جستجو

سریال جنگل آسفالت

شکیب شجره و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش

فیلم نایس شکیب شجره یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که شکیب شجره با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . شکیب شجره همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت شکیب شجره با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

شکیب شجره و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی شکیب شجره همراه با تصاویر شکیب شجره و آثار منخب و برگزیده شکیب شجره را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی شکیب شجره فیلم نایس همراه شوید .

 

شکیب-شجره

 

زندگینامه بازیگر برجسته شکیب شجره :

شکیب شجره ، متولد یکم شهریور سال ۱۳۶۸ در خرمدره شهر زنجان به دنیا آمد . مادرش زنی خانه‌ دار و پدرش وکیل است و یک برادر و دو خواهر دارد . شکیب شجره ، برادرزاده زنده یاد دکتر صدرالدین شجره گوینده ، مجری ، بازیگر ، دوبلور ، نمایشنامه‌ نویس ، و کارگردان نمایش رادیوی است . شکیب شجره ، مدرک بازیگری تئاتر از سیدنی و لیسانس فیزیک دارد کـه زمان اخذ آن ۷ سال طول کشید . 

 

شکیب-شجره-بازیگر

 
شرح کلی حرفه بازیگری شکیب شجره :

شکیب شجره ، فعالیت های بازیگری خود را از اواخر دهه ۸۹ آغاز کرد و از ۱۸ سالگی وارد حرفه بازیگری شده ودر کلاس های امین تارخ و استاد سمندریان حضور داشته ، شکیب شجره سرانجام با بازی در سریال پربیننده هیولا بـه کارگردانی مهران مدیری بـه شهرت بالایی دست یافت .
شکیب شجره ، از جمله بازیگرانی است که برای بازی نقش ها ، متناسب با نقش ، بـه مکان هاي واقعی می‌رود . 

 

شکیب-شجره-چیدمانه


نقش های برجسته شکیب شجره :

شکیب شجره کارش را در تئاتر با جدیت تمام دنبال کرد و آثار مختلفی را به عرصه نمایش گذاشته است . شکیب در حال حاضر علاوه بر تئاتر برای حوزه سینما هم فعالیت‌ هایی داشته است . از جمله نقش هایی که شکیب شجره خود را در دهن بیننده جا کرده است می توان به فیلم خوب ، بد ، جلف ۲
و همچنین سریال هیولا اشاره داشت .
 

جوایز و افتخارات شکیب شجره :

شکیب شجره ، مستعد است و بدون شک در آینده‌ ای نه چندان دور موفقیت‌ های زیادی در عرصه بازیگری بدست خواهد آورد . فن بیان ، صدا و حرکت بدن شکیب شجره با بازی حساب شده‌ اش در قاب تصویر بدون شک این بازیگر را به یکی بهترین‌ ها در حرفه خود و تلوزیون مبدل کرده است .

 
فعالیت های خارج از بازیگری شکیب شجره :

شکیب شجره علاوه بر بازیگری ، پیانیست هم هست . وی خوانندگی ، تدریس بازیگری و صاحب متد آموزش بازیگری ثبت شده است . شکیب شجره متد خود را تدریس می‌کند و در تهران. ۲۰۰۰ صفحه درباره این متد آموزشی نوشته است . شکیب شجره ، فردی کاملاً جدی ولی شوخ ، شلوغ و پر انرژی است .  


علاقه مندی های دیگر شکیب شجره :

شکیب شجره علاوه بر بازیگری به موسیقی علاقه دارد و همواره به دنبال متد های جدید در حرفه هنر است . او پیانیست قهاری است که از این فن برای آموزش و تدریس استفاده می نماید .

 

شکیب شجره در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

شکیب شجره ، در سریالی که اخیراً از شبکه نمایش خانگی با نام سریال هیولا پخش شد توانست نقشی زیبا را بیافریند . شکیب شجره ، به تازگی در سریال اسکار رئالیتی شو به کارگردانی و اجرای مهران مدیری شرکت کرده است . سریال اسکار رئالیتی شو در حال ضبط می باشد و به زودی از شبکه پخش نمایش خانگی منتشر خواهد شد . 

سریال جدید و پرطرفدار سایه باز با ژانر درام و معمایی به کارگردانی علی یاور تولید شده که محصول مشترک ایران و ترکیه است . شکیب شجره به همراه سایر بازیگران مطرح و اصلی سریال سایه باز از جمله : مهدی هاشمی ، همایون ارشادی ، شکیب شجره ، نیما شعبان نژاد ، نازلی رجب پور ، شقایق فراهانی ، محمد نادری ، شبنم قلی‌خانی ، شاهد احمدلو و فاطمه گودرزی ، به ایفای نقش پرداخته است .

 

شکیب شجره در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

شکیب شجره در فیلم خوب ، بد ، جلف نقش بی نظیر از خود ایفا نمود .


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.14
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .