جستجو

سریال جنگل آسفالت

نسیم ادبی همراه با علایقش و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش و همچنین پخت قلیه ماهی به سبک خودش

فیلم نایس نسیم ادبی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که نسیم ادبی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . نسیم ادبی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت نسیم ادبی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

نسیم ادبی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی نسیم ادبی همراه با تصاویر نسیم ادبی و آثار منخب و برگزیده نسیم ادبی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی نسیم ادبی فیلم نایس همراه شوید .

 

 

نسیم ادبی

زندگینامه بازیگر برجسته نسیم ادبی :

نسیم ادبی متولد ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۵۵ در تهران است . نسیم ادبی ازدواج کرده و متاهل است . نسیم ادبی و همسرش در نمایش شمس و پرنده در سال ۸۳ با یکدیگر آشنا و سپس ازدواج کردند . همسر نسیم ادبی آقای ابراهیم اثباتی و آهنگساز می باشد . دایی نسیم ادبی محمود کلاری فیلمبردار معروف می باشد که بسیاری از مردم و هنرمندان از این رابطه خانوادگی اطلاعی ندارند . 

 
شرح کلی حرفه بازیگری نسیم ادبی :

اولین بازی نسیم ادبی بازی در تئاتر تنبور نواز به کارگردانی هادی مرزبان در سال ۱۳۷۲ بود که بعد از آن در فیلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت و درخشید . سریال دوقلو ها به کارگردانی هرمز هدایت در سال ۷۵ اولین بازی در سریال تلویزیونی نسیم ادبی به ساخته اصغر هاشمی است . 


نقش های برجسته نسیم ادبی :

نسیم ادبی توانست در سریال تلوزیونی رحیل که از شبکه 3 تلوزیون پخش شد و سریال شهرزاد به خوبی ایفای هنر نماید . 

 

نسیم ادبی- بازیگر


علاقه مندی های دیگر نسیم ادبی :

نسیم ادبی به موسیقی و کارگردانی بسیار علاقه دارد . نسیم ادبی به خانه داری و پخت قلیه ماهی به سبک خودش علاقه دارد و دستپخت خوبی هم دارد .

 

نسیم ادبی در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  
1399 سرزده
1397 برادر جان
1396 عقیق
1396 دیوار به دیوار
1395 در قصه ها زندگی می کنند
1394 معمای شاه
1390 چک برگشتی
1386 حلقه سبز
1379 استنطاق
1378 شب چراغ
1375 برگ سبز
1375 دوقلوها

 

نسیم ادبی- بیوگرافی

 

نسیم ادبی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

نسیم ادبی همچنین در سریال هایی که از نمایش خانگی پخش شده است ، نیز ایفای نقش نموده است که از جمله آن می توان به گلشیفته و 1393 شهرزاد اشاره کرد .
سریال رئالیتی شو و فرار از ترس در عین وجود ترس یک برنامه و مسابقه  هیجان انگیز است که نسیم ادبی به اتفاق هنرمندانی چون فلامک جنیدی ، نصرالله رادش ، جواد یحیوی ، لاله صبوری ، نیما کرمی ، محمد لقمانیان ، امیرمحمد زند و رامین ناصرنصیر ، در آن شرکت دارند . سریال فرار از ترس ، از شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی منتشر خواهد شد .

 

نسیم ادبی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :
1399 لب خط
1398 پسر کشی
1398 مهمانخانه ماه نو
1397 بی وزنی
1397 آشفته گی
1397 زهرمار
1395 خوب، بد، جلف
1395 لرد
1395 چهارشنبه
1394 ذوب شدن پادشاه
1393 ارغوان
1393 دوران عاشقی
1393 خانه دختر
1392 حراج
1387 مانا
1376 زندگی و ... 


جوایز و افتخارات نسیم ادبی :

 


فعالیت های خارج از بازیگری نسیم ادبی :

 

1402.11.19
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 12 زودیاک منتشر شد .