جستجو

سریال جنگل آسفالت

نفس بازغی از بیوگرافی تا عکس های خصوصی

فیلم نایس نفس بازغی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که نفس بازغی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . نفس بازغی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت نفس بازغی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

نفس بازغی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی نفس بازغی همراه با تصاویر نفس بازغی و آثار منخب و برگزیده نفس بازغی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی نفس بازغی  فیلم نایس همراه شوید .

 

نفس-بازغی

 

زندگینامه بازیگر جوان ، نفس بازغی :

نفس بازغی متولد سال ۱۳۷۸ است . پدر نفس بازغی ، پژمان بازغی بازیگر مشهور و مادرش مستانه مهاجر تدوینگر و کارگردان مطرح کشورمان هستند .
مستانه مهاجر و پژمان بازغی در سال ۱۳۸۴ ازدواج کرد . ثمره ی این ازدواح دختری به نام نفس است . اما این زندگی مشترک به پایان رسید . چندی پیش پژمان بازغی در گفتگو با برنامه  علی ضیا ، جدایی خود را از همسرش مستانه مهاجر را تأیید کرد . نفس بازغی در حال حاضر با پدرش زندگی می کند . نفس بازغی مانند پدر حرفه بازیگری را پیش گرفته است .

نفس-بازغی-و-پژمان-بازغی



شرح کلی حرفه بازیگری نفس بازغی :

نفس بازغی ، کار هنری خود را از تئاتر خانمِ آقاى جورج کلونى شروع کرد . از آن پس در بیش از 15 تئاتر و تله تئاتر بازی کرده است . همچنین با درخواست هایی نظیر بازی در فیلم مواجه شد و در فیلم سینمایی جوجه تیغی نیز تواتست به خوبی ایفای نقش کند .

 

نفس-بازغی-و-مستانه-مهاجر


جوایز و افتخارات نفس بازغی :

نفس بازغی علیرغم سن کم توانسته مورد تشویق در بعضی از نقش های بازیگری خود شود ولی تاکنون موفق به دریافت جایزه و یا نامزد شدن در جشنواره ها نگردیده است . 

 

نفس-بازغی-و-مستانه-مهاجر-و-پژمان-بازغی


فعالیت های خارج از بازیگری نفس بازغی :

نفس بازغی به جز بازیگری ، در اوقات فراغت خود سرگرمی های دیگری نیز دارد که از جمله آنها می توان ترانه سرایی و نمایش نامه نویسی اشاره داشت . نفس بازغی به سبک خاصی از موسیقی تعلق خاطر دارد و آن را در تنهایی خود می نوازذ .

 

نفس-بازغی-و-مستانه


علاقه مندی های دیگر نفس بازغی :

نفس بازغی فعلاً می خواهد مانند پدر موفقیت هایی را در پیشه بازیگری کسب و به موفقیت های بالاتر دست یابد . از جمله علایق نفس بازغی ، موسیقی و داستان سرایی می باشد . پیش از این نفس بازغی ، در تله تئاتر و چند فیلم کوتاه هنرنمایی کرده است .

 

نفس-بازغی-و-مستانه-و-پژمان

 

نفس بازغی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

نفس بازغی دختر پژمان بازغی ، در سریال شبکه خانگی گناه فرشته در کتار بازیگران برجسته کشورمان از جمله مهدی سلطانی ، دیبا زاهدی و لادن مستوفی ، شهاب حسینی ، به کارگردانی حامد عنقا ایفای نقش کرده است . سریال جدید «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا که آغاز آن از اول دیماه می باشد به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

دانلود قسمت اول تا آخر سریال گناه فرشته

 

نفس-بازغی-و-مستانه-جشن-حافظ



 

نفس بازغی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

نفس بازغی با سن کمی که دارد ، درخواست زیادی برای بازیگری در فیلم سینمایی دارد . اما باید فیلمی که در آن بازی می کند مورد ایده آلی باشد تا وی قبول بازی کند . نفس بازغی در فیلم پیشنهادی جوجه تیغی تواتست به خوبی ایفای نقش کند . 

 

نفس-بازغی-و-پژمان-جشن-حافظ


فیلم و سریال تصادفی


1402.09.30
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .