامه همین پست ثبت نمایند تا سایت اختصاصی فیلم و سریال فیلم نایس با منعکس کردن آنها ، قدمی در جهت ارتقای سطح کیفیت و سناریوی فیلم ها در تولیدات آینده سینمای ایران برداشته و فیلم و سریال های بروز ایرانی را در سطح بین المللی پوشش داده و کارنامه ای درخشان باقی گذاریم .

 

بیننده عزیز فیلم روشن خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید . 

 

دانلود فیلم جدید ، download film ، دانلود فیلم سینمایی خارجی ، بازیگران زن ایرانی ، sereal download ، دانلود فیلم بدون سانسور ، دانلود فیلم روز ایرانی ، free download ، دانلود فیلم رایگان ، دانلود فیلم درام ، دانلود فیلم عاشقانه ، دانلود فیلم اکشن ، دانلود فیلم خارجی ، دانلود سریال جدید ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم سینمایی ایرانی ، بازیگران مرد ایرانی ، دانلود فیلم قدیمی ایرانی ، دانلود انیمیشن ، دانلود فیلم کودک ، دانلود فیلم بزرگسال ، فیلم ایرانی ، فیلم خارجی ، فیلم کودک ، سریال ایرانی ، سریال خارجی ، سریال کودک ، کارتون ، انیمیشن ، سینمایی ، دانلود رایگان سریال ، دانلود رایگان فیلم 

1402.12.28
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .