جستجو

سریال جنگل آسفالت

صدف اسپهبدی و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش

فیلم نایس صدف اسپهبدی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که صدف اسپهبدی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . صدف اسپهبدی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت صدف اسپهبدی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

صدف اسپهبدی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی صدف اسپهبدی همراه با تصاویر صدف اسپهبدی و آثار منخب و برگزیده صدف اسپهبدی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی صدف اسپهبدی فیلم نایس همراه شوید .

 

 

صدف-اسپهبدی

 

زندگینامه بازیگر برجسته صدف اسپهبدی :

صدف اسپهبدی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۷۲ در ساری و فارغ‌ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد می باشد . تصاویری از ازدواج و همسر صدف اسپهبدی منتشر نشده ، گویا این بازیگر مجرد بوده و ازدواج نکرده است .

شرح کلی حرفه بازیگری صدف اسپهبدی :

صدف اسپهبدی در سال ۱۳۹۵ نقش اول فیلم "راحانا "به کارگردانی کاظم دانشی را بازی کرد . صدف اسپهبدی نقش یک دختر نترس تک تیرانداز سوری به نام راحانا را داشت و توانست به خوبی بدرخشید .
صدف اسپهبدی بازیگری جوان ایرانی در سال ۱۳۹۶ در فیلم کوتاه «dystopia» یا دیستوپیا به کارگردانی سپهر کشن فلاح یک نقش اثر گذار داشت که همین کار سبب آغاز فعالیت هنری او شد . 

صدف-اسپهبدی-بازیگر


نقش های برجسته صدف اسپهبدی :

اوج شهرت صدف اسپهبدی مربوط به ایفای نقش در فیلم علفزار به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌ کنندگی بهرام رادان است .صدف اسپهبدی با بازی در نقش فریبا زن معتاد در این فیلم نگاه ها را به خود خیره کرد و بسیار مشهور شد . یکی از موارد توجه در مورد این بازیگر، کاهش وزن و لاغری سریع او بود که این روزها با اکران فیلم سینمایی علفزار ، بیشتر مورد توجه قرار گرفت . صدف اسپهبدی بازیگر فیلم سینمایی علفزار برای بازی در این فیلم در نقش فریبا زن معتاد ، ۲۵ کیلو گرم از وزن خود را در مدت چند ماه کم کرده است .

 

صدف-اسپهبدی-بازیگر-علفزار



جوایز و افتخارات صدف اسپهبدی :

صدف اسپهبدی برای بازی در نقش زنی معتاد در فیلم علفزار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر صدف شد . 


فعالیت های خارج از بازیگری صدف اسپهبدی :

صدف اسپهبدی خارج از بازیگری در سینما در تئاتر نیز نقش آفریتی کرده است :
چیزی شبیه زندگی : علیرضا مهران ، 1400 .
مرده شور : جواد رازقندی ، 1400 .
جنون محض : علیرضا کوشک‌ جلالی ، 1401 . 


علاقه مندی های دیگر صدف اسپهبدی :

صدف اسپهبدی علاقه به اجرای برنامه با عنوان مجری گری داد . صدف اسپهبدی در برنامه همیشه خونه شبکه آموزش در تابستان ۱۳۹۷ ، تجربه مجری گری در کنار فرهاد جم را داشته‌ است . 

 

صدف اسپهبدی در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

صدف اسپهبدی در مجموعه تلویزیونی سفر در خانه نیز توانست به زیبایی ایفای نقش کند .
صدف اسپهبدی در سال ۱۳۹۶ توانست موفقیتی را در یکی از سریال های تلویزیونی طنز با نام «سفر در خانه» کسب نماید . صدف اسپهبدی افتخار بازی در کنار بازیگرانی چون نسرین مقانلو ، حسن پورشیرازی و بهنوش بختیاری را داشت .
همچنین صدف اسپهبدی بازی در سریال دلدار را نیز در کارنامه هنری خود دارد .

 

صدف اسپهبدی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

صدف اسپهبدی در سریال بازنده به کارگردانی امین حسین پور ایفای نقش کرده است . سریال بازنده از زمستان ۱۴۰۲ از در شبکه نمایش خانگی قابل پخش است .

 

صدف اسپهبدی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :
صدف اسپهبدیفعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۹۶ با بازی در فیلم کوتاه راحانا آغاز کرد .

از جمله نقش آفرینی صدف اسپهبدی در فیلم می توان به فیلم هایی چون :
فیلم کوتاه بازماندگان معنا : به کارگردانی سیدامین جواهری در سال 1398 ،
 فیلم «الف امنیت» کنار علیرضا جلالی تبار و حمیدرضا هدایتی در سال ۱۳۹۸، اشاره کرد . 

1402.10.13
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

فیلم و سریال تصادفی


توجه ! قسمت 14 زوداک ( قسمت 2 فینالیست ها ) منتشر شد .