جستجو

سریال جنگل آسفالت

لادن ژافه وند هنرمند و نویسنده - از کارتن خوابی و قاچاق مواد تا بازیگری

فیلم نایس لادن ژافه وند یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که لادن ژافه وند با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . لادن ژافه وند همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت لادن ژافه وند با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

لادن ژافه وند و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی لادن ژافه وند همراه با تصاویر لادن ژافه وند و آثار منخب و برگزیده لادن ژافه وند را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی لادن ژافه وند فیلم نایس همراه شوید .

 

لادن-ژافه-وند-بازیگر

 

زندگینامه بازیگر برجسته لادن ژافه وند :

ژافه وند متولد ۱۰ بهمن ۱۳۳۴ در تهران و فرزند اول خانواده است که دو برادر و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد . لادن ژافه وند از ابتدا بازیگر نبوده و داستان زندگی خودش را دارد .

 

لادن ژافه وند اینطور عنوان می کند که :

اعتیاد داشته و ۲۵ سال کارتن خواب بوده و سپس به بازیگری رسیده است . از کودکی توسط پدر به الکل معتاد شد و در سن ۱۰ سالگی همزمان با تحصیل در دوران ابتدایی آلوده به سیگار شده است . در ۱۲ سالگی به ناچار ازدواج کرد . زندگی او تنها ۱۴ ماه دوام داشت که صاحب یک فرزند پسر شد . همسرش کودک یک ماهه را در مسجدی رها کرد و لادن ژافه وند بدون فرزند شد . بعدها فرزندش را پیدا کرد ولی فرزندش در سن ۳۷ سالگی فوت کرد .
لادن ژافه وند پس از طلاق خانه ای نداشت و کارتن خواب شد و سرانجام در سال ۱۳۶۰ به علت قاچاق مواد مخدر دستگیر و در دادگاه به عنوان مفسد فی الارض شناخته و به اعدام محکوم شد . اما بعد از سه سال توسط رییس دادگاه انقلاب ، حکمش به ۱۲ سال کاهش پیدا کرد . پس از گذشت ۷ سال در زندان بخاطر حسن رفتارش مورد بخشش قرار گرفت و آزاد شد . اما دوباره به سمت خرده فروشی مواد مخدر روی آورد و باز هم کارتن خواب شد .
لادن ژافه وند در سال ۱۳۸۰ تصادف کرد و بدن بی جانش پس از ۳ روز بدون هیچ علائم حیاتی توسط پلیس کشف و به سردخانه بیمارستان منتقل شد . در حالی که جسد برای دفن به  بهشت زهرا منتقل می شد ، جسد در محوطه گرم اورژانس معطل ماند و ناگهان در حالی که کفن پیچ شده بود به طور عجیبی بلند شد . بعد از زنده شدن با هجوم مردم کفنش به عنوان تبرک پاره شد و روزنامه ها تیتر زدند : زنی بعد از سفر ۷ روز به آن دنیا بازگشت !
بعد از زنده شدن به مدت ۱۵ سال به فعالیت قبلی خود ادامه داد تا اینکه در سال ۹۴ تصمیم به ترک در جمعیت طلوع بی نشان ها گرفت و موفق به رهایی از اعتیاد  شد .

لادن-ژافه-وند-و-اکبر-عبدی



شرح کلی حرفه بازیگری لادن ژافه وند :

پس از این اتفافات در سال ۱۳۹۶ توسط هومن سیدی برای بازی در فیلم «مغرهای کوچک زنگ زده» دعوت به بازیگری شد و با این فیلم به اوج شهرت رسید .  


نقش های برجسته لادن ژافه وند :

سریال نیوکمپ در نقش بی بی . 

 


فعالیت های خارج از بازیگری لادن ژافه وند :

لادن ژافه وند علاوه بر بازیگری کمک راهنمای دیگران برای ترک اعتیاد است .


علاقه مندی های دیگر لادن ژافه وند :

لادن ژافه وند علاقه زیادی به نوشتن دارد و در حال نگارش کتاب زندگینامه خود است که بخشی از آن تبدیل به فیلم خواهد شد .

 

 

لادن ژافه وند در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

در سال ۱۴۰۰ در سریال یاغی در نقش  مادر بهمن خان  .
در سال ۱۴۰۲ در سریال نیوکمپ در نقش بی بی .
لادن ژافه وند از جمله بازیگرانی است که در سریال « اهل هوا » به کارگردانی کریم لک زاده و نویسندگی فرناز زارعیان ، ایفای هنر خواهد کرد . سریال اهل هوا با ژانر وحشت و ترسناک به زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد . 

 

لادن ژافه وند در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

در سال ۱۳۹۶ مغزهای کوچک زنگ‌ زده به کارگردانی هومن سیدی .
در سال ۱۳۹۷ آینده به کارگردانی امیر پورکیان .
در سال  ۱۳۹۸ شنای پروانه به کارگردانی سرور محمد .
در سال ۱۴۰۰ غریزه به کارگردانی سیاوش اسعدی .
در سال ۱۴۰۰ نعره سکوت به کارگردانی سعید شعبانی .

 

جوایز و افتخارات لادن ژافه وند :

 

لادن ژافه وند در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

 


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.21
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .