جستجو

سریال جنگل آسفالت

فلامک جنیدی از بازیگری تا ازدواج و زندگی در ترکیه و فرزندان دوقلویش

فیلم نایس فلامک جنیدی یکی دیگر از هنرمندان فعال در عرصه بازیگری است که فلامک جنیدی با هنرمندی و نقش آفرینی در فیلم و سریال های گوناگون ، توانسته در زمره بازیگران برجسته قرار گیرد . فلامک جنیدی همچنین در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون و اخیرا در عرصه نمایش خانگی فعالیت های چشمگیری داشته و میتوان گفت فلامک جنیدی با نقش آفرینی های بیاد ماندنی و گیرای خود ، یکی از عناصر موفقیت و پربیننده بودن سریال های نمایش خانگی است .

فلامک جنیدی و شرح مختصری از زندگی و بیوگرافی فلامک جنیدی همراه با تصاویر فلامک جنیدی و آثار منخب و برگزیده فلامک جنیدی را در عرصه تئاتر ، فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و همچنین مجموعه های نمایش خانگی را در ادامه این مطلب میتوانید مطالعه نمایید . با بخش بیوگرافی فلامک جنیدی فیلم نایس همراه شوید .

 

فلامک-جنیدی

 

زندگینامه بازیگر برجسته فلامک جنیدی :

فلامک جنیدی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۱در مشهد و فارغ‌ التحصیل رشته نمایشنامه‌ نویسی است . پدر فلامک جنیدی اهل مشهد و مادرش تهرانی است و دو خواهر و یک برادر دارد .
فلامک جنیدی با آیدین پوری پسر احمد پوری نویسنده سرشناس ازدواج کرده است ، و به همراه همسرش در خارج از کشور زندگی می کند . فلامک جنیدی یک دو قلوی دختر و پسر به نام های حنا و میلان دارد . فلامک جنیدی به اتفاق همسر و فرزندان مدتی در ترکیه زندگی کرده اند .

 

فلامک-جنیدی-همسر


 
شرح کلی حرفه بازیگری فلامک جنیدی :

فلامک جنیدی از طریق همکلاسی دانشگاهی اش رامین ناصر نصیر به مهران مدیری معرفی و بعد از تست با مجموعه «جنگ 77» در نظر ها دیده شد . فلامک جنیدی با بازی در جنگ 77 مهران مدیری وارد تلوزیون شد و حدود 20 سال در دنیای بازیگری فعالیت کرد . 


نقش های برجسته فلامک جنیدی :

جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مدیری .
شب های برره به کارگردانی مهران مدیری . 

 

فلامک-جنیدی-سریال


جوایز و افتخارات فلامک جنیدی :

نخستین کتاب فلامک جنیدی با عنوان «جایی به نام تاماساکو» در سال ۹۰ کاندید بهترین کتاب سال جایزه گلشیری شد .  


فعالیت های خارج از بازیگری فلامک جنیدی :
فلامک جنیدی به جز اینکه هنرپیشه سینما و تلویزیون و تئاتر است ، به نویسندگی نیز اشتغال دارد . فلامک جنیدی کتابهایی با عناوین جایی به نام تاماساکو منتشر شده در سال ۱۳۹۰ و چرک منتشر شده در سال ۱۳۹۵، را توسط نشر چشمه به چاپ رسانیده است .


علاقه مندی های دیگر فلامک جنیدی :

بیش از اندازه علاقه به بازیگری و نویسندگی دارد . قبل ورود به عرصه هنری ، بعنوان روزنامه نگار در صفحه هنری روزنامه «آفرینش» درباره تئاتر می نوشت . 

 

فلامک جنیدی در سریال های تلوزیونی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :  

مجموعه ببخشید شما به کارگردانی مهران مدیری .
سریال این چند نفر به کارگردانی مهران غفوریان .
جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مدیری .
شب های برره به کارگردانی مهران مدیری .
مجموعه مرد هزار چهره ، مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ .

 

 

فلامک جنیدی در سریال های نمایش خانگی زیر نیز نقش آفرینی نموده است :

سریال رئالیتی شو و فرار از ترس در عین وجود ترس یک برنامه و مسابقه  هیجان انگیز است که فلامک جنیدی به اتفاق هنرمندانی چون نصرالله رادش ، نسیم ادبی ، جواد یحیوی ، لاله صبوری ، نیما کرمی ، محمد لقمانیان ، امیرمحمد زند و رامین ناصرنصیر ، در آن شرکت دارند . سریال فرار از ترس ، از شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی منتشر خواهد شد .

 

فلامک جنیدی در فیلم های زیر نیز هنرمندی کرده است :

 فیلم بی وفا


فیلم و سریال تصادفی


1402.10.21
Free Download

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

توجه ! فیلم فسیل منتشر شد .