جستجو

سریال جنگل آسفالت

جوکر 2 - قسمت چهارم 4

فیلم نایس : قسمت چهارم 4 سریال جوکر 2  - دانلود سریال جوکر 2 با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف  

قسمت چهارم 4 سریال جوکر 2 با کارگردانی احسان علیخانی همراه با حامد میرفتاحی منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر کمدی و سرگرمی برای مخاطب بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

 

دانلود جوکر 2 قسمت چهارم - 4

تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

دانلود رایگان جوکر 2 قسمت 4

 

قسمت 3 جوکر 2

  قسمت 5 جوکر 2  

تمام قسمتهای

 جوکر 2

 

جوکر 2 دانلود رايگان قسمت چهارم 4

 

 


جدیدترین قسمت سریالهای در حال پخش


خلاصه قسمت چهارم 4 سریال جوکر 2

در جوکر 2 خواهیم دید که ، جوکر 2 همانند جوکر در فصل اول ، ترکیبی ار هنرمندان است که با چالش های جالب و طنز تلاش میکند تا مخاطب را همواره شاد نگه دارد و در صورتی که روال برنامه به این ترتیب است که با تمامی تلاش شرکت کنندگان ، در جهت خنداندن سایر حاضرین ، به هیچ وجه نخندند و در صورت خندیدن ، یک شرکت کننده حذف خواهد شد و جوکر باقی مانده ، صاحب مبلغی چشمگیر می شود . در کل همه زمینه ها در جوکر فصل دوم و همچنین جوکر فصل اول فراهم آمده تا خنده را بر لبان بیننده بنشانند و ....

بازیگران قسمت چهارم 4 مجموعه جوکر 2

ترکیبی از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر و چهره های هنری و به احتمال قوی ، حضور خانمها و چهره های هنری خانم  در کنار چهره‌های جدید ، در قسمت چهارم 4 سریال جوکر 2 هنرمندی کرده اند .  مجید مظفری ، سید جواد رضویان ، بهرنگ علوی ، محمدرضا علیمردانی ، امیرحسین رستمی ، نیما شعبان‌نژاد ، نصرالله رادش و هادی کاظمی به میزبانی احسان علیخانی شرکت‌کنندگان اولین بخش از جوکر جدید هستند.

حواشی سریال جوکر 2 و عوامل جوکر 2

سریال جوکر 2 که هم اکنون شما قسمت چهارم 4 آنرا مشاهده می کنید ، احسان علیخانی همراه با حامد میرفتاحی کارگردانی کرده است . 

 

آیا احسان علیخانی و تیمش برای خوشحالی مردم دوباره دست به کار شده‌اند؟ بله. شما فصل دوم برنامه جوکر را در فیلم نایس تماشا خواهید کرد. مسابقه‌ای که تغییرات زیادی نسبت به فصل اول جوکر دارد و مهمانان و عوامل جدیدی هم در کنار احسان علیخانی این مسابقه یا رئالیتی شو جذاب را خواهند ساخت؛ او این‌بار، هم پشت و هم جلوی دوربین نقش پررنگی دارد.

  

تیزر قسمت چهارم 4 سریال جوکر 2

تیزر قسمت چهارم 4 سریال جوکر 2 joker یک هفته قبل از انتشار قرار خواهد گرفت

 

بیننده عزیز قسمت چهارم 4 جوکر 2 خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

با انتشار نظرات خود پیرامون قسمت چهارم 4 سریال جوکر 2 و یا عوامل ساخت آن در پایین این پست بازخوردتان را بیان کنید . 

 

1403.02.29
Free Download
---

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت ششم در انتهای شب منتشر شد .