جستجو

سریال جنگل آسفالت

عکس هاي خصوصي امیر حسین آرمان همراه بيوگرافي

فیلم نایس امیر حسین آرمان یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که امیر حسین آرمان با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . امیر حسین آرمان همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت امیر حسین آرمان با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

امیر حسین آرمان و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی امیر حسین آرمان همراه با تصاویر امیر حسین آرمان و آثار منخب و برگزیده امیر حسین آرمان را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی امیر حسین آرمان فیلم نایس همراه شوید .

 

 

امیر-حسین-آرمان

زندگینامه بازیگر برجسته امیر حسین آرمان :

بازیگر برجسته سینما و تلویزیون ایران امیر حسین آرمان ، متولد ۱۴ آبان سال ۱۳۶۱ در تهران است . امیر حسین آرمان فارغ التحصیل رشته طراحی دکوراسیون داخلی در مقطع کارشناسی است . امیر حسین آرمان در فیلم‌ ها و سریال‌ های مختلف حضور داشته و نقش‌ های متنوعی را به اجرا در آورده است . شهرت امیر حسین آرمان در صنعت سینما و تلویزیون ایران برجسته است . 

 

امیر-حسین-آرمان-بازیگر

 
شرح کلی حرفه بازیگری امیر حسین آرمان :

امیر حسین آرمان ، با شرکت در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی وارد دنیای بازیگری شد و در فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ ایفای هنر نمود . امیرحسین آرمان در چندین فیلم سینمایی و مجموعه تلوزیونی به ایفای نقش پرداخته است ‌ .
صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت .
پس از آن نیز فعالیتش در سینما با فیلم‌ هایی همچون نازنین ، در امتداد شهر ، شیفت شب ، یک حبه قند و … ادامه یافت و سرانجام با حضور در سریال‌ های تلویزیونی کیمیا به محبوبیت و شهرت رسید و توانست با درخشش در سریال های پریا و مانکن به یکی از بازیگران نامی کشور تبدیل شود .

نقش های برجسته امیر حسین آرمان :

امیر حسین آرمان در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده که از جمله آنها عبارت است از :
دشمن زن سال ۱۳۹۶ ، نهنگ عنبر ۲ سال ۱۳۹۵ ، آنها (۱۳۹۴) ، خبر خاصی نیست (۱۳۹۳) ، داره صبح میشه (۱۳۹۳) ، شیفت شب (۱۳۹۳) ، نازنین (۱۳۹۲) ، بشارت به یک شهروند هزاره سوم (۱۳۹۱) ، ساکن خانه چوبی (۱۳۹۱) ، دوباره باهم (۱۳۹۰) ، من مادر هستم (۱۳٨٩) ، برف روی شیروانی داغ (۱۳۸۹) ، در امتداد شهر (۱۳۸۹) و بیداری رؤیاها (۱۳۸۸) .


جوایز و افتخارات امیر حسین آرمان :

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» .
نامزد دریافت جایزه بهترین قطعه پاپ برای ترانه «خواستنی» در چهارمین جشن موسیقی ما .
نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد برای سریال پریا (نقش کیوان) از جشن حافظ .
نامزد دریافت جایزه بهترین قطعه پاپ برای ترانه «ترفند» در پنجمین جشن موسیقی ما . 


فعالیت های خارج از بازیگری امیر حسین آرمان :

امیر حسین آرمان به فعالیت های دیگری از جمله خوانندگی مشغول می باشد و به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۲ با ترانه «به سوی تو» تا کنون شش ترانه را منتشر کرده است . آرمان اجرا های زنده در محافل هنری و تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد که از میان آنها می‌ توان به اجرای زنده ترانه‌ هایش در جشن منتقدین سینما اشاره کرد که اولین اجرای زنده در مسیر خوانندگی برای او محسوب می شود .

از جمله فعالیت های خوانندگی امیر حسین آرمان ، می توان به موارد زیر اشاره داشت :  

ترفند (تیتراژ برنامه فرمول یک) ، به سوی تو ، مثل یک خواب ، آتش ، هر شب ، خواستنی ، تا تو نگام می‌ کنی و فرقی نمیکنه . 


علاقه مندی های دیگر امیر حسین آرمان :

از دیگر علاقه های امیر حسین آرمان ، مجری گری و کار های مدلینگ است . تبلیغ یکی از برند های کت و شلوار از جمله برند ال سی من بر عهده امیر حسین آرمان است .

 

 

امیر حسین آرمان در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

امیر حسین آرمان در بسیاری از سریال های نمایش خانگی ایفای نقش کرده که از جمله آنها عبارت است از :
مسابقه ۱۳ شمالی سال ۱۳۹۷ ، ممنوعه سال ۱۳۹۷ ، مانکن سال ۱۳۹۸ .

امیر حسین آرمان در سریال جدیدی با نام بهشت تبهکاران ایفای نقش نموده است . بهشت تبهکاران با مضمون تاریخی ، به نویسندگی و کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در مرحله ساخت است و احتمال آن می رود که در زمستان 1402 در شبکه نمایش خانگی منتشر شود .  

 

امیر حسین آرمان در مجموعه های تلوزیونی زیر نیز هنرمندی کرده است :

امیر حسین آرمان در مجموعه های بسیاری ایفای نقش کرده که از جمله آنها عبارت است از :
کلاه پهلوی سال ۱۳۹۱-۱۳۹۲ ، سرزمین کهن سال ۱۳۹۲ ، پیدا و پنهان سال ۱۳۹۲ ، کیمیا سال ۱۳۹۴ ، پریا سال ۱۳۹۵ و مرز خوشبختی سال ۱۳۹۶ .


فیلم و سریال تصادفی - فیلم عواقب


1402.10.15
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 15 سریال آمرلی منتشر شد .