جستجو

سریال جنگل آسفالت

دانلود سريال شریک جرم قسمت ششم 6

قسمت ششم 6 سریال شریک جرم sharik jorm دانلود سریال شریک جرم با لینک مستقیم و در پنج کیفیت مختلف  

قسمت ششم 6 سریال شریک جرم sharik jorm با کارگردانی مازیار میری منتشر می شود ؛ این سریال با ژانر درام معمایی برای مخاطب بزرگسال از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

 

 دانلود قسمت ششم 6 شریک جرم

تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURY   تمام کیفیت ها 

 

شریک جرم - دانلود رایگان قسمت 6

 

 

قسمت 5 شریک جرم

  قسمت 7 شریک جرم  

تمام قسمتهای

 شریک جرم

 

دانلود رايگان شریک جرم ششم 6

 

راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس راهنمای کیفیت‌ها برای دانلود سریال شریک جرم راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس  کیفیت 480 : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 720 : مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس کیفیت 1080 : مناسب برای تماشا در تلویزیون راهنمای کیفیت ها برای دانلود فیلم و سریال - فیلم نایس
راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت 1080HQ : مناسب تلویزیون ها با پشتیبانی از این کیفیت و برخی از گوشی ها و لپ تاپ  راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس کیفیت BLURY : مناسب برای تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ راهنمای دانلود سریال و فیلم با کیفیت های مناسب - فیلم نایس

سریال نمایش خانگی شریک جرم چند قسمت است ؟

تعداد قسمت های سریال شریک جرم sharik jorm ، توسط مازیار میری ، 10 تا 15 قسمت اعلام شده است . البته بعضا دیده شده که به علت برخی سانسورها ، تعداد قسمت ها کمتر و یا با کوتاهتر شدن زمان پخش در هر قسمت ، یک یا دو قسمت به تعداد ذکر شده ، اضافه می شود . 

سریال نمایش خانگی شریک جرم چه روزهایی پخش می شود ؟

سریال شریک جرم sharik jorm در روزهای جمعه که اعلام شده ، منتشر می شود و اخبار مربوط به هر گونه تغییرات در روزهای پخش این سریال را در این بخش از سایت فیلم نایس پیگیری نمایید .

خلاصه قسمت ششم 6 سریال شریک جرم

روایتگر قصه میترا، وکیل جوانی و خوشنامیست که جنایتی هولناک در دفتر کارش رخ می‌دهد. او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکل‌ هایش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی روبه‌رو می‌شود که حتی شغلش را هم به خطر می‌اندازد.

بازیگران قسمت ششم 6 مجموعه شریک جرم sharik jorm

سارا بهرامی، علیرضا ثانی‌فر ، محمد رضا مالکی ، محمد امین شعرباف و سجاد بابایی در کنار چهره‌های جدید ، در قسمت ششم 6 سریال شریک جرم هنرمندی کرده اند .

  

حواشی سریال شریک جرم sharik jorm و عوامل شریک جرم

سریال شریک جرم که هم اکنون شما قسمت ششم 6 آنرا مشاهده می کنید ، نوشته امیر عربی است که با تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان و کارگردانی مازیار میری نوید یک مینی سریال قصه‌گو همچون کارهای دیگر این ترکیب را می‌دهد . «شریک جرم» با بازی سارا بهرامی، امین شعرباف و علیرضا ثانی‌فر روایتگر قصه میترا، وکیل جوانی است که ...

تیزر قسمت ششم 6 سریال شریک جرم sharik jorm

تیزر قسمت ششم 6 یک هفته قبل از انتشار قرار خواهد گرفت

 

بیننده عزیز قسمت ششم 6 شریک جرم sharik jorm خواهشمندیم با دانلود قانونی و خرید فیلم و سریال ها از سایت فیلم نایس ، با مبلغی ناچیز ، از تولید کنندگان آثار در این زمینه حمایت نمایید .  

با انتشار نظرات خود پیرامون قسمت ششم 6 سریال شریک جرم sharik jorm و یا عوامل ساخت آن در پایین این پست بازخوردتان را بیان کنید .

سایر قسمتهای شریک جرم  : 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 ، 15 


فیلم و سریال تصادفی - فیلم عواقب


1402.08.20
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 زودیاک منتشر شد .