جستجو

سریال جنگل آسفالت

غلامرضا نیکخواه و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش

فیلم نایس غلامرضا نیکخواه یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که غلامرضا نیکخواه با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . غلامرضا نیکخواه همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت غلامرضا نیکخواه با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

غلامرضا نیکخواه و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی غلامرضا نیکخواه همراه با تصاویر غلامرضا نیکخواه و آثار منخب و برگزیده غلامرضا نیکخواه را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی غلامرضا نیکخواه فیلم نایس همراه شوید .

 

غلامرضا-نیکخواه

 

زندگینامه بازیگر برجسته غلامرضا نیکخواه :

غلامرضا نیکخواه در ۱ فروردین ۱۳۲۷ در بوشهر متولد شد . تحصیلات غلامرضا نیکخواه لیسانس رشته علوم سیاسی و لیسانس رشته کارگردانی است . غلامرضا نیکخواه متاهل و یک فرزند دختر به نام نیلوفر نیکخواه دارد . غلامرضا نیکخواه بازیگر پر سابقه سینما و تلویزیون است اما شغل اصلی او کارشناس خودرو در گمرک است . دختر غلامرضا نیکخواه راه پدر را پیش گرفته و نقش های گذرا و کوتاهی را نیز بازی کرده است . 

 

غلامرضا-نیکخواه-بازیگر

 
شرح کلی حرفه بازیگری غلامرضا نیکخواه :

رضا نیکخواه در سال ۱۳۶۷ با یک نقش کوتاه در شبکه ۲ ، بازیگری را در تلویزیون تجربه کرد . غلامرضا نیکخواه با همکاری اسماعیل پوررضا کار مناسبتی برای مخاطب کودک و نوجوان ساخت و پس از آن در سال ۱۳۷۱ نیز با معینی یاسینی در کاری همکاری داشت و از همین طریق با علی عمرانی و داریوش کاردان آشنا شد .
رضا نیکخواه که در برنامه معینی یاسینی حضور موفقی داشت ، با دعوت علی عمرانی برای بازی در برنامه نوروز ۷۲ انتخاب شد ، مهران مدیری هم از طریق داریوش کاردان به این برنامه دعوت شد ، به همین دلیل آشنایی رضا نیکخواه با مهران مدیری نیز سابقه طولانی دارد .
پس از نوروز ۷۲ ، رضا نیکخواه در بسیاری از کار های مهران مدیری مانند سریال‌ های طنز «پرواز ۵۷»، «جنگ ۷۷» و «مرد هزارچهره» بازی کرد و به شهرت رسید . 

 

غلامرضا-نیکخواه-نوجوانی


نقش های برجسته غلامرضا نیکخواه :

از جمله نقش های به یاد ماندنی رضا نیکخواه بازی در فیلم های آینه بغل و طهران تهران است . 


جوایز و افتخارات غلامرضا نیکخواه :

رضا نیکخواه نامزد جوایز در جشنواره ها شده ولی تا کنون جوایزی کسب نکرده است . 

 

غلامرضا-نیکخواه-سریال


فعالیت های خارج از بازیگری غلامرضا نیکخواه :

غلامرضا نیکخواه به ورزش والیبال به‌ صورت حرفه ای دنبال می کند و علاقه دارد . غلامرضا نیکخواه لیسانس کارگردانی سینما ، فوق لیسانس بیوتکنولوژی ، فوق لیسانس سینما و دکترا مدیریت بازرگانی را اخذ کرده است .

 

غلامرضا نیکخواه در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

غلامرضا نیکخواه توانسته در بسیاری از مجموعه های تلوزیونی ایفای نقش نماید که از جمله آن می توان به موارد های زیر اشاره داشت :
مرد دو هزار چهره ، بزنگاه ، مرد هزار چهره ، آرزو های شیرین ، زیر آسمان شهر ، به‌ همین سادگی ، آغوش‌ های خالی ، جنگ نوروز ۷۷ ، پرواز ۵۷ و جنگ نوروز 72 .

 

غلامرضا نیکخواه در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

غلامرضا نیکخواه توانسته در بسیاری از سریال های نمایش خانگی ایفای نقش نماید که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره داشت :
جوکررئالیتی شو به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌ باشد .
رضا نیکخواه در سریال جیران ساخته حسن فتحی در نقش «عزیزآقا» خواجه مخصوص جیران ، بازی کرده است .
رضا نیکخواه در سریال «ساخت ایران ۳» در کنار بازیگرانی چون امین حیایی و مجید صالحی نقش هاشم را ایفا کرد .
غلامرضا نیکخواه در سریال های قهوه تلخ ، نیسان آبی ، عطسه ، شوخی کردم ، ویلای من و چشماتو نبند نیز هنرنمایی کرده است . غلامرضا نیکخواه به تازگی در سریال اسکار رئالیتی شو به کارگردانی و اجرای مهران مدیری شرکت کرده است . سریال اسکار رئالیتی شو در حال ضبط می باشد و به زودی از شبکه پخش نمایش خانگی پخش خواهد شد .

 

غلامرضا نیکخواه در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

غلامرضا نیکخواه توانسته در بسیاری از فیلم های سینمایی ایفای نقش نموده است ، که از جمله آن می توان به فیلم های زیر اشاره داشت :
رحمان 1400 ، آینه بغل و طهران تهران .

 


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.14
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .