جستجو

سریال جنگل آسفالت

دانلود قسمت اول 1 تا آخر سريال شریک جرم

سریال شریک جرم sharik jorm - تمام قسمت ها - « شریک جرم » عنوان اثری در حوزه نمایش خانگی به کارگردانی مازیار میری است که فیلمبرداری و امور فنی آن انجام شده و قسمت جدید شریک جرم ، پس از طی چندمرحله ، از فیلم نایس منتشر خواهد شد . 

در این مطلب علاوه بر قراردادن لینک قسمت اول تا قسمت آخر سریال شریک جرم sharik jorm ، می توانید اطلاعاتی در رابطه با خلاصه سریال شریک جرم و بازیگران و عوامل شریک جرم و همچنین زمان پخش سریال شریک جرم کسب نمایید .

 

دانلود رایگان سریال شریک جرم قسمت 1 تا 15

لینک دانلود تمامی قسمت های سریال شریک جرم 

" با کلیک بر روی هر لینک امکان دانلود با پنج کیفیت را دارید "

 

 دانلود قسمت هشتم 8 شریک جرم

تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

شریک جرم - دانلود رایگان قسمت هشتم

 

 دانلود قسمت هفتم 7 شریک جرم

تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

شریک جرم - دانلود رایگان قسمت 7

 

 دانلود قسمت ششم 6 شریک جرم

تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

شریک جرم - دانلود رایگان قسمت 6

 

 

 

 دانلود قسمت پنجم 5 شریک جرم

تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

دانلود رایگان شریک جرم قسمت 5

 

دانلود قسمت چهارم 4 شریک جرم

تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

دانلود رایگان شریک جرم قسمت 4

 

 دانلود قسمت سوم 3 شریک جرم

تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

دانلود رایگان شریک جرم قسمت 3

 

 دانلود قسمت دوم 2 شریک جرم

تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اذر 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

دانلود رایگان شریک جرم قسمت 2

 

 دانلود قسمت اول 1 شریک جرم

تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

 

دانلود رایگان شریک جرم قسمت 1

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس راهنمای کیفیت‌ها برای دانلود سریال شریک جرم راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی شریک جرم چند قسمته ؟

تعداد قسمت های سریال شریک جرم sharik jorm ، توسط مازیار میری ، 10 تا 15 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود .  

سریال نمایش خانگی شریک جرم چه روزهایی پخش میشه ؟

سریال شریک جرم sharik jorm در روزهای که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید . 

این روزها سریال های شبکه نمایش خانگی طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. به دلیل آن که علاقه مندان به این شبکه روز به روز افزوده می شوند، تعداد سریال های این شبکه هم در حال افزایش است. شریک جرم سریالی است که از جمعه 19 آبان 1402 ساعت 8 صبح پخش آن شروع می شود. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با سریال شریک جرم هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

عوامل سریال شریک جرم sharik jorm

عوامل یک سریال اولین سوالی است که مخاطب ها در رابطه با آن سریال می پرسند. سریال شریک جرم sharik jorm را امیر عربی نوشته و مازیار میری کارگردانی کرده است . سبک کاری مازیار میری به گونه ای است که طرفداران بسیاری در فیلم و سریال های کوتاه بلند خود دارد ، حال باید منتظر باشیم که ببینیم سریال شریک جرم هم مانند دیگر کارهای این کارگردان مطرح تاثیرگذار خواهد بود ، یا خیر ! 

در لیست بازیگران سریال شریک جرم نام بازیگران مطرحی به چشم می خورد . سارا بهرامی، علیرضا ثانی‌فر ، محمد رضا مالکی ، محمد امین شعرباف و سجاد بابایی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال شریک جرم نقش آفرینی می کنند ؛ البته برخی از چهره های هنری جوان نیز در قسمتهای مجموعه شریک جرم ، هنرمندی و درخشیده اند .

ژانر سریال شریک جرم sharik jorm 

داستان یک سریال درصورتی جذاب و مخاطب پسند خواهد بود که عوامل و بازیگران در هر قسمت از سریال شریک جرم به خوبی وظایف خود را انجام دهند و مخاطب را برای تماشا و انتظار دیدن قسمت بعدی یک سریال و فیلم ، تحریک نمایند . بر اساس توضیحات مازیار میری که کارگردان مجموعه نمایش خانگی شریک جرم است ، سریال شریک جرم توانایی لازم برای این منظور را دارد . گاهی اوقات یک سریال برای گروه خاصی از افراد مثلا کودکان یا جوانان و نوجوانان و یا خانم ها و یا آقایان و ... تهیه و تولید می شود و گاهی نیز یک سریال ، کلیه افراد با رده های سنی مختلف و بدون تفکیک جنسیتی را پوشش می دهد . 

سریال ها با ژانر و موضوعات متفاوت ، بیننده خود را تعیین می کنند و بعضا دیده شده موضوعات اجتماعی ، عاشقانه ، اکشن و همچنین موضوعات روز در یک جامعه ، مخاطبان بیشتری دارند .

سریال شریک جرم با موضوع درام معمایی نیز از این امر مستثنی نیست و مخاطب خود را شناسایی و ارضا می کند .

پیش بینی می شود به علت جذاب بودن این سریال ، همین موضوع باعث افزایش روز به روزی مخاطب ها و طرفداران این سریال شود از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که از همان قسمت ابتدایی سریال شریک جرم را دنبال کنید. 

شروع پخش سریال شریک جرم sharik jorm 

مهمترین سوال بازدیدکنندگان فیلم نایس این است که سریال شریک جرم sharik jorm کی پخش می شود ؟ در پاسخ باید گفت ، فیلم برداری سریال شریک جرم sharik jorm از چندین ماه قبل استارت خورده است و امسال همچنان مراحل تولید و سایر مراحل کار ادامه دارد . اولین قسمت این سریال پائیز 1402 از شبکه نمایش خانگی و سایت فیلم نایس پخش خواهد شد . انتظار می رود که سریال شریک جرم به دلیل حضور بازیگران مطرح و موضوع جالب و جدید ، در همان قسمت های ابتدایی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . 

خلاصه داستان و حواشی سریال شریک جرم sharik jorm 

 شریک جرم روایتگر قصه میترا، وکیل جوانی و خوشنامیست که جنایتی هولناک در دفتر کارش رخ می‌دهد. او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکل‌هایش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی روبه‌رو می‌شود که حتی شغلش را هم به خطر می‌اندازد.

 همایون اسعدیان و مازیار میری در مقام تهیه‌کننده و کارگردان بعد از چند کار مشترک سینمایی، در سال 1400 سریالی با عنوان «خسوف» را وارد مرحله تولید کردند. آن‌ها در تولید این سریال مسیر متفاوتی را در پیش گرفتند و به جای دعوت از ستاره‌های سینما نقش‌های اصلی خود را به تعدادی بازیگر جوان و کمتر شناخته شده سپردند و نقش‌های دیگر را هم به بازیگران تئاتری و پیشکسوت واگذار کردند.

فرمول این زوج در استفاده از ترکیبی نا متعارف برای یک سریال خانگی جواب داد و «خسوف» توانست به یکی از سریال‌های محبوب و پرمخاطب تبدیل شود. 

سریال جدید آن‌ها یک درام معمایی-جنایی است که «شریک جرم» نام دارد. این سریال با حضور بازیگرانی چون سارا بهرامی، علیرضا ثانی‌فر و محمد رضا مالکی جلوی دوربین رفته است. دیگر نقش اصلی این سریال را هم محمد امین شعرباف بازی می‌کند. او بیشتر در سریال «قورباغه» و«نوبت لیلی» به ایفای نقش پرداخته بود. سجاد بابایی که در سریال «خسوف» نقش جوان اول سریال را برعهده داشت در «شریک جرم» هم بازی دارد تا همکاری دیگری با اسعدیان و میری را در کارنامه‌اش ثبت کند.

تیزر شریک جرم sharik jorm

جدیدترین تریلر ( آنونس ) پخش شده از این مجموعه را می توانید تماشا یا دانلود کنید

 

بیننده عزیز سریال شریک جرم sharik jorm خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

اگر شما نیز از طرفداران این سریال هستید یا آنرا مشاهده کردید ، می توانید نظرات خود را درباره سریال شریک جرم sharik jorm پایین این مطلب به اشتراک بگذارید .

همچنین با ذخیره کردن این مطلب آخرین قسمت را زودتر از بقیه دانلود کنید .

 

شریک جرم قسمت اول , شریک جرم قسمت 2 , دانلود شریک جرم قسمت سوم , دانلود رایگان شریک جرم قسمت چهارم ، دانلود قسمت پنجم شریک جرم , قسمت ششم شریک جرم قسمت 7 شریک جرم , دانلود رایگان قسمت هشتم شریک جرم , سریال شریک جرم قسمت نهم , قسمت دهم سریال شریک جرم , لینک قسمت یازدهم شریک جرم , دانلود سریال شریک جرم قسمت دوازدهم , شریک جرم سیزدهم , دانلود قانونی قسمت چهاردهم شریک جرم دانلود حلال قسمت پانزدهم شریک جرم


فیلم و سریال تصادفی


1402.08.14
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .