جستجو

سریال جنگل آسفالت

زندگينامه رضا یزدانی و عکس هاي خصوصي او

فیلم نایس رضا یزدانی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که رضا یزدانی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . رضا یزدانی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت رضا یزدانی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

رضا یزدانی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی رضا یزدانی همراه با تصاویر رضا یزدانی و آثار منخب و برگزیده رضا یزدانی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی رضا یزدانی فیلم نایس همراه شوید .

 

رضا-یزدانی

 

زندگینامه خواننده برجسته رضا یزدانی :

خواننده برجسته کشور رضا یزدانی متولد ‎۲۴ مهر ۱۳۵۲ خواننده، نوازنده، آهنگساز و هنرپیشه در تهران می باشد . رضا یزدانی از نوجوانی موسیقی را دوست داشت . تخصّص رضا یزدانی در نواختن گیتار به ویژه گیتار الکتریک است . رضا یزدانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی چوب و کاغذ است و به حرفه دروازبانی فوتبال تیز اشتغال داشته است . رضا یزدانی زمانی در مطب به صورت یک دندان پزشک تجربی مشغول به کار بوده است . 

 

رضا-یزدانی-خواننده

 
شرح کلی حرفه خوانندگی و بازیگری رضا یزدانی :

رضا یزدانی از سال ۷۸ به واسطه آلبوم «شهر دل» وارد عرصه موسیقی شد . هم اکنون ۲۲ سال است که در حرفه خوانندگی افتی نداشته ، بلکه پیشرفت هم کرده است . یکی از هنرهای رضا یزدانی این است که موسیقی را در یک سطح نگه نداشته و بنا به شرایط روز جامعه آن را تغییر داده و در ترانه ، ملودی و تنظیم تغییراتی ایجاد کرده است .

 

رضا-یزدانی-بازیگر


خوانندگی و آهنگسازی در فیلم رضا یزدانی :

رضا یزدانی خوانندگی و آهنگسازی برای سینما را در سال ۱۳۸۳ با کار در فیلم های مسعود کیمیایی شروع کرد . حکم ، رئیس و محاکمه در خیابان از جمله فیلم هایی هستند که رضا یزدانی در آن ها فعالیت کرده است . رضا یزدانی خوانندگی تیتراژ مجموعه مرگ تدریجی یک رویا و سریال قلب یخی بر عهده داشت . موسیقی فیلم سینمایی طهران تهران به کارگردانی مشترک داریوش مهرجویی و مهدی کرم پور از جمله کارهای رضا یزدانی است . رضا یزدانی در بعضی از فیلم ها نیز ایفای نقش جذاب داشته است .

 

رضا-یزدانی-فیلم


جوایز و افتخارات رضا یزدانی :

رضا یزدانی موفق به کسب افتخارات و جوایز ارزنده ای در زمینه موسیقی شده است :
برنده تندیس حافظ جشن سینمایی دنیای تصویر برای سومین بار برای ترانه فیلم طهران تهران ، مرداد ۱۳۹۰ .
برنده تندیس حافظ جشن سینمایی دنیای تصویر برای دومین بار برای سریال مرگ تدریجی یک رویا ۱۳۸۸ .
خواننده برگزیده جشن وبلاگ پارسی (پرشین بلاگ و محیط زیست) برای اجرای ترانه برج  ۱۳۹۵ .
برنده تندیس حافظ جشن سینمایی دنیای تصویر برای ترانه فیلم حکم / ۱۳۸۴ .

 
فعالیت های خارج از آهنگسازی رضا یزدانی :

رضا یزدانی در زمینه هایی به غیر از خوانندگی و آهنگسازی فعالیت دارد . یکی از زمینه های فعالیت رضا یزدانی بازیگری می باشد . رضا یزدانی در سریال بهشت تبهکاران در نقش جذاب ایفای نقش نموده است . سریال بهشت تبهکاران در مرحله تصویر برداری می باشد و انتظار می رود که در زمستان 1402 از شبکه نمایش خانگی پخش شود .   

 


علاقه مندی های دیگر رضا یزدانی :

رضا یزدانی به سینما و تماشای فیلم همیشه علاقه داشتم و فیلم دیدن جزو برنامه های ثابت زندگی رضا یزدانی است . علاوه بر آن نواختن موسیقی مخصوصاً گیتار را دوست دارد . در کشتی رضا یزدانی مدال طلا گرفته است . از دیگر علاقه مندی های رضا یزدانی ، ورزش سینما ، فوتبال و کشاورزی است . 

 

رضا یزدانی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

رضا یزدانی در بسیاری از سریال ها ، فیلم ها و مجموعه ها آهنگسازی و خوانندگی کرده است . همچنین وی در چندین فیلم و سریال به عنوان بازیگر ظاهر شده و توانمندی خود را نشان داده است . هم اکنون رضا یزدانی در سریال بهشت تبهکاران در نقش جذاب ایفای نقش نموده است . سریال بهشت تبهکاران در مرحله تصویر برداری می باشد و انتظار می رود که در زمستان 1402 از شبکه نمایش خانگی پخش شود .    

 

  


فیلم و سریال تصادفی - فیلم عواقب


1402.10.15
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 15 سریال آمرلی منتشر شد .