جستجو

سریال جنگل آسفالت

فیلم نهنگ عنبر 2 Nahang anbar

دانلود قانونی فیلم نهنگ عنبر 2

 دانلود نهنگ عنبر 2 nahang-anbar به کارگردانی سامان مقدم با لینک مستقیم  

 

 

دانلود نهنگ عنبر 2

 

تاریخ انتشار : بزودی

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

 

فیلم نهنگ عنبر 2 رایگان

کارگردان فیلم نهنگ عنبر 2 nahang-anbar است و بازیگران مطرحی همچون رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی و علی قربان‌زاده در فیلم نهنگ عنبر 2 نقش آفرینی کرده اند . فیلم سینمایی نهنگ عنبر 2 nahang-anbar با پنج کیفیت : کیفیت 480 و کیفیت 720 و کیفیت 1080 و کیفیت 1080 HQ و کیفیت BLURAY از سایت فیلم نایس منتشر می شود و علاقمندان به تماشای فیلم نهنگ عنبر 2 nahang-anbar هم اکنون قادر به دانلود و تماشای فیلم ایرانی نهنگ عنبر 2 با 5 کیفیت هستند .

 

خلاصه داستان فیلم نهنگ عنبر 2 nahang-anbar

این فیلم ایرانی با ژانر و موضوع طنز و کمدی دارای داستانی مخاطب پسند است که البته این مورد گاها با برخی سلیقه ها مغایرت دارد . خلاصه داستان فیلم نهنگ عنبر 2 از این قرار است که این فیلم دنباله‌ای بر کمدی موفق «نهنگ عنبر» است و داستان ارژنگ صنوبر را روایت می‌کند که بعد از چهل سال انتظار، با رویا ازدواج می‌کند. آنها تصمیم می‌گیرند برای برگزاری مراسم عروسی به شمال بروند اما در مسیر و در حین مرور خاطرات گذشته، اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد.

 

حواشی و سایر عوامل فیلم نهنگ عنبر 2 nahang-anbar

«نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» اردیبهشت ۱۳۹۶ روی پرده رفت و توانست به اولین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شود که به فروشی بیش از ۲۰ میلیارد تومان در سطح کشور دست پیدا کند. قسمت دوم «نهنگ عنبر» با جذب بیش از ۲ میلیون و ۶۷۴ هزار تماشاگر و فروشی بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان به پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۳۹۶ سینماهای ایران تبدیل شد.

همچنین هشتمین فیلم سینمایی سامان مقدم در هجدهمین دوره جشن حافظ (جشن دنیای تصویر) در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین دستاورد فنی و هنری (سعید ملکان برای چهره‌پردازی این فیلم)، بهترین بازیگر مرد (رضا عطاران) و بهترین بازیگر زن (مهناز افشار و ویشکا آسایش) نامزد دریافت جایزه شد.

 

 

بینندگان عزیز فیلم نهنگ عنبر 2 میتوانند نظرات و نقد های خود را در رابطه با فیلم ایرانی نهنگ عنبر 2 در ادامه همین پست ثبت نمایند تا سایت اختصاصی فیلم و سریال فیلم نایس با منعکس کردن آنها ، قدمی در جهت ارتقای سطح کیفیت و سناریوی فیلم ها در تولیدات آینده سینمای ایران برداشته و فیلم و سریال های بروز ایرانی را در سطح بین المللی پوشش داده و کارنامه ای درخشان باقی گذاریم .

 

بیننده عزیز فیلم نهنگ عنبر 2 خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید . 

 

دانلود فیلم جدید ، download film ، دانلود فیلم سینمایی خارجی ، بازیگران زن ایرانی ، sereal download ، دانلود فیلم بدون سانسور ، دانلود فیلم روز ایرانی ، free download ، دانلود فیلم رایگان ، دانلود فیلم درام ، دانلود فیلم عاشقانه ، دانلود فیلم اکشن ، دانلود فیلم خارجی ، دانلود سریال جدید ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود فیلم سینمایی ایرانی ، بازیگران مرد ایرانی ، دانلود فیلم قدیمی ایرانی ، دانلود انیمیشن ، دانلود فیلم کودک ، دانلود فیلم بزرگسال ، فیلم ایرانی ، فیلم خارجی ، فیلم کودک ، سریال ایرانی ، سریال خارجی ، سریال کودک ، کارتون ، انیمیشن ، سینمایی ، دانلود رایگان سریال ، دانلود رایگان فیلم 

1402.03.18
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .