جستجو

سریال جنگل آسفالت

بيوگرافي و زندگي و عکس هاي خصوصي لادن مستوفی

فیلم نایس لادن مستوفی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که لادن مستوفی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . لادن مستوفی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت لادن مستوفی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

لادن مستوفی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی لادن مستوفی همراه با تصاویر لادن مستوفی و آثار منخب و برگزیده لادن مستوفی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی لادن مستوفی فیلم نایس همراه شوید .

 

لادن-مستوفی

لادن مستوفی

 

زندگینامه بازیگر برجسته لادن مستوفی :

لادن مستوفی در سال ۱۳۵۱ در تنکابن به دنیا آمد . لادن مستوفی تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه‌ تمام رها کرد و وارد عرصه بازیگری شد .
لادن مستوفی متاهل است و با همسرش شهرام اسدی متولد سال ۱۳۳۲ و اهل سلماس ازدواج کرده است . ازدواج لادن مستوفی با شهرام اسدی که ۲۰ سال از وی بزرگتر است ، سبب  مصمم تر شدن لادن مستوفی برای بازی در فیلم و ایفای نقش بالای وی گردیده است .

 

لادن-مستوفی-عکس

عکس لادن مستوفی


شرح کلی حرفه بازیگری لادن مستوفی :

لادن مستوفی توانسته در نقش‌ های مختلفی از جمله نقش‌ های دراماتیک ، کمدی ، اکشن ، تاریخی ، عاشقانه و غیره بازیگری را به تصویر بکشد .
لادن مستوفی ، با استعداد و تلاش‌ های فراوان در طول حرفه‌ بازیگری خود ، توانسته به عنوان یک بازیگر برجسته در صنعت سینما و تلویزیون با نقش‌ های قوی و الهام‌ بخش خود ،  تحسین و تمجید بینندگان را برانگیزد . هم اکنون لادن مستوفی مشغول ایفای نقش در سریال گناه فرشته از حامد عنقا است .

 

لادن-مستوفی-جشنواره-پکن

لادن مستوفی در جشنواره

می باشد .


نقش های برجسته لادن مستوفی :

لادن مستوفی توانسته است در فیلم ها ، تله فیلم ، فیلم کوتاه و سریال های زیادی با نقش های متفاوت ایفای نقش کند . از جمله فیلم های تحسین برانگیز لادن مستوفی عبارت است از :
یک دزدی عاشقانه 1395 ، فرنگ و قشنگ 1394 ، گلچهره 1389 ، گلوگاه 1389 ، آقا یوسف 1389 ، چشم 1389 ، شب واقعه 1388 ، برخورد خیلی نزدیک 1387 ، تیغ زن 1387 ، تسویه حساب 1386 و خواب زمستانی 1386 .


جوایز و افتخارات لادن مستوفی :

لادن مستوفی توانسته است سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را که هر ساله در جشنواره فیلم فجر به بهترین بازیگر نقش اول زن اهدا می‌ شود را از آن خود نماید . 

 

لادن-مستوفی-فیلم


فعالیت های خارج از بازیگری لادن مستوفی :

علاوه بر بازیگری ، لادن مستوفی ، در برخی فعالیت‌ های خارج از صنعت بازیگری نیز شرکت کرده است . برخی از این فعالیت‌ ها عبارتند از :
1. کارگردانی :

لادن مستوفی به عنوان کارگردان در چندین فیلم و سریال حضور داشته است و توانسته است با استفاده از استعداد خود به خلق آثار مورد تحسین بپردازد .
2. تهیه‌ کنندگی :

او در برخی از فیلم‌ها و سریال‌ ها به عنوان تهیه‌ کننده نیز فعالیت کرده است و در فرآیند تولید آثار سینمایی نقش داشته است .
3. نویسندگی :

لادن مستوفی به عنوان نویسنده در چندین فیلم و سریال نام برده شده در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت کرده است .
4. آموزش :

او به اشتراک‌ گذاری تجربیات و دانش خود در حوزه بازیگری و کارگردانی علاقه‌ مند است و در برخی از موسسات و دوره‌ های آموزشی به عنوان مدرس فعالیت می‌ کند . 

 

لادن-مستوفی-همسر

همسر لادن مستوفی


علاقه مندی های دیگر لادن مستوفی :

علایق لادن مستوفی شامل چندین زمینه است .
بازیگری :

لادن مستوفی به عنوان بازیگر حرفه‌ ای ، علاقه زیادی به بازی در نقش‌ های مختلف و برجسته دارد .
کارگردانی :

علاوه بر بازیگری ، لادن مستوفی به عنوان کارگردان نیز فعالیت می‌ کند و علاقه زیادی به کارگردانی دارد .
فعالیت در صنعت سینما : لادن مستوفی به عنوان یک هنرمند ، علاقه زیادی به فعالیت در صنعت سینما و تولید فیلم دارد .
نوشتن :

لادن مستوفی در کنار بازیگری و کارگردانی ، به نوشتن نمایشنامه و داستان نیز علاقه دارد .
هنر و فرهنگ :

او به هنر و فرهنگ علاقه‌ مند است و از طریق اجرای نقش‌ ها و خلق آثار هنری ، تلاش می‌ کند تا پیام‌ ها و ارزش‌ های هنر و فرهنگ را به جامعه منتقل کند .
به گفته لادن مستوفی ، این علایق ممکن است با تغییر زمان و شرایط تحت تأثیر قرار بگیرند و به سایر علایق و هدف‌ ها هم علاقه نشان دهد . 

 

 

لادن-مستوفی-در-گناه-فرشته

لادن مستوفی در گناه فرشته

 

لادن مستوفی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

در آستانه پخش سریال گناه فرشته از شبکه خانگی منتظر حضور لادن مستوفی با نقش آفرینی جذابش باشید . لادن مستوفی در سریال جدیدی با نام بهشت تبهکاران ایفای نقش نموده است . بهشت تبهکاران با مضمون تاریخی ، به نویسندگی و کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در مرحله ساخت است و احتمال آن می رود که در زمستان 1402 در شبکه نمایش خانگی منتشر شود . 

 

لادن مستوفی در نمایش

لادن مستوفی در نمایش

 

لادن مستوفی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

بازیگر زن جوان لادن مستوفی ، در فیلم هایی همچون یک دزدی عاشقانه 1395 ، فرنگ و قشنگ 1394 ، گلچهره 1389 و گلوگاه 1389 توانسه تحسین بیننده را برانگیزد .


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.02
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 10 افعی تهران منتشر شد .