جستجو

سریال جنگل آسفالت

امیر علی نبویان و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش

فیلم نایس امیر علی نبویان یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که امیر علی نبویان با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . امیر علی نبویان همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت امیر علی نبویان با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

امیر علی نبویان و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی امیر علی نبویان همراه با تصاویر امیر علی نبویان و آثار منخب و برگزیده امیر علی نبویان را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی امیر علی نبویان فیلم نایس همراه شوید .

 

امیر-علی-نبویان

 

زندگینامه بازیگر برجسته امیر علی نبویان :

سید امیر علی نبویان متولد ۲ فروردین ۱۳۵۹ در تهران و فارغ‌ التحصیل رشته مهندسی برق از دانشگاه مازندران است . امیر علی نبویان سالها پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد . نام همسر ایشان بهار نوروزپور و خانه دار است . امیر علی نبویان در ۸ مهر ماه ۱۳۹۵ بدون برگزاری مراسم عروسی با یکدیگر ازدواج کرده و زندگی عاشقانه ای دارند . طریقه آشنایی آنها به محل کارشان باز می گردد ، نبویان در شرکت تبلیغاتی همسرش کار می کرد که این همکاری منجر به آشنایی و ازدواج شد .
پدرش نصرالله نبویان و مادرش مرسده نورزاد بوده و یک برادر کوچک بنام البرز دارد . امیر علی نبویان خواهر زاده مسعود فروتن کارگردان و مجری تلویزیون است . 

امیر-علی-نبویان-بازیگر

 
شرح کلی حرفه بازیگری امیر علی نبویان :

امیرعلی نبویان اولین تجربه خود در تلویزیون مقابل دوربین را در سال ۱۳۹۲ با بازی در سریال نوش دارو به دست‌ آورد . نوش دارو سریالی به کارگردانی و نویسندگی جواد اردکانی و تهیه‌ کنندگی علی لدنی می‌ باشد که از شبکه یک سیما پخش شد . نبویان ، شهرت خود را از برنامه تلویزیونی رادیو هفت به‌ دست‌ آورد . امیر علی نبویان در سال ۱۳۸۷ برای حضور در کلاس های بازیگری از آمل به تهران آمد و در دوره بازیگری زیر نظر اساتیدی چون هدایت هاشمی ، مهتاب نصیر پور و حسن معجونی شرکت نمود . او همچنین در دوره کلاس های نویسندگی شرکت نمود . 

 

امیر-علی-نبویان-همسر


نقش های برجسته امیر علی نبویان :

امیرعلی نبویان در ارتش سری که یک رئالیتی‌ شو به روایت امیر علی نبویان به‌ عنوان گرداننده بازی در تمامی قسمت‌ ها است ، حضور دارد . 


جوایز و افتخارات امیر علی نبویان :

امیر علی نبویان کاندیدای بهترین کتاب سال مربوط به قصه‌ های امیر علی شد .

 
فعالیت های خارج از بازیگری امیر علی نبویان :

امیر علی نبویان ، نویسنده ، مجری و بازیگر است . سید امیرعلی نبویان علاوه بر اجرا در برنامه‌ های تلویزیون ، نویسنده نیز هست و پنج کتاب شامل مجموعه قصه‌ های امیرعلی و «کأن لم یکن» از وی منتشر شده‌ است . 

امیر علی نبویان به مجری گری هم مشغول می باشد و در بسیاری از برنامه ها به امر مجری گری مشغول بوده است :
خوشا شیراز در سال 1390 .
رادیو هفت در سال 1394 تا 1391 .
صد برگ در سال 1394 .


علاقه مندی های دیگر امیر علی نبویان :

امیر علی نبویان علاقه خاصی به نویسندگی دارد و علاوه بر کار های تلوزیونی به نوشتن مشغول است . عناوین کتاب های امیر علی نبویان عبارت است از :
مجموعه داستان‌ های امیر علی (۴جلد) و شهر غصه و کأن لَم یَکُن .

امیر علی نبویان در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

امیر علی نبویان در سریال نوش دارو نیز به عنوان بازیگر شرکت داشته است  .

 

امیر علی نبویان در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

در چندین سریال خانگی نیز شرکت داشته است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :
شب‌ های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1400 .
پدر خوانده به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1401 .
ارتش سری به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1401 .

امیر علی نبویان به تازگی در سریال اسکار رئالیتی شو به کارگردانی و اجرای مهران مدیری شرکت کرده است . سریال اسکار رئالیتی شو در حال ضبط می باشد و به زودی از شبکه پخش نمایش خانگی پخش خواهد شد .
امیر علی نبویان در ارتش سری به‌ عنوان گرداننده بازی در تمامی قسمت‌ ها حضور دارد .

 

امیر علی نبویان در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

امیر علی نبویان در فیلم سینمایی نظیر خانه دختر و زرد شرکت و نقشی کوتاه داشته است .


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.14
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 3 پدرخوانده فصل سوم منتشر شد .