جستجو

سریال جنگل آسفالت

الناز ملک و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش و نوازندگیش با ساز گارمون یا قارمان

فیلم نایس الناز ملک یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که الناز ملک با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . الناز ملک همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت الناز ملک با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

الناز ملک و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی الناز ملک همراه با تصاویر الناز ملک و آثار منخب و برگزیده الناز ملک را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی الناز ملک فیلم نایس همراه شوید .

 

الناز ملک

 
 

زندگینامه بازیگر برجسته الناز ملک :

الناز ملک پور با نام هنری الناز ملک در ۱۹ آذر ۱۳۷۴ در آذربایجان شرقی متولد شده و فارغ التحصیل دوره چهار ساله رشته بازیگری در کلاس های آموزشگاه ماهان به مدیریت امیر دژاکام است . الناز ملک فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده است . الناز ملک هنوز ازدواج نکرده و مجرد است .

شرح کلی حرفه بازیگری الناز ملک :
الناز ملک به صورت جدی اولین تحربه خود را در اسفند ۱۳۹۷ در نمایش «مکبت» بدست آورد . سپس یکسال بعد نیز با نمایش «ایوب خان» امیر دژاکام ایفای نقش کرد . 


نقش های برجسته الناز ملک :

 سریال «سقوط» در شبکه خانگی 

الناز ملک - بازیگر


جوایز و افتخارات الناز ملک :

الناز ملک اردیبهشت ۱۴۰۲ با نمایش تک پرسوناژ «آنا» به کارگردانی امیر دژاکام برنده بهترین جایزه بازیگری جشنواره موندرام تونس در قاره آفریقا شد . الناز ملک هر هفت پرسوناژ نمایش را به تنهایی اجرا کرد و برنده جایزه بهترین بازیگر بخش بین ‌الملل جشنواره مذکور شد .


فعالیت های خارج از بازیگری الناز ملک :
الناز ملک ، بازیگر و نوازنده است . وی یکی از نوازندگان حرفه ای ساز گارمون یا قارمان است . قارمان یک ساز محبوب هنرمندان آذربایجانی است .


علاقه مندی های دیگر الناز ملک :
الناز ملک رمان های مینیمالیستی را خیلی دوست دارد . الناز ملک همچنین به موسیقی و نواختن ساز نیز علاقه دارد .

 

الناز ملک در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

سریال جدید و پرطرفدار زخم کاری "۳ " با ژانر درام ، رازآلود و اجتماعی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان ، تولید شده که الناز ملک به همراه سایر بازیگران مطرح و اصلی سریال سایه باز از جمله : جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، کامبیز دیرباز ، فاطمه مسعودی فر ، مارال بنی آدم ، الهه حصاری ، مرتضی امینی تبار ، مهراوه شریفی نیا ، سعید چنگیزیان ، امیر دژاکام ، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی به ایفای نقش پرداخته است .

 

الناز ملک در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

فیلم کوتاه میل شخصی برای فیلم کوتاه کافه فراموشی
فیلم کوتاه چاه سرخ
فیلم سینمایی وهم سرد

 

الناز ملک در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

 

1402.11.23
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 13 آمرلی منتشر شد .