جستجو

سریال جنگل آسفالت

سید جواد هاشمی و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش سید محسن و فاطمه‌ السادات

فیلم نایس سید جواد هاشمی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که سیدجواد هاشمی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . سیدجواد هاشمی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت سیدجواد هاشمی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

سیدجواد هاشمی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی سیدجواد هاشمی همراه با تصاویر سیدجواد هاشمی و آثار منخب و برگزیده سیدجواد هاشمی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی سیدجواد هاشمی فیلم نایس همراه شوید .

 

سید جواد هاشمی

 

زندگینامه بازیگر برجسته سیدجواد هاشمی :
سیدجواد هاشمی پوراصل با نام هنری سیدجواد هاشمی متولد ۲۶ دی ۱۳۴۴ در تهران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است . سیدجواد هاشمی اهل شهرستان رضوان شهر از توابع استان گیلان است . سیدجواد هاشمی ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام‌ های سید محسن و فاطمه‌ السادات است .
سیدجواد هاشمی بازیگری را از اوایل انقلاب اسلامی شروع کرد و به دلیل بازی در فیلم‌ های انقلابی و جنگ معروف شده است . جواد هاشمی در ابتدا مسئول حراست یکی از شبکه‌ های تلویزیون جمهوری اسلامی بود .
 

شرح کلی حرفه بازیگری سیدجواد هاشمی :

اولین کار جدی سیدجواد هاشمی تئاتر حج ابراهیم حج عاشورا در سال 1358 به کارگردانی کمال الدین قراب در تئاتر شهر و تالار آزادی بود . سپس در بخش هنری وزارت آموزش و پرورش کار هنری را ادامه داد . سیدجواد هاشمی کار های گوناگونی در زمینه سرود و آهنگ های انقلابی ارائه کرد . سیدجواد هاشمی در سال 1365 با بازی در فیلم سینمایی پرواز در شب ساخته رسول ملاقلی پور رسماً وارد عرصه سینما شد . سیدجواد هاشمی تا کنون ۲۸ الی ۳۰ بار در فیلم هایی که ایفای نقش کرده است ، شهید شده است . 

سید جواد هاشمی - بازیگر


نقش های برجسته سیدجواد هاشمی :

سیدجواد هاشمی در سریال های دارا و ندار و مختارنامه به خوبی درخشید .  


فعالیت های خارج از بازیگری سیدجواد هاشمی :

سیدجواد هاشمی به جز کارگردانی ، تئاتر ، آهنگسازی ، اجرا و بازیگری ، نویسندگی هم می کند و از آثار منتشر شده او در مقام نویسندگی می توان به کتاب های «پرواز» ، «قصه پرماجرا» ، «باران» و «پنج نمایشنامه» و... اشاره کرد . سیدجواد هاشمی آهنگسازی بال های سپید و پرواز روح را بر عهده داشته است .


علاقه مندی های دیگر سیدجواد هاشمی :

سیدجواد هاشمی به  آهنگسازی ، اجرا و بازیگری ، نویسندگی علاقه دارد .

 

سیدجواد هاشمی در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

 معمای شاه
بهترین تابستان من
وضعیت سفید
پنج دقیقه تا مرز
دارا و ندار
مختارنامه و ....

 

سیدجواد هاشمی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

 سریال جدید و پرطرفدار زخم کاری "۳ " با ژانر درام ، رازآلود و اجتماعی به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان ، تولید شده که سیدجواد هاشمی به همراه سایر بازیگران مطرح و اصلی سریال سایه باز از جمله : 
جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، کامبیز دیرباز ، الناز ملک ، فاطمه مسعودی فر ، مارال بنی آدم ، الهه حصاری ، مرتضی امینی تبار ، مهراوه شریفی نیا ، سعید چنگیزیان ، امیر دژاکام و مه‌لقا باقری ، به ایفای نقش پرداخته است .

 

 

سیدجواد هاشمی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

 معراجی ها 1393
اخراجی ها 1390
تله فیلم شکارچی انسان 1389
فوتبالی ها 1389
پسر تهرونی 1387
راه طی شده 1384
پرواز روح 1376
ترور 1376
جان سخت 1376
یاس های وحشی 1376


سیدجواد هاشمی در تئاتر های زیر نیز هنرمندی کرده است :

کارگردانی در نمایش "پنجره فولاد" سال 1382
کارگردانی در نمایش "پنجره فولاد" سال 1390
بازی در نمایش "حج ابراهیم ـ حج عاشوراً به نوشته و کارگردانی"قراب"
بازی در نمایش "دشت خون ـ مجلس خون" به کارگردانی"قراب"
بازی در نمایش "از شوش تا تیر دو قلو" نوشته و کارگردانی"نادری"


جدیدترین قسمت سریالهای در حال پخش


جوایز و افتخارات سیدجواد هاشمی :

 

 

1402.11.22
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت ششم در انتهای شب منتشر شد .