جستجو

سریال جنگل آسفالت

الناز شاکردوست ، ازکودکی تا امروز + عکس های خصوصی و خانوادگی

فیلم نایس الناز شاکردوست یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که الناز شاکردوست با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . الناز شاکردوست همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت الناز شاکردوست با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

الناز شاکردوست و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی الناز شاکردوست همراه با تصاویر الناز شاکردوست و آثار منخب و برگزیده الناز شاکردوست را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی الناز شاکردوست فیلم نایس همراه شوید .

 

 

الناز-شاکردوست-بازیگر

 

زندگینامه بازیگر برجسته الناز شاکردوست :

الناز شاکردوست متولد ۷ تیرماه ۱۳۶۳ در تهران و فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد . پدر الناز شاکردوست تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش با نام فاطمه محتشمی خانه دار است . الناز شاکردوست درسخوان و باهوش بود و در رشته ریاضی با معدل ۱۹/۲۳ دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه ۱۱ وارد رشته بازیگری تئاتر شده و ادامه تحصیل داد .
شاکردوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است با این حال مدتی از علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس به عنوان همسرش نام می بردند که صحت ندارد .
پس از چند بازی مشترک با «هوتن شکیبا» هم خبر ازدواج این دو نفر منتشر شد که صحت ندارد .
الناز شاکردوست یکی از بازیگران فوتبال دوست می باشد که به شدت طرفدار پرسپولیس است اما فقط در زمان دربی ها برای استقلالی ها کری می خواند .
الناز شاکردوست در اردیبهشت ۱۳۹۵ خط موبایل خود را به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان به یک تاجر فرش تبریزی فروخت .

 

الناز-شاکردوست-تفریح

 



شرح کلی حرفه بازیگری الناز شاکردوست :

الناز شاکردوست بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۹ سال بود توسط کارگردان نامی ایران کیومرث پوراحمد برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد . به این ترتیب بود که برای اولین بار در این فیلم با محمدرضا گلزار و «گوهر خیراندیش» جلوی دوربین رفت .
بعد از اولین تجربه موفق شد سال ۱۳۸۳ در ۴ فیلم سینمایی «قتل آنلاین» ، «عروس فراری» ، «گل یخ» و «مجردها» پشت سر هم دعوت به بازی شد .
چهره اش از فیلم «عروس فراری» سال ۸۴ شناخته شد سپس با حضور در فیلم های «قاعده بازی» ، «اتوبوس شب» ، «کیش و مات» و «دو خواهر» حسابی به اوج شهرت رساند .


نقش های برجسته الناز شاکردوست :

از جمله نقش های تاثیر گذار و حیرت آور الناز شاکردوست می توان به بازی وی در فیلم هایی نظیر عناوین زیر اشاره کرد :

تی تی ، ابلق ، شبی که ماه کامل شد ، رسوایی ، خفه گی ، تو ومن ، گل یخ ، سراسر شب ، مجرد ها ، باد در علفزار می پیچد ، قلب یخی . 

 

الناز-شاکردوست-جشن-حافظ

 


جوایز و افتخارات الناز شاکردوست :

الناز شاکر دوست اولین جایزه بازیگری را در سال ۱۳۹۴ از جشنواره فیلم فرانسیسکو آمریکا بعنوان بهترین بازیگر زن جشنواره برای بازی در فیلم «تابلو» گرفت .
الناز شاکردوست در سال ۱۳۹۴ موفق شد تندیس بهترین بازیگر زن جشن حافظ را بگیرد تا اینکه سال ۹۷ برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول را بدست آورد . 

الناز شاکردوست برنده تندیس بهترین بازیگری زن در جشن حافظ برای بازی در فیلم «مبارک» سال ۱۳۹۶ شد .
الناز شاکردوست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» سال ۱۳۹۷ شد .
الناز شاکردوست برنده تندیس جشن انجمن منتقدان و نویسندگان ایران بعنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» ۱۳۹۸ شد .
الناز شاکردوست برنده تندیس جشن انجمن منتقدان و نویسندگان ایرانی بعنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم «تی تی» ۱۴۰۱ شد .

 

الناز-شاکردوست-شبی-که-ماه-کامل-شد


فعالیت های خارج از بازیگری الناز شاکردوست :

الناز شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد . الناز شاکردوست در تئاتر نیز ایفای نقشی به یاد ماندنی کرده است : گم و گور – ۱۳۹۶ .


علاقه مندی های دیگر الناز شاکردوست :

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو است ، به طوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده اند . الناز شاکردوست به ورزش‌ هایی از جمله بدنسازی و TRX ، اسكی در فصل زمستان و یوگا به خاطر شرایط سلامت جسم و روح علاقه شدیدی دارد . الناز شاکردوست از ۲۳ سالگی سعی کرد همه دنیا را شهر به شهر بگردد و لذت ببرد . اما بیشتر دوست دارد جاهایی که می رود او را با عنوان الناز شاکر دوست بازیگر نشناسند بلکه با او مثل یک انسان عادی برخورد کنند که بدون شک یکی دیگر از علایق اوست ‌.

 

الناز شاکردوست در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

شاکر دوست تا به حال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده است . 

 

الناز شاکردوست در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

الناز شاکردوست سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی به نام های رالی ایرانی – ۱۳۹۱ ، قلب یخی – ۱۳۹۰ و قلب یخی – ۱۳۸۹ را دارد .
الناز شاکردوست به تازگی در سریال اَزازيل به کارگردانی حسن فتحی ایفای نقش کرده است . سریال اَزازيل از زمستان ۱۴۰۲ از در شبکه نمایش خانگی قابل پخش است . 

 

الناز شاکردوست در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

یادگار جنوب – ۱۴۰۱ .
کابل پلاک ۱۰ – ۱۴۰۰ .
ابلق – ۱۳۹۹ .
تی تی – ۱۳۹۸ .
من می ‌ترسم – ۱۳۹۷ .
مطرب – ۱۳۹۷ .
شبی که ماه کامل شد – ۱۳۹۷ .
سراسر شب – ۱۳۹۶ .
خفگی – ۱۳۹۵ .
اسب سفید پادشاه – ۱۳۹۳ .
مبارک – ۱۳۹۳ .
تابو – ۱۳۹۳ .
آتیش بازی – ۱۳۹۲ .
رسوایی – ۱۳۹۱ ‌.
تو و من – ۱۳۹۰ .
بوی گندم – ۱۳۸۹ .
نقطه بی ‌بازگشت – ۱۳۸۸ .
سلام بر عشق – ۱۳۸۸ .
شرط اول – ۱۳۸۸ .
ناسپاس – ۱۳۸۸ .
چراغ قرمز – ۱۳۸۸ .
فاصله – ۱۳۸۸ ‌.
کارناوال مرگ – ۱۳۸۷ .
کیش و مات – ۱۳۸۷ .
باد در علفزار می ‌پیچد – ۱۳۸۶ .
اتوبوس شب – ۱۳۸۵ .
خدا نزدیک است – ۱۳۸۵ .
چند می ‌گیری گریه کنی – ۱۳۸۴ .
قتل آنلاین – ۱۳۸۴ .
عروس فراری – ۱۳۸۳ .  


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.12
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 10 افعی تهران منتشر شد .