جستجو

سریال جنگل آسفالت

عکسهای دیبا زاهدی همراه بیوگرافی و زندگی خصوصی

فیلم نایس دیبا زاهدی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که دیبا زاهدی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . دیبا زاهدی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت دیبا زاهدی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

دیبا زاهدی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی دیبا زاهدی همراه با تصاویر دیبا زاهدی و آثار منخب و برگزیده دیبا زاهدی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی دیبا زاهدی  فیلم نایس همراه شوید .

 

دیبا زاهدی-بازیگر

دیبا زاهدی - بازیگر

 

زندگینامه بازیگر جوان ، دیبا زاهدی :

بازیگر سینما و تلویزیون دیبا زاهدی ، متولد ۷ آذر ۱۳۶۸ در تهران است . دیبا زاهدی ، فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد که از کودکی عاشق بازیگری بود اما بخاطر مخالفت خانواده بعد از تحصیل به رشته بازیگری روی آورد . دیبا زاهدی مجرد است و فعلا قصد ازدواج ندارد . این بازیگر جوان با چهره متین خود توانسته مخاطبین بسیاری را سمت خود جذب نماید .


شرح کلی حرفه بازیگری دیبا زاهدی :

دیبا زاهدی ، «آزاد بـه قید شرط»  «روز روشن» و بادیگارد ، بـه نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا را در کارنامه هنری خود دارد . 


نقش های برجسته دیبا زاهدی :

دیبا زاهدی ، اولین بار در فیلم پنج ستاره در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد . دیبا زاهدی ، در فیلم های لامینور ، تیغ و ترمه و اگزما و سریال های بوم و بانو ، آقازاده و نهنگ آبی به طور حیرت آوری ایفای نقش کرده است . 


جوایز و افتخارات دیبا زاهدی :

دیبا زاهدی ، بازیگر برجسته ایرانی ، برخی از جوایز و افتخارات شامل جوایز مختلف از جشنواره‌ ها و رویداد های مختلف سینمایی و تلویزیونی را از آن خود کرده است .
آکادمی سینما در بخش فیلم‌ های سینمایی ، دو فیلم “مغز های کوچک زنگ‌ زده” و”عصبانی نیستم” با پنج عنوان نامزدی و به دنبال آن سایر جشنواره ها را به دیبا زاهدی ، اختصاص داده است . 


فعالیت های خارج از بازیگری دیبا زاهدی :

دیبا زاهدی خارج از صحنه بازیگری توانایی های دیگری نیز دارد . دیبا زاهدی به مقاله نویسی و موسیقی مشغول می باشد . خانم دیبا زاهدی مشغول فعالیت هایی از جمله ورزش و کتابخوانی نیز می باشند . 

 

دیبا زاهدی - در جشن حافظ

دیبا زاهدی در جشن حافظ


علاقه مندی های دیگر دیبا زاهدی :

علایق دیبا زاهدی ، بازیگر جوان ایرانی ، شامل چندین زمینه است :
1. بازیگری :

دیبا زاهدی به عنوان یک بازیگر حرفه‌ ای ، علاقه زیادی به بازی در نقش‌ های مختلف و چالش‌ برانگیز دارد .
2. هنر تئاتر :

او علاقه زیادی به فعالیت در تئاتر دارد و در اجرای نمایش‌ های تئاتری نقش داشته است .
3. فعالیت در صنعت سینما :

دیبا زاهدی به عنوان یک هنرمند ، علاقه زیادی به فعالیت در صنعت سینما دارد و در فیلم‌ های مختلف حضور داشته است . 

 

دیبا زاهدی - در گناه فرشته

دیبا زاهدی در گناه فرشته

 

دیبا زاهدی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

با توجه به اینکه در آستانه پخش سریال گناه فرشته از شبکه خانگی از جمعه یکم دی ماه ۱۴۰۲ هستیم ، دیبا زاهدی در کنار چند تن از بازیگران به نام زن و مرد ایرانی ایفای تقش خواهد کرد . بازیگران به نامی از جمله امیر آقایی ، شهاب حسینی ، مهدی سلطانی و لادن مستوفی در سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا ایفای نقش کرده اند .

دانلود قسمت اول تا آخر سریال گناه فرشته

دیبا زاهدی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

دیبا زاهدی ، اولین بار در فیلم پنج ستاره در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد . دیبا زاهدی ، برای بازی در فیلم های لامینور و نهنگ عنبر دعوت به بازی شد و خوش درخشید .


فیلم و سریال تصادفی


1402.09.30
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .