جستجو

سریال جنگل آسفالت

بهنوش طباطبایی و اطلاعات کامل از زندگيش با مهدی پاکدل و آخرين عکسهاي خصوصي آنها و همسر و فرزندانش

فیلم نایس بهنوش طباطبایی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که بهنوش طباطبایی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . بهنوش طباطبایی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت بهنوش طباطبایی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

بهنوش طباطبایی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی بهنوش طباطبایی همراه با تصاویر بهنوش طباطبایی و آثار منخب و برگزیده بهنوش طباطبایی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی بهنوش طباطبایی فیلم نایس همراه شوید .

 

بهنوش طباطبایی

 

زندگینامه بازیگر برجسته بهنوش طباطبایی :

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران و فارغ التحصیل مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر و دوره بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است . بهنوش طباطبایی کارشناس رشته رایانه و دکترا رشته روان‌ شناسی است .
پدر بهنوش طباطبایی سید ناصر طباطبایی کارشناس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی و مادرش نیز معلم است . بهنوش طباطبایی از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود بعد از گذراندن تحصیلاتش علاوه بر تلاش‌ در زمینه بازیگری ، مدرک تحصیلی خود را در دو رشته مختلف کسب کرد .
بهنوش طباطبایی از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود و در با دیدن مهراوه شریفی نیا آتش بازیگری در وجودش شعله ور شد .
بهنوش طباطبایی در دوران تحصیل ابتدایی ، هم‌ کلاس مهراوه شریفی‌نیا بود و با تلاش‌ های فراوان ، در سال ۱۳۷۲ ، در مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان ، دوره بازیگری خود را شروع کرد . مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی بود که مدتی پیش بعد از چند سال با هم بودن ، از هم جدا شدند و در حال حاضر ، مجرد است .  

 
شرح کلی حرفه بازیگری بهنوش طباطبایی :

بهنوش طباطبایی با بازی در مجموعه تلویزیونی یونس در میان مردم شناخته شد . سپس بازی در سریال هایی چون مسافری از هند ، عشق گمشده و پیله های پرواز بیشتر درخشید . 


نقش های برجسته بهنوش طباطبایی :

بهنوش طباطبایی با بازی در فیلم کوی دامون درخشید .  

بهنوش طباطبایی- بازیگر


جوایز و افتخارات بهنوش طباطبایی :

بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۹۹ و در بیستمین جشن حافظ ، نامزد جایزه بهترین بازیگر زن سینما برای بازی در فیلم ماجرای نیمروز ۲ و رد خون شد .
بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۹۷ ، در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در ماجرای نیمروز ۲ و رد خون شد .
بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۹۵ از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم سیانور شد .
بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۹۵ و در شانزدهمین دوره جشن حافظ نامزد جایزه بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال میکائیل شد .
بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۹۳ و در چهاردهمین جشن کانون ملی منتقدان تئاتر ایران نامزد جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در نمایش سیندرلا شد .
بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۹۰ ، در دوازدهمین دوره جشن حافظ به عنوان بهترین بازیگر زن درام برای حضور در سریال در مسیر زاینده رود انتخاب شد و جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد .
بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۹۳ و بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان بهترین بازیگر زن بین الملل برای بازی در نمایش ابرهای پشت حنجره ، نامزد دریافت جایزه شد .
بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۸۸ ، بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان بهترین بازیگر زن بین الملل برای حضور در نمایش داستان یک پلکان نامزد دریافت جایزه شد . 


فعالیت های خارج از بازیگری بهنوش طباطبایی :

بهنوش طباطبایی خارج از صحنه بازیگری به فعالیت دیگری نمی پردازد .


علاقه مندی های دیگر بهنوش طباطبایی :

بهنوش طباطبایی اوقات فراغت خود را بیشتر صرف مطالعه می کند ، عاشق سفر است و رنگ مورد علاقه اش آبی است . آتیلا پسیانی بازیگر و علیرضا عصار خواننده نیز از افراد مورد علاقه زندگیش می باشند . 

 

بهنوش طباطبایی در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است : 
1377 یونس (محمدرضا خالقی)
1378 کوی دامون (عباس رنجبر)
1381 نوعروس (بیژن میرباقری)
1382 مسافری از هند (قاسم جعفری)
1383 عشق گمشده (حسین سهیلی زاده)
1384 پیله های پرواز (حسین سهیلی زاده)
1387 گل های گرمسیری (محمدمهدی عسگرپور)
1388 چاردیواری (سیروس مقدم)
1389 در مسیر زاینده رود (حسن فتحی)
1389 مختارنامه (داوود میرباقری)
1390 از یاد رفته (فریدون حسن پور)
1394 میکائیل (سیروس مقدم)

 

بهنوش طباطبایی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

سریال خانگی جدید و پرطرفدار سووشون ، با ژانر درام اجتماعی ، تاریخی ، سیاسی و عاشقانه به کارگردانی نرگس آبیار است که بهنوش طباطبایی به همراه بازیگران مطرح و اصلی سریال سووشون از جمله : سام درخشانی ، ترلان پروانه ، هوتن شکیبا ، سهیل مستجابیان ، فرشته صدر عرفایی ، مجید صالحی ، مریم سعادت و میلاد کی مرام ، به ایفای نقش پرداخته است . 

 

بهنوش طباطبایی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

ماجرای نیمروز : رد خون (1397)
غلامرضا تختی (1397)
لابی (1395)
زیر سقف دودی (1395)
سیانور (1394)
شانس ، عشق ، تصادف (1393)
قصه عشق پدرم (1391)
گام های شیدایی (1391)
آزادراه (1389)
پوست موز (1387)
کلاغ پر (1386)
پسران آجری (1385)
مصائب دوشیزه (1385)

بهنوش طباطبایی در تله فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :
گزارش یک اعدام
عزیزی که ناپدید شد
دستها نگاه می کنند
قصّه سیمین
مادرانه
برگی برشاخه
فیلم ویدئویی به فاصله یک نفس

بهنوش طباطبایی در نمایش های زیر نیز هنرمندی کرده است :
ابرهای پشت حنجره
برهان
داستان یک پلکان
سیندرلا
فصل شکار بادباک ها
سینماهای من
آدامس خوانی
آینه های رو به رو
نام تمام مادران
مری پاپینز ، 1398

1402.11.25
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت اول قطب شمال منتشر شد .