جستجو

سریال جنگل آسفالت

جواد یحیوی و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و پسرش مسیحا

فیلم نایس جواد یحیوی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که جواد یحیوی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . جواد یحیوی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت جواد یحیوی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

جواد یحیوی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی جواد یحیوی همراه با تصاویر جواد یحیوی و آثار منخب و برگزیده جواد یحیوی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی جواد یحیوی فیلم نایس همراه شوید .

 

جواد یحیوی

 

زندگینامه بازیگر برجسته جواد یحیوی :
جواد یحیوی متولد ۳ تیر ۱۳۵۳ در تهران است . جواد یحیوی در سال ۱۳۸۲ ازدواج کرد و در سال ۱۳۸۳ صاحب یک فرزند پسر بنام مسیحا شد ، اما زندگی مشترک ایشان با همسرش در نهایت منجر به طلاق گردید .
جواد یحیوی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۳ با عنوان دستیار و تهیه کننده شروع و سپس به عنوان گوینده ، مجری و گزارشگر در رادیو شروع به کار کرد .

 
شرح کلی حرفه بازیگری جواد یحیوی :

جواد یحیوی مجری و بازیگر است که بعد از ممانعت از مجری گری وارد عرصه بازیگری شده و اولین بار در سال ۱۳۸۰ فیلم سیندرلا که اولین تجربه بازیکری وی بود را بازی کرد . 
جواد یحیوی به عنوان مجری وارد تلویزیون شد اما به خاطر زبان سرخ و انتقاد هایش که ممنوع التصویر شد .


نقش های برجسته جواد یحیوی :

جواد یحیوی به عنوان بازیگر در سریال ترش و شیرین ، سریال شاهگوش و فیلم سیندرلا درخشید . 

فعالیت های خارج از بازیگری جواد یحیوی :

جواد یحیوی در سال ۷۵ وارد اجراهای تلویزیونی شد و در سال ۱۳۷۷ با برنامه طعم آفتاب که هر روز روی آنتن می رفت به کار هنری خود ادامه داد . سپس به مدت سه سال و نیم ممنوع کار شد . جواد یحیوی بعد از مدتی مجوز اجرا در شبکه های استانی را گرفت .


علاقه مندی های دیگر جواد یحیوی :

جواد یحیوی تفریحات دونفره زیادی دارد . به سوار کاری و دوچرخه سواری علاقه دارد اما به سوارکاری بیشتر . 

 

 

جواد یحیوی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :
جواد یحیوی در سریال های شاهگوش ، گلشیفته ، باغ فردوس ، پنج بعد از ظهر و قلب یخی توانست به خوبی ایفای نقش کند .
سریال رئالیتی شو و فرار از ترس در عین وجود ترس یک برنامه و مسابقه  هیجان انگیز است که جواد یحیوی به اتفاق هنرمندانی چون فلامک جنیدی ، نصرالله رادش ، نسیم ادبی ، لاله صبوری ، نیما کرمی ، محمد لقمانیان ، امیرمحمد زند و رامین ناصرنصیر ، در آن شرکت دارند . سریال فرار از ترس ، از شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی منتشر خواهد شد . 

 

جواد یحیوی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

سیندرلا ، برادرم خسرو ، عین شین قاف ، مهمانخانه ماه نو و ترش و شیرین .

جوایز و افتخارات جواد یحیوی :

 

جواد یحیوی در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

 

 

 

1402.11.18
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .