جستجو

سریال جنگل آسفالت

امیر دژاکام و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي همسرش سیمین امیریان و فرزندانش صوفیا و آیدا

فیلم نایس امیر دژاکام یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که امیر دژاکام با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . امیر دژاکام همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت امیر دژاکام با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

امیر دژاکام و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی امیر دژاکام همراه با تصاویر امیر دژاکام و آثار منخب و برگزیده امیر دژاکام را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی امیر دژاکام  فیلم نایس همراه شوید .

 

امیر دژاکام

 

زندگینامه بازیگر برجسته امیر دژاکام :

امیر دژاکام متولد ۲۶ اردیبهشت ۱۳۴۱ در کرمان و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی دانشگاه تربیت مدرس است . امیر دژاکام ازدواج کرده و صاحب دو فرزند دختربه نام های صوفیا و آیدا است . همسر امیر دژاکام سیمین امیریان ، نویسنده ، کارگردان ، مترجم ، پژوهشگر و مدرس دانشگاه است . سیمین امیریان مدرک دکترای خود را در رشته نمایش ، دراما ازدانشگاه یو اِم (UM) مالزی کسب کرده و دوره کارشناسی ارشد و کارشناسی را در رشته ادبیات نمایشی ، دردانشکده سینما و تئاتر ، دانشگاه هنر و دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران گذرانیده است .

شرح کلی حرفه بازیگری امیر دژاکام :

امیر دژاکام توسط کارگردان در سال 1387 برای بازی در ترانه مادری به کارگردانی حسین سهیلی زاده انتخاب شد . و بعد از آن به طور پی در پی جلوی دوربین ظاهر شد .


نقش های برجسته امیر دژاکام :

1389 سرگشته به کارگردانی محمدحسین حقیقی 

امیر دژاکام - بازیگر


فعالیت های خارج از بازیگری امیر دژاکام :
امیر دژاکام کارگردان ، مدرس و همچنین نویسنده نمایشنامه های بسیاری است .
امیر دژاکام نویسنده نمایشنامه هایی از جمله موارد زیر است :

هیاهوی بسیار برای هیچ ، ساقی ، ‏میرعشق ، ‏چهاربند مخالف ، ‏صداش بزن انار گندم ، ‏طلسم نیلوفر ، ‏روژان ، ‏شنگرف به رنگ سیاه ، ‏سرطان ، ‏غزل کفر ، منطق الطیر سلیمانی ، ‏غزل کفر و ‏ماه منظر .

امیر دژاکام به عنوان مدرس در دانشگاه های آزاد اسلامی ، سوره و دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تدریس می کند و در مقام داور در جشنواره های کشوری و استانی ، منطقه ای ، فجر ، همایش سراسری تئاتر خیابانی ، طنز ، دانشجویی حضور دارد .


علاقه مندی های دیگر امیر دژاکام :
امیر دژاکام به کارگردانی تئاتر علاقه دارد و فعالیت در حوزه نمایش با کارگردانی و نویسندگی را دوست دارد .

 

امیر دژاکام در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  
1392 آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده
1389 تبریز در مه به کارگردانی محمدرضا ورزی
1387 آخرین دعوت به کارگردانی حسین سهیلی زاده
1387 ترانه مادری به کارگردانی حسین سهیلی زاده
1388 سال های مشروطه به کارگردانی محمدرضا ورزی
1389 سرگشته به کارگردانی محمدحسین حقیقی
1390 سراب به کارگردانی حسین سهیلی زاده
1393 کیفر به کارگردانی حسین تبریزی
1396 هست و نیست به کارگردانی حسین سهیلی زاده و ... 

 

امیر دژاکام در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است : 

سریال جدید و پرطرفدار زخم کاری "۳ " با ژانر درام ، رازآلود و اجتماعی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان ، تولید شده که امیر دژاکام به همراه سایر بازیگران مطرح و اصلی سریال سایه باز از جمله : جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، کامبیز دیرباز ، الناز ملک ، فاطمه مسعودی فر ، مارال بنی آدم ، الهه حصاری , مرتضی امینی تبار ، مهراوه شریفی نیا ، سعید چنگیزیان ، مه‌لقا باقری و سیدجواد هاشمی به ایفای نقش پرداخته است .

 


جوایز و افتخارات امیر دژاکام :

 

 

امیر دژاکام در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

1402.11.23
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت اول قطب شمال منتشر شد .