جستجو

سریال جنگل آسفالت

سریال زیر پل Under The Bridge

فیلم نایس - سریال زیر پل Under The Bridge درباره دختری 14 ساله بنام رینا ویرک است که برای بودن با دوستانش در یک مراسم شادی خانه را ترک میکند اما هیچ وقت بازنمیگردد . سپس پلیس 7 دختر و 1 پسر نوجوان را متهم به قتل وحشیانه میکند .

 

سریال زیر پل

 

سریال زیر پل Under The Bridge | محصول 2024 آمریکا

 

مدت زمان هر قسمت : 45 - 60 دقیقه | ژانر : جنایی

 

کارگردان : کوین شفرد | بازیگران : ایزی جی ، رایلی کیو ، لیلی گلدستون و ... .

 

دانلود رایگان سریال زیر پل Under The Bridge با زیرنویس چسبیده

 

 

توجه : تا قسمت چهارم فصل اول زیر پل قرارداده شد !

 

 

 

زیر پل فصل اول - قسمت اول

 

به دنبال شیشه

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

زیر پل فصل اول - قسمت دوم

 

جان گوتی از هفت اوکس

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

زیر پل فصل اول - قسمت سوم

 

پیمان خونی

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

 

زیر پل فصل اول - قسمت چهارم

 

بریتیش کلمبیای زیبا

 

 

کیفیت 480   کیفیت 720

 

کیفیت 1080   کیفیت 1080HQ

 

 

 

درباره سریال زیر پل

Under the Bridge یک مینی سریال تلویزیونی درام جنایی واقعی آمریکایی است که توسط کوین شفرد ساخته شده و بر اساس کتابی به همین نام اثر ربکا گادفری ساخته شده است. این سریال در 17 آوریل 2024 در Hulu پخش شد . داستان قتل رینا ویرک را دنبال می کند، زیرا زنی وارد دنیای پنهان قاتلان متهم می شود .

 

سوالات متداول درباره سریال زیر پل

 

  • سریال زیر پل چند قسمت است
  • سریال Under The Bridge چند قسمت است
  • دانلود سریال Under The Bridge بدون سانسور
  • سریال زیرپل ویکی پدیا
  • سریال زیرپل دوبله فارسی

 

نظرات بینندگان درباره Under The Bridge Series

 

  • تا اینجا خیلی خوبه ! - فقط دو اپیزود منتشر شد و من کاملاً درگیر هستم. بازیگری تا اینجا خیلی خوب بوده Chloe Guidry در حال انجام یک کار عالی است. نمی توانم از تماشای او دست برداریم، در عین حال از او متنفرم. لیلی گلدستون نیز اجرای شگفت انگیزی ارائه می دهد. خط داستان عالیه غم انگیز است که داستان واقعی این قتل دختران جوان است. مسائل پیچیده در اطراف هر شخصیت. من مطمئناً همه گیر هستم. فیلمبرداری زیباست من این کتاب را نخوانده ام پس اگر به کسی توهین کردم و اگر تصادفاً این سریال تلویزیونی از کتاب فاصله گرفت، ببخشید. وقتی این اتفاق میافتد خیلی بدم می آید. مانند "همه نوری که نمی توانیم ببینیم"
  • به عنوان یک ساکن ویکتوریا، این داستان همیشه در کابوس های من جایی خواهد داشت - من حدود 35 سال است که ساکن ویکتوریا BC هستم و این یکی از دو داستانی است که همیشه وقتی به آن فکر می کنم ناراحتم می کند، دیگری ناپدید شدن مایکل دوناهی است. زمانی که رینا به قتل رسید، من تنها 9 سال داشتم، اما تا به امروز به یاد دارم پوشش خبری و شوک کلی که در سراسر ویکتوریا احساس شد، کاملاً دلخراش بود، برای من شخصاً به یاد دارم که چقدر از این فکر کردم که رینا چقدر ترسیده بود و چه چیزی را پشت سر گذاشته بود. از نظر فیزیکی قبل از مرگ این احساسات هرگز تا به امروز از بین نرفته اند و شرط می بندم که هرگز نخواهند شد. تأثیر موج‌هایی که روی آن‌ها در ویکتوریا داشت، صرف نظر از اینکه رینا ویرک را می‌شناختند یا نه، کاملاً غیرقابل توصیف بود. همانطور که مطمئنم با تماشای این سریال، شنیدن داستان از قبل یا زندگی در ویکتوریا یا نزدیکی ویکتوریا، می‌دانید، نحوه قتل رینا حداقل بسیار وحشتناک بود. من حتی نمی خواهم این را با یک عمل حیوانی مقایسه کنم زیرا حتی حیوانات وحشی هم دلسوزی بیشتری نسبت به آنچه در آن شب وحشتناک و فراموش نشدنی به رینا نشان داده شد، دارند. جالب است که چگونه داستان یک نفر می تواند تمام زندگی شما را با شما همراه کند، حتی اگر قبل یا بعد از وقوع جنایت علیه قربانی یا خانواده او را نمی شناختید. قلب من همچنان و همیشه به سراغ رینا، خانواده ویرک و همچنین دوستانش خواهد رفت. من هرگز به طور کامل نمی دانم که آنها از سر چه چیزی گذشتند و خانواده و دوستان رینا همیشه از چه مشکلاتی رنج خواهند برد. کسانی که این جنایت نفرت انگیز را مرتکب شدند، هرگز عدالتی را که واقعاً سزاوار آن هستند، دریافت نخواهند کرد. من فکر می کنم داستان رینا و داستان هر قربانی قتل باید یادآوری باشد که سیستم قضایی ما به کار زیادی نیاز دارد. رینا، خانواده و دوستانش همیشه در قلب من بوده و خواهند بود، به خصوص زمانی که از روی پلی که این جنایت در آن رخ داده رانندگی می کنم. سپاسگزارم که داستان رینا به گونه‌ای بیان می‌شود که بسیاری از افراد خارج از ویکتوریا می‌توانند درباره آن یاد بگیرند، زیرا داستان رینا باید گفته شود، بنابراین از کسانی که این نمایش را به بهترین شکل ممکن انجام دادند، تشکر می‌کنیم. تا اینجای کار دارای نکاتی بود که به طور کامل نحوه تأثیر این جنایت بر افراد زیادی را بیان نمی کرد، اما من احساس می کنم تا کنون به خوبی عمل کرده است.
  • داستان بسیار غم انگیز و نوجوانان وحشتناک - خیلی خوب گفته شد و من نمی توانستم بچه هایی را که این کار را با رینا انجام دادند تحمل کنم. که نشان می دهد بازیگری چقدر خوب است. من از این که یک گروه بزرگ از یک بچه تشکیل نشده بود که بخواهد قدم بگذارد و کار خوبی انجام دهد، وحشت دارم؟ آیا می خواست تعلق داشته باشد؟ شاید. ترس بود؟ شاید، اما من اینطور فکر نمی کنم. همدلی نبود؟ قطعا. افتضاح دنیامون این فیلم خیلی عصبانیم کرد که قطعاً آن را خوب می کند. داستان او باید گفته شود، به ویژه از آنجایی که بچه ها جملات سبکی دریافت کردند. نویسنده ممکن است سفیدپوست (؟) با میراث یهودی باشد. اما او تنها کسی است که قدم برداشت و در مورد این پرونده به خوبی نوشت. شاید او آزادی عمل را گرفته است، اما این یک مستند نیست، تا زمانی که من کتابی را که نمی‌دانم، بخوانم. اگر بیوگرافی او را بخوانید - برادرش در 16 سالگی مرد و یک روزنامه نگار در خانه او را زد و از او پرسید که آیا "پسرک" را می شناسد یا خیر. بنابراین وقتی نویسنده شد نمی خواست سرزده باشد. بنابراین من معتقدم که او وقتی تحقیق کرد مهربان بود. متاسفانه خودش فوت کرد .

 

تصاویر سریال زیر پل

ایزی جی - کلوئی گیدری - نادیا لیبیگ - آرتا نگهبان

 

رایلی کیو

 

رایلی کیو - آنوپ دسای

 


فیلم و سریال تصادفی


1403.02.08
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 3 پدرخوانده فصل سوم منتشر شد .