جستجو

سریال جنگل آسفالت

امیر مهدی ژوله بازیگر و نویسنده ایرانی و ازدواج و فرزندان

فیلم نایس امیر مهدی ژوله یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که امیر مهدی ژوله با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . امیر مهدی ژوله همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت امیر مهدی ژوله با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

امیر مهدی ژوله و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی امیر مهدی ژوله همراه با تصاویر امیر مهدی ژوله و آثار منخب و برگزیده امیر مهدی ژوله را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی امیر مهدی ژوله فیلم نایس همراه شوید .

 

امیر-مهدی-ژوله

 

زندگینامه بازیگر برجسته امیر مهدی ژوله :

امیر مهدی ژوله متولد ۲۷ مرداد ۱۳۵۸ و فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته عمران است . امیر مهدی ژوله متاهل است و در سال ۱۳۸۷ ازدواج کرده و یک دختر به نام گندم دارد . نام گندم را مهران مدیری برای دختر امیر مهدی ژوله انتخاب کرد . او زمانی که هنوز به دنیا نیامده بود و مادرش دوران بارداری را می‌ گذراند ، پدرش را در سن ۳۰ سالگی به دلیل تصادف از دست داد . سپس مادر امیرمهدی ژوله هم خیلی زود فوت شد . امیر مهدی ژوله در سن ۱۴ سالگی با مادربزرگش زندگی کرد و برای رسیدن به استقلال خیلی زود به کار کردن روی آورد .

امیر-مهدی-ژوله-فرزندش



شرح کلی حرفه بازیگری امیر مهدی ژوله :

امیر مهدی ژوله با نوشتن در مطبوعات «جهان فوتبال» و «ایران ورزشی» کارش را شروع کرد و در نهایت همکاری‌ اش را با هفته‌ نامه «چلچراغ» آغاز کرد که باعث آشنایی او با پیمان قاسم‌ خانی شد . امیر مهدی ژوله فیلمنامه‌ نویس ، بازیگر و کمدین ایرانی است که آثاری چون «شب‌های برره» ، «قهوه تلخ» و «مرد هزار چهره» را از خود به جا گذاشته است . امیر مهدی ژوله با حضور در برنامه‌ هایی چون خندوانه و اجرای استندآپ کمدی بیشتر شناخته شد . 


نقش های برجسته امیر مهدی ژوله :

امیر مهدی ژوله به عنوان بازیگر کمدی نیز در آثار سینمایی ، تلویزیونی و نمایش‌ های شبکه خانگی بسیاری چون «روزی روزگاری مریخ» ، «خوب بد جلف» و «دیوار به دیوار ایفای نقش کرده و شهرت یافت .

 


فعالیت های خارج از بازیگری امیر مهدی ژوله :

امیر مهدی ژوله از فیلمنامه‌ نویسان طنز و موفق کشورمان است که قلم خوب او برای همیشه در این حرفه ماندگار خواهد بود . 


علاقه مندی های دیگر امیر مهدی ژوله :

امیر مهدی ژوله علاقه وافر به نویسندگی دارد و آثاری چون پاورچین ، نقطه چین ، کمربندها را ببندیم ، شب‌ های برره ، باغ مظفر ، مرد هزارچهره ، دوهزارچهره و قهوه تلخ را خلق کرده است . 

 

امیر مهدی ژوله در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

سریال دیوار به دیوار .

 

امیر مهدی ژوله در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

سریال پدرخوانده 2 ، جوکر ، صداتو ، خندوانه و روزی روزگاری مریخ .
امیر مهدی ژوله در سریال ایستگاه آخر هنرنمایی کرده است . ژانر سریال ایستگاه آخر مافیایی است که به صورت هفتگی از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد .

 

امیر مهدی ژوله در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

خوب بد جلف ، هزارپا ، سونامی ، سامورایی در برلین و ملاقات با جادوگر . 

جوایز و افتخارات امیر مهدی ژوله :

 


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.21
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .