جستجو

سریال جنگل آسفالت

حامد نجابت و اطلاعات کامل از زندگي و آخرين عکسهاي خصوصي و همسر و فرزندانش

فیلم نایس حامد نجابت یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که حامد نجابت با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . حامد نجابت همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت حامد نجابت با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

حامد نجابت و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی حامد نجابت همراه با تصاویر حامد نجابت و آثار منخب و برگزیده حامد نجابت را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی حامد نجابت فیلم نایس همراه شوید .

 

حامد-نجابت-بازیگر

 

زندگینامه بازیگر برجسته حامد نجابت :

حامد نجابت متولد سال ۱۳۷۰ در شیراز و دارای مدرک کارشناسی فیلم سازی از دانشگاه علمی کاربردی است . حامد نجابت کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است که در کار خود مهارت بسیار خاصی دارد . 

 
شرح کلی حرفه بازیگری حامد نجابت :

حامد نجابت نویسندگی ، کارگردانی و فیلم‌ برداری فیلم کوتاه «مادرمرده» را بر عهده داشته است . و از هین طریق وارد حرفه بازیگری شد . 


جوایز و افتخارات حامد نجابت :

حامد نجابت به تازگی موفق به کسب تندیس بهترین کارگردانی فیلم کوتاه داستانی از سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران شده است . 


فعالیت های خارج از بازیگری حامد نجابت :

حامد نجابت اغلب به نویسندگی مشغول می باشد که فیلم برداری فیلم های کوتاه مقنعه و اشیاء گمشده را بر عهده داشته و همچنین ، نویسنده و کارگردان این فیلم ها بوده است .

حامد-نجابت-در-تومان

 

حامد نجابت در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

حامد نجابت از جمله بازیگرانی است که در سریال « اهل هوا » به کارگردانی کریم لک زاده و نویسندگی فرناز زارعیان ، ایفای هنر خواهد کرد . سریال اهل هوا با ژانر وحشت و ترسناک به زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

 

 


نقش های برجسته حامد نجابت :

 

علاقه مندی های دیگر حامد نجابت :

 

 

حامد نجابت در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

 

 

حامد نجابت در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

 

 


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.12
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! قسمت 16 آمرلی منتشر شد .