جستجو

سریال جنگل آسفالت

حسام منظور و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش

فیلم نایس حسام منظور یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که حسام منظور با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . حسام منظور همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت حسام منظور با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

حسام منظور و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی حسام منظور همراه با تصاویر حسام منظور و آثار منخب و برگزیده حسام منظور را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی حسام منظور فیلم نایس همراه شوید .

 

 

حسام-منظور

زندگینامه بازیگر برجسته حسام منظور :

حسام منظور متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ ‏است که در زمینه سینما ، تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد . حسام منظور هنوز ازدواج نکرده و فعلاً مجرد است .
حسام منظور بطور جدی بعد از ورود به دانشگاه از سال ۱۳۸۰ زمانی که ۲۱ ساله بود از نمایش خوان هشتم به کارگردانی محمد مسعود طیبی در کانون مفتح بروی صحنه رفت . حسام منظور با فیلم تلفن همراه رییس جمهور در سال ۱۳۹۰ و سپس در سال ۹۴ با مجموعه های قصه های تبیان وارد تلویزیون شد .

 

حسام-منظور-سریال


شرح کلی حرفه بازیگری حسام منظور :

حسام منظور که در زمینه تئاتر و بازیگری تئاتر بسیار متبحر است ، در بسیاری از نقش با حس عمیق وارد صحنه شده و چشم هر بیننده را خیره می سازد . و از را ه تئاتر وارد سینما شد . حسام منظور باید ابتدا به نقش های محول شده فکر کند و سپس بپذیرد . 

 

حسام-منظور-جشن-حافظ


نقش های برجسته حسام منظور :

حسام منظور در چندین مجموعه تلوزیونی توانسته به بهترین وجه ایفای نقش نماید :
قصه های تبیان ۱۳۹۴ .
روزهای بی قراری ۱۳۹۵ .
گشت ویژه ۱۳۹۵ .
بانوی عمارت ۱۳۹۷ .
برادر جان ۱۳۹۸ .
نجلا ۱۳۹۹ .

جوایز و افتخارات حسام منظور :
حسام منظور در سال ۱۳۸۸ برای نمایش مکبث کاندیدای دریافت بهترین بازیگر مرد سال شد ، اما در نهایت سال ۱۳۹۵ برای نمایش اودیسه جایزه بهترین بازیگر مرد سال را گرفت .
حسام منظور برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام در نوزدهمین جشن دنیای تصویر برای مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت در سال ۱۳۹۸ شد .
حسام منظور برنده تندیس بهترین بازیگر مرد در پنجمین جشنواره جام جم برای مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت در سال ۱۳۹۷ شد .
حسام منظور برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در سیزدمین جشن بازیگر برای نمایش اودیسه در سال ۱۳۹۵ شد .


فعالیت های خارج از بازیگری حسام منظور :

حسام منظور در چندین بازی در موزیک ویدیو توانسته به بهترین وجه ایفای نقش نماید :
موزیک ویدیو زندان محسن چاوشی که بارها در تلویزیون پخش شده است با بازی زیبای حسام منظور می باشد . 


علاقه مندی های دیگر حسام منظور :

حسام منظور تجربه خود در بازیگری را با تاسیس موسسه ای بنام کلوپ بازیگری ، با پذیرش هنرجو منتقل می کند . حسام منظور کارگردانی تئاتر هم انجام می دهد . حسام منظور که در زمینه سینما ، تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد ، در آموزشگاه ، کلاس های بازیگری مقدماتی ، پیشرفته ، بدن و بیان برگزار می نماید . حسام منظور سالهاست استاد دانشگاه بوده و مدتی در دانشگاه اراک و حالا در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد دروسی از بازیگری ، مبانی و تربیت حس را تدریس می کند ‌. 

 

حسام منظور در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

حسام منظور در سریال بهشت تبهکاران به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی نقشی دیگر و ماندگار از خود برجای خواهد گذاشت .
ساخت سریال بهشت تبهکاران به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی و تهیه کنندگی فتح الله جعفری جوزانی است که فیلمبرداری آن از اواخر مرداد ماه ۱۴۰۱ در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده است . انتظار می‌ رود سریال بهشت تبهکاران در زمستان ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی انتشار یابد . 

 

حسام منظور در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

حسام منظور در چندین فیلم سینمایی توانسته به بهترین وجه ایفای نقش نماید :
تلفن همراه رئیس جمهور ۱۳۹۰ .
ربوده شده ۱۳۹۴ .
مست عشق ۱۳۹۸ .
طلاخون ۱۳۹۸ .


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.14
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .