جستجو

سریال جنگل آسفالت

فرشته حسینی و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش

فیلم نایس فرشته حسینی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که فرشته حسینی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . فرشته حسینی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت فرشته حسینی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

فرشته حسینی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی فرشته حسینی همراه با تصاویر فرشته حسینی و آثار منخب و برگزیده فرشته حسینی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی فرشته حسینی فیلم نایس همراه شوید .

فرشته-حسینی-بازیگر

 

 

زندگینامه بازیگر برجسته فرشته حسینی :

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد . پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند . فرشته حسینی تحصیل کرده در مقطع دیپلم است . فرشته حسینی در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بود تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کند تا کمک خرج خانواده باشد .
اوایل می خواستم به افغانستان برگردم و آنجا فعالیت کنم اما شرایط فعالیت در افغانستان هنوز مهیا نبود و دوستان افغانستانی ام برایم مانع تراشی کرده اند .
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ فرشته حسینی با جمله عاشقانه ، تولد نوید محمدزاده همبازی خود در سریال قورباغه را تبریک گفت و نوید هم در پاسخ او را جانِ خود نامید !
نوید محمدزاده و فرشته حسینی با هم ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند . 

 

فرشته-حسینی-نوید-محمدزاده

 
شرح کلی حرفه بازیگری فرشته حسینی :

فرشته حسینی اولین بار وقتی ۹ سال داشت در دوره دو ساله آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی ، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شرکت کرد . با تئاتر مدرسه از همان دوره ابتدایی شروع کرد تا اینکه در مقطع چهارم ابتدایی در حین مخالفت خانواده با کارگردانی توانست مقام دوم استان تهران را بدست آورد .
اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد . 


نقش های برجسته فرشته حسینی :

فرشته حسینی با بازی در فیلم فیلم یلدا در سال ۱۳۹۷ به خوبی درخشید . 

 

فرشته-حسینی-جشن-حافظ


جوایز و افتخارات فرشته حسینی :

فرشته حسینی سال ۱۳۹۵ با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد . 


فعالیت های خارج از بازیگری فرشته حسینی :

فرشته حسینی مشغول به فعالیت های مدلینگ نیز هست . 

 

فرشته-حسینی-جشنواره-فجر

 

 

فرشته حسینی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

فرشته حسینی چندی پیش در سریال پخش شده در شبکه نمایش خانگی با نام قورباغه در سال ۱۳۹۹ ایفای تقش کرده است .
فرشته حسینی از جمله بازیگرانی است که در سریال «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه ، ایفای هنر خواهد کرد . سریال جنگل آسفالت با ژانر درام به زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .  

 

فرشته حسینی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

فیلم هفت و نیم در سال ۱۳۹۸ .
فیلم سونامی در سال ۱۳۹۷ .
فیلم شکستن همزمان بیست استخوان در سال ۱۳۹۷ .
فیلم یلدا در سال ۱۳۹۷ .
فیلم رفتن در سال ۱۳۹۵ .  

علاقه مندی های دیگر فرشته حسینی :

 

 

فرشته حسینی در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

 

 


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.12
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 10 افعی تهران منتشر شد .