جستجو

سریال جنگل آسفالت

بيوگرافي و زندگي بهروز رضوی و عکس هاي خصوصي

فیلم نایس بهروز رضوی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که بهروز رضوی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . بهروز رضوی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت بهروز رضوی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

بهروز رضوی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی بهروز رضوی همراه با تصاویر بهروز رضوی و آثار منخب و برگزیده بهروز رضوی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی بهروز رضوی فیلم نایس همراه شوید .

 

بهروز-رضوی-بازیگر

بهروز رضوی در دورهمی

 

 

زندگینامه بازیگر برجسته بهروز رضوی :

بهروز رضوی متولد دی ماه ۱۳۲۶ در تهران است . بهروز رضوی دو بار ازدواج کرده و اکنون پدر ۶ فرزند است . بهروز رضوی دیپلمه است فعالیت اش را از موسیقی و ساز دهنی شروع و سپس وارد رادیو شد . جنس صدای بهروز رضوی سبب به شهرت رسیدن وی شد . این هنرمند صدا پیشه معروف کشورمان تاکنون بیش از هزاران صدا گذاری در امر دوبله ، مقاله و مستند های تلوزیونی داشته است . 
بهروز رضوی برادر بازیگر زن مشهور عاطفه رضوی ، همسر حسین پاکدل می باشد .

 

بهروز-رضوی-دوبلور

بهروز رضوی بازیگر و دوبلور



شرح کلی حرفه هنری بهروز رضوی :

از جمله فعالیت های هنری که بهروز رضوی به آن اشتغال داشته است ، می توان به مجری رادیو ، مجری تلویزیون ، بازیگری ، سراینده ترانه‌ های مشهور ، موسیقی ، گویندگی و دوبلور بودن ایشان اشاره داشت . 

بهروز-رضوی

بهروز رضوی دوبلور


نقش های برجسته بهروز رضوی :

بهروز رضوی در سال ۱۳۶۶ با فیلم محموله به کارگردانی سیروس الوند هنرنمایی کرد . از دیگر فیلم هایی که بهروز رضوی در آنها هنر نمایی کرده است می توان به آثاری همچو رد پایی بر شن ، رادیو ترانزیست و شانس زندگی اشاره داشت .  

بهروز-رضوی-خواننده

بهروز رضوی خواننده و دکلمه سرای


جوایز و افتخارات بهروز رضوی :

بهروز رضوی در سال ۱۳۷۵ به عنوان اولین ایرانی در مسابقات تریال جهانی شرکت کرد و در سال ۱۳۷۹ موفق به کسب مدال طلا شد . بهروز رضوی در سال‌ های ۱۳۸۰، ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲ نیز مدال طلا را در مسابقات تریال کسب کرد و رکورد دار شد . 


فعالیت های خارج از بازیگری بهروز رضوی :

بهروز رضوی با صدای جذاب و دلنشین خود ، به عنوان یکی از برترین دکمه سرایان نیز فعالیت دارد .


علاقه مندی های دیگر بهروز رضوی :

علاقه اصلی بهروز رضوی صداگذاری و رادیو است . بهروز رضوی در آژانس تبلیغاتی خود مشغول به کار بود که بعدها با شروع فناوری های جدید کنار گذاشت . هم اکنون نشریه ندای ایران را برای ایرانیان مقیم خارج به پا کرده است . بهروز رضوی مشغول به تدریس در آموزشگاه گویندگی خود می باشد . بهروز رضوی در سریالی که به زودی از شبکه خانگی با نام گناه فرشته پخش خواهد شد ، ایفای نقش خواهد کرد .

بهروز-رضوی-در-گناه-فرشته

بهروز رضوی در گناه فرشته

 

بهروز رضوی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

بهروز رضوی در چندین سریال به صورت پراکنده نقش آفرینی کرده است . هم  اکنون بهروز رضوی در سریال نمایش خانگی گناه فرشته ایفای نقش خواهد کرد . سریال نمایش خانگی گناه فرشته ، از دیماه 1402 هر جمعه منتشر خواهد شد . بهروز رضوی به همراه بازیگران بنام ایرانی همچون شهاب حسینی و امیر آقایی نقش دیگری از بازیگری را به نمایش خواهد گذاشت . 

دانلود سریال ایرانی

دانلود قسمت اول تا آخر سریال گناه فرشته

 


فیلم و سریال تصادفی


1402.09.30
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .