جستجو

سریال جنگل آسفالت

سریال ریپلی Ripley

فیلم نایس - سریال ریپلی Ripley درباره فردی به نام تام ریپلی است که توسط مردی ثروتمند استخدام می شود تا فرزند خود را متقاعد کند که از ایتالیا  بازگردد . اما معرفی "تام" به زندگی " دیکی گرین لیف " در خارج از کشور اولین گام به سوی یک ماجرای پیچیده فریب ، کلاهبرداری و قتل است که ... .

 

سریال ریپلی

 

سریال ریپلی Ripley | محصول 2024 آمریکا

 

مدت زمان هر قسمت : 45 - 60 دقیقه | ژانر : جنایی - روانشناختی

 

کارگردان : استیون زیلیان | بازیگران : داکوتا فانینگ ، الیوت سامنر ، اندرو اسکات ، جانی فلین و ... .

 

دانلود رایگان سریال ریپلی Ripley با زیرنویس چسبیده

 

 

توجه : تا قسمت هشتم فصل اول ریپلی قرارداده شد !

 

 

 

ریپلی - فصل اول - قسمت اول

 

پیدا کردن من برای من سخت است

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

پخش آنلاین

 

 

 

 

ریپلی - فصل اول - قسمت دوم

 

دوم هفت رحمت

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

پخش آنلاین

 

 

 

 

ریپلی - فصل اول - قسمت سوم

 

سوم سامرسو

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

پخش آنلاین

 

 

 

 

ریپلی - فصل اول - قسمت چهارم

 

چهارم زندگی زیبا

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

پخش آنلاین

 

 

 

 

ریپلی - فصل اول - قسمت پنجم

 

پنجم لوسیو

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

پخش آنلاین

 

 

 

 

ریپلی - فصل اول - قسمت ششم

 

ششم برخی از ابزار سنگین

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

پخش آنلاین

 

 

 

 

ریپلی - فصل اول - قسمت هفتم

 

هفتم سرگرمی ماکابر

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

پخش آنلاین

 

 

 

 

ریپلی - فصل اول - قسمت هشتم

 

هشتم نرگس

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

پخش آنلاین

 

 

 


جدیدترین قسمت سریالهای در حال پخش


ریپلی یک سریال تلویزیونی هیجان انگیز روانشناختی ساخت امریکاست که بر اساس داستان جنایی “ آقای ریپلی با استعداد ” پاتریشیا هایسمیت در سال 1955 ساخته شده است . این مجموعه هشت قسمتی با بازی اندرو اسکات در نقش تام ریپلی ، جانی فلین در نقش دیکی گرین لیف و داکوتا فانینگ در نقش مارج شروود ساخته شد و توسط استیون زیلیان نویسندگی و کارگردانی شد . ریپلی در ابتدا قرار بود در Showtime پخش شود ، اما در فوریه 2023، این سریال به نتفلیکس منتقل شد . هر 8 قسمت این سریال در 4 آپریل 2024 پخش خواهند شد .

 

سریال ریپلی

 

وب‌ سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 123 نقد منتقد ، 86% امتیاز تایید با میانگین امتیاز 7.9/10 را گزارش کرده است. اجماع منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «غرق در سیاه و سفید مجلل با اندرو اسکات خزنده‌ای که صفحه نمایش را به گروگان گرفته است، تفسیر مجلل استیون زیلیان از ریپلی خون تازه‌ای از کوهنورد اجتماعی موذی پاتریشیا هایسمیت می‌گیرد. میانگین وزنی امتیاز 75 از 100 بر اساس 41 منتقد، نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» است .

 

مت شیمکوویتز از The A.V. کلاب به سریال یک A- داد و گفت: "لذت ریپلی همیشه در این است که چگونه از جنایات خود خلاص می شود، و زیلیان این را فراموش نمی کند." امتیاز 3.5/4 را دریافت کرد و اظهار داشت: "در حالی که برخی ممکن است به دلیل سرعت سنجیده ریپلی و شخصیتی جدا شده از آن به تعویق بیفتند، طرفداران نوآر نخواهند بود و آن را تحسین خواهند کرد که چگونه یک ژانر اغلب پرکار را احیا می کند." لیندا. هولمز از NPR این سریال را به‌عنوان یک قطعه فیلم‌سازی دقیق توصیف کرد که به نوآر کلاسیک و هیچکاک و همچنین بزرگان سینمای ایتالیا اشاره می‌کند و فقط تماشای آن به صورت پلان به پلان لذتی عمیق دارد . جودی برمن از زمان نوشت: اسکات ... ممکن است بیش از دو دهه از شخصیت خود که توسط هایسمیت تصور شده است بزرگتر باشد (او به نظر نمی رسد) اما با این وجود اولین ریپلی قطعی روی صفحه را به ما داده است .

 

فیلمبرداری سریال ریپلی

 

تیراندازی در ابتدا قرار بود در سپتامبر 2020 در ایتالیا آغاز شود اما بعداً تا سال 2021 به تعویق افتاد . رابرت السویت فیلمبردار هر هشت قسمت بود و با دوربین های دیجیتال Arri Alexa LF فیلمبرداری کرد . ریپلی در رنگ سیاه و سفید ارائه شده است . زیلیان توضیح داد: "ویرایش کتاب ریپلی که روی میزم داشتم یک عکس سیاه و سفید خاطره انگیز روی جلد داشت. در حین نوشتن، آن تصویر را در ذهنم نگه داشتم. سیاه و سفید با این داستان مطابقت دارد - و این زیبا.»

 

انتخاب بازیگران Ripley

 

انتخاب اسکات در نقش تام ریپلی در سپتامبر 2019 اعلام شد . جانی فلین برای نقش دیکی گرین لیف در ژانویه 2020 و در مارس 2021 داکوتا فانینگ برای نقش مارج شروود انتخاب شد. الیوت سامنر در دسامبر 2021 در نقشی تکرارشونده به بازیگران پیوست.جان مالکوویچ، که ریپلی را در فیلم بازی ریپلی در سال 2002 به تصویر کشید، برای نقش ریوز مینوت، شخصیت فرعی در رمان‌های ریپلی بعدی های اسمیت انتخاب شد. اسکات درباره نقش آفرینی خود گفت: "شما نظرات، نگرش های قبلی که مردم ممکن است در مورد تام ریپلی داشته باشند را بازی نمی کنید... من باید شجاعت ایجاد نسخه خود و درک خودم از شخصیت را داشته باشم... نقش بسیار سنگینی برای بازی بود. او درک کاری که ریپلی انجام می‌دهد را "مشکل‌گیرانه" توصیف کرد و توضیح داد: "چیزهای خاصی را می‌توانم درک کنم، اما چیزهای دیگر - در واقع این خالی بودن است که گاهی اوقات به سختی می‌توان با آن درگیر شد."

 

فیلم و سریال تصادفی


1403.02.17
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 20 آمرلی منتشر شد .