جستجو

سریال جنگل آسفالت

دانلود فیلم بیرو

دانلود قانونی فیلم بیرو

 دانلود بیرو biro به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی با لینک مستقیم  

 

 

دانلود بیرو

 

تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1403

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

دانلود رایگان فیلم بیرو

 

کارگردان فیلم بیرو biro مرتضی علی عباس میرزایی است و بازیگران مطرحی همچون حسین بیرانوند ، سهیل قنادان ، مهران نائل ، رضا داوود نژاد ، ستایش دارانی ، محمد علی محمدی و ... در فیلم بیرو نقش آفرینی کرده اند . فیلم سینمایی بیرو biro با پنج کیفیت : کیفیت 480 و کیفیت 720 و کیفیت 1080 و کیفیت 1080 HQ و کیفیت BLURAY از سایت فیلم نایس منتشر می شود و علاقمندان به تماشای فیلم بیرو biro هم اکنون قادر به دانلود و تماشای فیلم ایرانی بیرو با 5 کیفیت هستند .

خلاصه داستان فیلم بیرو biro

این فیلم ایرانی با ژانر و موضوع اجتماعی و فوتبال دارای داستانی مخاطب پسند است که البته این مورد گاها با برخی سلیقه ها مغایرت دارد . خلاصه داستان فیلم بیرو از این قرار است که زندگی علیرضا بیرانوند، از کودکی تا اولین قرارداد رسمی‌اش در فوتبال، از فراز و فرودها و سختی‌های بسیار تا رودررویی‌اش با پنالتی رونالدو. از کودکی محروم تا عشق و تلاش برای رسیدن به قله‌های دست نایافتنی. 

«بیرو» روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است. چهلمین جشنواره فیلم فجر با فیلم "بیرو" افتتاح می‌شود.

در خلاصه فیلم آمده است: «علیرضا: می خوام برم تهران ... می خوام میدون آزادی رو ببینم ... علی: عین شلوار کردیه! علیرضا: می خوام بهترین بازیکن ایران بشم ... می خوام بابام بهم افتخار کنه! همه بهم افتخار کنن ...»

 

حواشی و سایر عوامل فیلم بیرو biro

 

 

بینندگان عزیز فیلم بیرو میتوانند نظرات و نقد های خود را در رابطه با فیلم ایرانی بیرو در ادامه همین پست ثبت نمایند تا سایت اختصاصی فیلم و سریال فیلم نایس با منعکس کردن آنها ، قدمی در جهت ارتقای سطح کیفیت و سناریوی فیلم ها در تولیدات آینده سینمای ایران برداشته و فیلم و سریال های بروز ایرانی را در سطح بین المللی پوشش داده و کارنامه ای درخشان باقی گذاریم .

 

بیننده عزیز فیلم بیرو خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید . 

 

دانلود فیلم جدید ، download film ، دانلود فیلم سینمایی خارجی ، بازیگران زن ایرانی ، sereal download ، دانلود فیلم بدون سانسور ، دانلود فیلم روز ایرانی ، free download ، دانلود فیلم رایگان ، دانلود فیلم درام ، دانلود فیلم عاشقانه ، دانلود فیلم اکشن ، دانلود فیلم خارجی ، دانلود سریال جدید ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم سینمایی ایرانی ، بازیگران مرد ایرانی ، دانلود فیلم قدیمی ایرانی ، دانلود انیمیشن ، دانلود فیلم کودک ، دانلود فیلم بزرگسال ، فیلم ایرانی ، فیلم خارجی ، فیلم کودک ، سریال ایرانی ، سریال خارجی ، سریال کودک ، کارتون ، انیمیشن ، سینمایی ، دانلود رایگان سریال ، دانلود رایگان فیلم 

1403.01.02
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .