جستجو

سریال جنگل آسفالت

دانلود سريال مرداب قسمت شانزدهم 16

قسمت شانزدهم 16 سریال مرداب The marsh دانلود سریال مرداب با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف  

قسمت شانزدهم 16 سریال مرداب mordab با کارگردانی برزو نیک‌نژاد منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر درام معمایی برای مخاطب بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

 

 دانلود قسمت شانزدهم 16 مرداب

تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

مرداب - دانلود رایگان قسمت 16

 

 

قسمت 15 مرداب

  قسمت 17 مرداب  

تمام قسمتهای

 مرداب

 

 

دانلود رايگان قسمت شانزدهم 16 مرداب

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی مرداب چند قسمت است ؟

تعداد قسمت های سریال مرداب The marsh ، توسط برزو نیک‌نژاد ، 25 تا 30 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود . 

سریال نمایش خانگی مرداب چه روزهایی پخش می شود ؟

سریال مرداب The marsh در روزهای چهارشنبه 8 صبح که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید .

خلاصه قسمت شانزدهم 16 سریال مرداب

سریال مرداب mordab براساس فیلمنامه‌ای با عنوان «عشق بی خطبه» نگارش شده و حول محور زندگی و چالش های زندگی شکیب که امیر جعفری نقش این شخصیت را بازی می کند ، می چرخد .

سایر قسمتهای مرداب : 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 ، 15 ، 16 ، 17 ، 18 ، 19 ، 20 ، 21 ، 22 و 23

24 ، 25 ، 26 ، 27 ، 28 ، 29 ، 30 

بازیگران قسمت شانزدهم 16 مجموعه مرداب The marsh

شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی، مجید پتکی، امیر جعفری در نقش «شکیب» و مهدی هاشمی در کنار چهره‌های جدید ، در قسمت شانزدهم 16 سریال مرداب هنرمندی کرده اند .

  

حواشی سریال مرداب The marsh و عوامل مرداب

سریال مرداب mordab که هم اکنون شما قسمت شانزدهم 16 آنرا مشاهده می کنید ،برزو نیک‌نژاد سریال کمدی «آفتاب پرست» را پیش از این ساخته بود و در کارنامه سینمایی او فیلم‌های پرفروشی مانند «لونه زنبور» و «دوزیست» به چشم می‌خورند.
برخی از عوامل سریال «مرداب» عبارتند از تهیه‌کننده: محمد شایسته، کارگردان: برزو نیک‌نژاد، نویسندگان: افشین صادقی و پدرام افشار، بازنویسی فیلمنامه: نیما اقلیما، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌خواه، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: الهام معین، صدابردار: رشید دانشمند، طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیران تولید: علیرضا شایسته و ابوالفضل لطفی، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، برنامه ریز: افشین رضایی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه کامپیوتری: بیتا اخلاقی، دستیار اول کارگردان: نوید صالحی، طراح بدلکاری: امیر حسین خنجری، منشی صحنه: محمدحسین گلستان و دستیار طراح صحنه: رشید حسینی.
همچنین طراح لوگو: عرفان بهکار، گرافیست: شایان شفابخش و عکاس: کوروش جوان هستند. 
 

تیزر قسمت شانزدهم 16 سریال مرداب The marsh

تیزر قسمت شانزدهم 16 یک هفته قبل از انتشار قرار خواهد گرفت

 

بیننده عزیز قسمت شانزدهم 16 مرداب The marsh خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

با انتشار نظرات خود پیرامون قسمت شانزدهم 16 سریال مرداب The marsh و یا عوامل ساخت آن در پایین این پست بازخوردتان را بیان کنید .

 

1402.07.04
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .