جستجو

سریال جنگل آسفالت

بيوگرافي شهاب حسینی و زندگي و عکس هاي خصوصي

فیلم نایس شهاب حسینی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که شهاب حسینی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . شهاب حسینی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت شهاب حسینی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

شهاب حسینی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی شهاب حسینی همراه با تصاویر شهاب حسینی و آثار منخب و برگزیده شهاب حسینی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی شهاب حسینی فیلم نایس همراه شوید .

 

شهاب-حسینی

شهاب حسینی

 

زندگینامه بازیگر برجسته شهاب حسینی :

شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است . شهاب حسینی دیپلم رشته علوم انسانی دارد و تحصیلات داتشگاهی وی در رشته روانشناسی و از دانشگاه تهران است . شهاب حسینی در نیمه تحصیل از رشته روانشناسی انصراف داد . سپس کار خود را از رادیو آغاز کرد .
شهاب حسینی اهل تنکابن مازندران و اولین فرزند خانواده می باشد . شهاب حسینی یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد . پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش وپرورش و مادرش خانه دار است . 
شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ با همکار خود پریچهر قنبری آشنا و ازدواج نمود . شهاب حسینی دو پسر به نام های محمدامین و امیرعلی دارد .
شهاب حسینی در اکران فیلم شین خبر ازدواج مجددش با ساناز ارجمند را اعلان کرد .

 

شهاب-حسینی-پریچهر-قنبری

شهاب حسینی و پریچهر قنبری 



شرح کلی حرفه بازیگری شهاب حسینی :

شهاب حسینی از جوانی علاقه زیادی به بازی و بازیگری داشت تا اینکه این علاقه او را به یک بازیگر حرفه‌ ای تبدیل کرد . شهاب حسینی ، بازیگر و کارگردان ایرانی ، فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده هنر های زیبا در دانشگاه تهران است . شهاب حسینی با شروع حضور در تئاتر و سینما ، به سرعت شهرت و محبوبیت خود را پیدا کرد .
او در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم "کلاه قرمزی" به کارگردانی علیرضا داوود نژاد وارد عرصهٔ سینما شد . از آن پس ، در بسیاری از فیلم‌ ها و سریال‌ های معروف ایرانی نقش آفرینی کرده است . برخی از فیلم‌ های معروف او شامل "چهارشنبه‌ های برفی"، "دلم می‌ خواد" و "برادرم خسرو" است .

 

شهاب-حسینی-همسر-دوم

همسر دوم شهاب حسینی



نقش های برجسته شهاب حسینی :

نقش‌ های برجسته شهاب حسینی ، بازیگر محبوب ایرانی ، شامل موارد بسیاری از جمله موارد زیر می باشد :
1.نقش مسعود در سریال "ماه و ماهی" (1394)
2. نقش شهاب در فیلم "عمارت" (1395)
3. نقش نیما در فیلم "خلاصه داستان" (1397)
4. نقش مهدی در سریال "عاشقانه" (1398)
5. نقش رضا در فیلم "پروانه" (1399)
6. نقش جاوید در سریال "محیا" (1386)
7. نقش مجید در سریال "دنیای سوم" (1392-1393)
8. نقش رضا در سریال "خواب آلوده" (1397)
9. نقش حسین در فیلم "خلاصه کن" (1400)
این نقش‌ ها تنها بخشی از فعالیت‌ های شهاب حسینی در صنعت سینما و تلویزیون هستند و او در بسیاری از پروژه‌ های دیگر نیز حضور داشته است .

 

شهاب-حسینی-اسکار

شهاب حسینی - اسکار



جوایز و افتخارات شهاب حسینی :

شهاب حسینی ، بازیگر و کمدین محبوب ایرانی ، تاکنون برخی از جوایز و افتخارات زیر را به دست آورده است :
1. جایزه بهترین بازیگر کمدی در جشنواره فجر برای فیلم "عمارت" (1395).
2. جایزه بهترین بازیگر کمدی در جشنواره فجر برای سریال "دورهمی" (1390).
3. جایزه بهترین بازیگر در نقش مکمل مرد در جشنواره فجر برای فیلم "شنای پروانه" (1399).
4. جایزه بهترین بازیگر در نقش مکمل مرد در جشنواره فجر برای فیلم "خلاصه داستان" (1397).

 

شهاب-حسینی-در-گناه-فرشته

شهاب حسینی در گناه فرشته

دانلود قسمت اول تا آخر سریال گناه فرشته


فعالیت های خارج از بازیگری شهاب حسینی :

علاوه بر بازیگری ، شهاب حسینی به عنوان کارگردان و تهیه کننده فعالیت بسیاری دارد . شهاب حسینی برخی از فیلم‌ های خود را کارگردانی کرده و در آن نقش آفرینی نموده است . شهاب حسینی در" فیلم بیا با من به عنوان کارگردان" و در "خورشید نیمه شب به عنوان تهیه کننده" توانسته مخاطب بسیاری را جلب کند .
هم اکنون شهاب حسینی در حال ایفای نقش در سریال «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا است . عنقا که پیش از این در مقام فیلمنامه‌ نویس و تهیه‌ کننده «آقازاده» را در شبکه خانگی به تولید رسانده بود ، حالا خودش با تکیه بر کرسی کارگردانی امید زیادی به موفقیت در این سریال را دارد  .


علاقه مندی های دیگر شهاب حسینی :

شهاب حسینی ، بازیگر محبوب ایرانی ، علاقه‌ مند به فعالیت‌ های مختلف خارج از صحنه بازیگری است . 
موسیقی :

شهاب حسینی به عنوان یک هنرمند چند‌پستی ، در کنار بازیگری ، در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد و تا کنون چندین آهنگ منتشر کرده است .
ورزش :

شهاب حسینی به ورزش بسکتبال علاقه‌ مند است و در برخی از رویداد های بسکتبالی حضور داشته است .
فعالیت‌ های خیریه :

شهاب حسینی در برخی از فعالیت‌ های خیریه نیز شرکت کرده است و به جمع‌ آوری کمک‌ های مالی برای کودکان نیازمند و بستگان زلزله‌ زده در سطح کشور کمک کرده است .
طبیعت‌ گردی :

شهاب حسینی به طبیعت‌ گردی علاقه‌ مند است و در برخی از سفر های خود ، به جای شهر و شلوغی ، به سفر به مناطق طبیعی علاقه دارد .
تولید محتوا :

شهاب حسینی با همکاری با چندین شبکه تلویزیونی ، برنامه‌ های مختلف تلویزیونی را تولید کرده است .

 

شهاب حسینی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

بازی شهاب حسینی در سریال خانگی پوست شیر که چندی پیش به انتها رسید ، بسیار هنرمندانه و بی نظیر بود . طوری که بیننده همیشه منتظر حضور وی در صحنه بود . شهاب حسینی در سریال نمایش خانگی گناه فرشته نیز هنرمندی کرده است .

 

شهاب حسینی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

نام شهاب حسینی در سریال ها و فیلم ها همواره تواتنسته بینندگان زیادی را جلب نماید . بازی هنرمندانه و احساسی شهاب حسینی در فیلم های محیا و نفس بی شک هیچ گاه از نظر بیننده محو نخواهد شد . 

 

 


فیلم و سریال تصادفی


1402.09.30
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .