جستجو

سریال جنگل آسفالت

جمشید هاشم پور و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش

فیلم نایس جمشید هاشم پور یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که جمشید هاشم پور با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . جمشید هاشم پور همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت جمشید هاشم پور با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

جمشید هاشم پور و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی جمشید هاشم پور همراه با تصاویر جمشید هاشم پور و آثار منخب و برگزیده جمشید هاشم پور را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی جمشید هاشم پور فیلم نایس همراه شوید .

 

جمشید-هاشم-پور

 

زندگینامه بازیگر برجسته جمشید هاشم پور :

جمشید هاشم پور با نام هنری جمشید آریا در پنجم فروردین ۱۳۲۳ در تهران متولد شد . تحصیلات جمشید آریا دیپلم است و متاهل و دارای دو فرزند دختر است . جمشید هاشم‌ پور با نام هنری جمشید آریا در ۲۴ سالگی با فیلم جهنم سفید ساختهٔ ساموئل خاچیکیان پا به عرصهٔ بازیگری گذاشت و تاکنون در بیش از ۱۰۰ فیلم و ۳ مجموعهٔ نمایش خانگی نقش ایفا کرده‌است .

 

جمشید-هاشم-پور-زینال-بندری



شرح کلی حرفه بازیگری جمشید هاشم پور :

بازی جمشید هاشم پور ، در نقش زینال بندری در فیلم تاراج ساخته ایرج قادری بود که جمشید آریا را با سر تراشیده میان مردم مطرح کرد . تا جایی که تیپ قهرمان سر تراشیده تا سالها مخاطبان بسیاری جلب کرد . 

 

جمشید-هاشم-پور-فیلم-مادر


نقش های برجسته جمشید هاشم پور :

جمشید هاشم پور توانسته در بسیاری از فیلم های سینمایی ایفای نقشی جذاب نماید که از جمله آن می توان به فیلم های زیر اشاره داشت :
آواز قو ، سفر به فردا ، قارچ سمی ، واکنش پنجم ، زینال بندری و مسافر ری . 

 

جمشید-هاشم-پور-فیلم-فجر


جوایز و افتخارات جمشید هاشم پور :

هاشم پور پس از دریافت دیپلم افتخار از هفدهمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۷ برای بازی در فیلم «هیوا» انتخاب شد و سعی کرد در فیلم های خوب و متفاوت بازی کند .
بازی خوب او در فیلم «سفر به فردا» نامزد جشنواره بیستم فیلم فجر شد .
هاشم پور در سال ۸۶ برای فیلم استشهادی برای خدا نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد .
جمشید هاشم پور برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم هیوا شد .
جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۷ ، برنده لوح زرین بهترین بازیگر مرد در واکنش پنجم ، برنده لوح زرین بهترین بازیگر مرد در مسافر ری ، چهارمین بازیگر نقش اول مرد سال در قارچ سمی و اهدای تندیس حافظ یک عمر فعالیت هنری .
از جمشید هاشم پور در اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌ المللی فیلم مقاومت ، برای یک عمر فعالیت هنری تجلیل شد .

 

جمشید-هاشم-پور-نوجوانی



فعالیت های خارج از بازیگری جمشید هاشم پور :

جمشید هاشم پور به غیر از حرفه بازیگری در حرفه ورزش و زمینه عای مختلف آن فعالیت دارد . که در بسیاری از نقش هایش به عنوا یک رزمی کار دیده شده است . 

 

جمشید-هاشم-پور-کانی-مانگا


علاقه مندی های دیگر جمشید هاشم پور :

جمشید هاشم پور به جز بازیگری به ورزش و بدنسازی علاقه دارد . 

 

 

 

جمشید-هاشم-پور-همسر

 

 

جمشید هاشم پور در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

جمشید هاشم پور یا جمشید آریا در سریال بهشت تبهکاران به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی نقشی دیگر و ماندگار از خود برجای خواهد گذاشت . ساخت سریال بهشت تبهکاران به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی و تهیه کنندگی فتح الله جعفری جوزانی است که فیلمبرداری آن از اواخر مرداد ماه ۱۴۰۱ در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده است . انتظار می‌ رود سریال بهشت تبهکاران در زمستان ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی انتشار یابد . پیش از این نیز جمشید هاشم پور در سریال نیسان آبی ایفای نقش نموده است .

 

 

جمشید هاشم پور در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

جمشید هاشم پور توانسته در بسیاری از فیلم های سینمایی ایفای هنر نماید که از جمله آن می توان به فیلم های زیر اشاره داشت :
آواز قو ، سفر به فردا ، قارچ سمی ، واکنش پنجم ، زینال بندری و مسافر ری .  


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.14
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 3 پدرخوانده فصل سوم منتشر شد .